Project Eternity γιατί αξίζει το κόπο.

Επηρεασμένο από τίτλους σταθμούς στην ιστορία των RPGs όπως τα Planescape: Torment, Baldur’s Gate και Icewind Dale, το Project Eternity βρίσκεται στα σκαριά και υπόσχεται να φέρει αναμνήσεις από τα παλιά.
Πρόκειται για ένα fantasy RPG το οποίο θα κυκλοφορήσει για PC και έχει πολλά γνωστά στοιχεία τόσο στο gameplay, όσο και στο στήσιμο του κόσμου και την συγγραφή του. Η μάχη θα γίνεται σε real-time με την δυνατότητα να "παγώσετε" το παιχνίδι, ώστε να μετακινηθείτε σε καλύτερη θέση ή να συγχρονίσετε τις επιθέσεις σας. Στις περιπέτειές σας θα συναντήσετε και άλλους χαρακτήρες, που μπορείτε να τους πάρετε ως companions και να δημιουργήσετε το δικό σας party. Οι άνθρωποι της Obsidian υπόσχονται μεγάλο βάθος στην προσωπικότητά τους, καθώς και πολλές επιλογές οι οποίες θα είναι καθοριστικές για την μοίρα σας, αλλά και των συντρόφων σας. Άξια προσοχής είναι η αναφορά που γίνεται στην επιρροή του Planescape: Torment πάνω στον τομέα του δράματος αλλά και των θεμάτων που θα πραγματεύεται το Project Eternity, κάτι που θέτει πολύ ψηλά τον πήχη. Αφήνεται επίσης να εννοηθεί πως θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον χαρακτήρα σας και σε μελλοντικές προσθήκες.
Δεν έχουμε περαιτέρω στοιχεία, αλλά η εταιρία δίνει ως μεγαλύτερη "εγγύηση" τους Chris Avellone (διευθυντή σχεδιασμού του Planescape: Torment), Tim Cain (δημιουργό του Fallout) και Josh Sawyer (Neverwinter Nights 2). Οι τρεις τους θα ηγηθούν της ομάδας που θα δουλέψει πάνω στο Project Eternity.
Η Obsidian αποφάσισε να επιλέξει το Kickstarter ως μέσο χρηματοδότησης, διότι δεν μπορούσε να βρει χρηματοδότες για μια τόσο "εναλλακτική" πρόταση και δεν ήθελε να συμβιβαστεί κόβοντας έτσι τις ιδέες της. Με αυτήν την κίνηση, ευελπιστεί να έρθει σε καλύτερη επαφή με τους gamers, καθώς και να μπορεί να προσφέρει ένα προϊόν το οποίο θα είναι καθαρά αποτέλεσμα της δημιουργικότητας και των ιδεών τους.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου