Η σειρά Ace Attorney πρωτοεμφανίστηκε το 2001 στο Game Boy Advance και συνδυάζει το adventure, το δικαστικό δράμα και την οπτική νουβέλα (αφού απαιτεί αρκετό...διάβασμα). Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2011 είχε πουλήσει πάνω 4.2 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως (σε GBA, DS, WiiWare) και έχει δανείσει το όνομα της σε πολλά manga comics, σε μία κινηματογραφική ταινία καθώς και σε τρία μιούζικαλ! H Capcom ανακοίνωσε ότι το Ace Attorney 5 θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως για πρώτη φορά στο 3DS, επομένως αξίζει να ρίξουμε μία πιο αναλυτική ματιά στον τίτλο.
Το πέμπτο μέρος της σειράς θα βασίζεται για μία ακόμα φορά στις περιπέτειες του δικηγόρου Phoenix Wright και θα λαμβάνει χώρα ένα χρόνο μετά το τέλος του τέταρτου τίτλου. Σύμφωνα με τα ελάχιστα που έχει αποκαλύψει η Capcom για την υπόθεση, η πέμπτη συνέχεια θα περιγράφει την επιστροφή του ήρωα στις δικαστικές αίθουσες και παράλληλα την προσπάθεια του να λύσει το μυστήριο σχετικά με την ανατίναξη μίας εξ αυτών. Ετσι, θα μπλέξει σε νέες περιπέτειες, εξερευνήσεις, δολοπλοκίες, αντιπαλότητες και πάνω απ’ όλα δικαστικές διαμάχες.
Το gameplay του Ace Attorney στηρίζεται μέχρι τώρα σε δύο βασικούς άξονες: το κομμάτι της έρευνας (όπου επισκέπτεστε διάφορους τόπους και συγκεντρώνετε στοιχεία) και το κομμάτι του δικαστηρίου (όπου προσπαθείτε να εντοπίσετε λάθη ή ψέματα στις καταθέσεις των μαρτύρων). Το σύστημα αυτό, που θυμίζει λίγο L.A. Noire -αν και για να είμαστε δίκαιοι μάλλον το ανάποδο συμβαίνει γιατί η σειρά είναι προγενέστερη- θα μείνει αναλλοίωτο αλλά θα πλαισιωθεί από μία νέα λειτουργία η οποία δίνει έμφαση στην ψυχολογική πλευρά των υποθέσεων. Σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού θα εμφανίζονται τέσσερα εικονίδια τοποθετημένα στις άκρες της οθόνης, τα οποία δείχνουν την έκφραση προσώπου του χαρακτήρα σας. Οι developers δεν έχουν ακόμα ξεκαθαρίσει την ακριβή χρήση τους αλλά είναι ασφαλές να προβλέψουμε ότι θα χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της κατάθεσης μαρτύρων για να επηρεάζετε μια κατάσταση. Κάτι επίσης καινούργιο είναι η δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων για τους χαρακτήρες αν και ταυτόχρονα η 2D αισθητική του παιχνιδιού θα διατηρηθεί. Εδώ γίνεται φανερό ότι η Capcom προσπαθεί να εκμεταλλευθεί στο έπακρο τις δυνατότητες του 3DS κι έτσι, επίσης για πρώτη φορά, θα μας δίνει την δυνατότητα να βλέπουμε τις τοποθεσίες από διάφορες οπτικές γωνίες.
Είναι θέμα σεναρίου
Είναι πραγματικά ενδιαφέροντα όσα οι developers έχουν δημιουργήσει στο σύμπαν του παιχνιδιού, αφού η υπόθεση της σειράς μέχρι σήμερα είναι πολύ στιβαρή, γεμάτη συνοχή και πολλές παράλληλες ιστορίες. Παρά τα καρτουνίστικα γραφικά και το «στατικό» gameplay, οι χαρακτήρες που συναντάτε (από σκληρούς δικαστές και αδίστακτους εισαγγελείς μέχρι τηλεπαθητικά μέντιουμ και ορφανά κοριτσάκια) είναι από τους πιο καλοδουλεμένους και αναλυτικούς που έχουμε δει σε παιχνίδι. Όσοι το έχετε δοκιμάσει θα έχετε διαπιστώσει πως μόλις μπαίνετε στην αίθουσα και προσπαθείτε να παρουσιάσετε τα κατάλληλα στοιχεία για να κερδίσετε, νιώθετε μία αγωνία που συγκρίνεται μόνο με τα πιο δυνατά Survival-Horror games. Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχουν λεπτομέρειες στην σύνθεση των χαρακτήρων που σας κάνουν να νοιαστείτε για αυτούς, είτε για να τους βοηθήσετε, είτε για να τους κατατροπώσετε. Ελπίζουμε αυτά τα στοιχεία να υπάρχουν και εδώ, παρά το γεγονός ότι για πρώτη φορά θα απουσιάζει ο δημιουργός της σειράς Shu Takumi, ο οποίος είναι απασχολημένος με το Professor Layton Vs Ace Attorney.
Πάντως ο τίτλος είναι σε καλά χέρια αφού παραγωγός είναι ο Motohide Eshiro, που κατείχε την ίδια θέση και στην έκδοση του εξαιρετικού Okami για DS (εκεί ονομαζόταν Okamiden), ενώ director είναι ο Takeshi Yamazaki, όπως και στο Apollo Justice: Ace Attorney (το τέταρτο μέρος της σειράς).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου