Metal Gear Rising:Revengeance για να το γνωρίσουμε


Πέντε περίπου μήνες πριν την κυκλοφορία του, με διάφορα trailers και demos να έχουν λανσαριστεί, μπορούμε να ρίξουμε μαα πιο αναλυτική ματιά στο Metal Gear Rising: Revengeance, έναν τίτλο που αρχικά δεν γέμιζε το μάτι αλλά μπορεί να αποδειχτεί...κελεπούρι.
Καταρχήν: δεν αποτελεί sequel, αλλά spin-off και λαμβάνει χώρα στο σύμπαν της σειράς Metal Gear (δείτε εδώ το σχετικό video-αφιέρωμα του Gameworld στη σειρά). Παρά το γνωστό λίγο πολύ περιβάλλον, στο συγκεκριμένο τίτλο κρύβεται μία έκπληξη: από το 1987 που ξεκίνησαν όλα, για πρώτη φορά το stealth μπαίνει σε δεύτερη μοίρα και δίνεται έμφαση στο action. Η Κojima Productions το ανακοίνωσε πρώτη φορά στη GDC το 2009 σαν in-house project, με στόχο να διευρύνει το brand της και να προσελκύσει νέο κοινό. Στο τέλος του 2010, έπειτα από πολλές αλλαγές στους συντελεστές, τα σχέδια μπήκαν στον πάγο. Το 2011 ο Hideo Kojima (που είναι o executive producer του Revengeance) διαπίστωσε ότι για να πετύχει το action αποτέλεσμα που επιθυμούσε ήταν απαραίτητο να συνεργαστεί με κάποιον εξωτερικό developer. Ετσι ήρθε σε επαφή με τον Tatsuya Minami, πρόεδρο και CEO της Platinum Games, της εταιρείας που έφτιαξε τοBayonetta. Θυμάστε; Το ταχύτατο action διαμαντάκι γεμάτο ηδονικό bullet time, ιδιοσυγκρασιακό χιούμορ και ultra-cool στυλ, που απέκτησε φανατικό κοινό λόγο του fluid gameplay, που ήταν τελείως ενστικτώδες και είχε άπειρο βάθος.
Γνωρίστε τον Raiden
Η ιστορία λαμβάνει χώρα εννέα χρόνια μετά το Metal Gear Solid 4 και ακολουθεί τον Raiden (που συναντήσαμε στα MGS2 και MGS4), ο οποίος έχει τελείως “ψυχώ” παρελθόν. Vς έφηβος killer soldier που κατακρεούργησε τα πάντα σε έναν εμφύλιο πόλεμο που μαινόταν στην περιοχή του, τώρα νιώθει ενοχές. Εν τω μεταξύ, ο μισός είναι ρομπότ (δηλαδή cyborg ή πιο συγκεκριμένα ninja-cyborg) και πρώην μυστικός πράκτορας που τώρα εργάζεται ως security σε VIPs, ενώ ταυτόχρονα βοηθάει να ξαναχτιστεί μία χώρα η οποία είχε καταστραφεί στο... OK. Mάλλον θα έχετε παίξει κάποιο από τους 18 τίτλους της σειράς, οπότε αντιλαμβάνεστε τι έχει να περάσει αυτό το cyber αγόρι ώσπου να βγάλει το άχτι του και να λύσει τα προβλήματα που τον απασχολούν. Στα σχετικά τρέιλερ πάντως βλέπουμε ότι σε επίπεδο αφήγησης γίνεται προσπάθεια να συνδυαστούν τα sci-fi-σουρεάλ στοιχεία που κοσμούν κάθε Metal Gear ιστορία με πιο σοβαρές έννοιες όπως την διαμόρφωση της ψυχοσύνθεσης του ήρωα από την παιδική ηλικία μέχρι σήμερα αλλά και τις εσωτερικές διαμάχες και τα διλήμματα του, ώστε να αποκτήσουν περισσότερη υπόσταση τα τεκταινόμενα.
Η Kojima Productions, (που κράτησε για τον εαυτό της τα cutscenes και την εξέλιξη της ιστορίας ώστε να έχει τον απόλυτο έλεγχο της νέας κατεύθυνσης), μπορεί να μην έδωσε στην Platinum τον Snake, αλλά έτσι και αλλιώς ο συνδυασμός μυρίζει μπαρούτι. O Atsushi Inaba της Platinum σε σχετική συνέντευξη, μας λέει ότι στοχος τους είναι να μας δώσουν ενα παιχνίδι δράσης τρίτου προσώπου με ασταμάτητη δράση, όπου ο πρωταγωνιστής θα πετσοκόβει τα πάντα. Κεντρικό στοιχείο του gameplay θα είναι το "blade mode". Σε αυτό, πατώντας Left Trigger ο χρόνος παγώνει (bullet-time) και στοχεύετε με το δεξί μοχλό το katana του Raiden. Διαλέγετε γωνία, η λεπίδα σας κόβει αστραπιαία και τα κομμάτια του θύματος σκορπίζουν με άριστα physics. Το σχετικό εφέ είναι τελείως ομαλό και δένει απόλυτα με το υπόλοιπο "κλωτσοσφαξίδι". Ανάλογα με το πόσο επιτυχημένο είναι το χτύπημα, κερδίζετε διάφορες ανταμοιβές (κυρίως νέες κινήσεις). Ειδικές σκηνές του στυλ «κόβω στα πέντε τον εχθρό μαζί με την κολόνα πίσω από την οποία κρυβόταν» θα είναι στην ημερήσια διάταξη. 
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου