Tribes: Ascend και οι μάχες των φυλών

Σίγουρα πολλοί από εσάς δεν συναντούν για πρώτη φορά την λέξη Tribes στο gaming λεξιλόγιό τους. Η ομώνυμη σειρά μας έχει χαρίσει ορισμένους αρκετά αξιόλογους τίτλους στο παρελθόν, με τελευταίο το Tribes: Vengeance της Irrational Games το 2004. Η sci-fi αισθητική, το ομαδικό gameplay, αλλά και η δράση σε υψηλές ταχύτητες, αποτελούν το σήμα κατατεθέν των games αυτών. Χάρη σε αυτά τα στοιχεία κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα δικό τους ύφος και να διαφοροποιηθούν από τα υπόλοιπα παιχνίδια του είδους.
Τα χρόνια πέρασαν, οι καιροί άλλαξαν και η σειρά σιγά-σιγά ξεχάστηκε. Ορισμένα από τα πρωτότυπα στοιχεία της έγιναν καθεστώς στα παιχνίδια του είδους, ενώ άλλα εξαφανίστηκαν από τον χάρτη. Κάποια στιγμή όμως τα δικαιώματα της σειράς απέκτησε η Hi-Rez Studios. Η εν λόγω εταιρεία ανάπτυξης ιδρύθηκε το 2005 και στελεχώνεται από ανθρώπους με εμπειρία στη δημιουργία παιχνιδιών, όπως τα City of Heroes, The Elder Scrolls IV: Oblivion και Call of Duty. Σκοπός των developers είναι η δημιουργία τίτλων υψηλών προδιαγραφών, καθώς και η δωρεάν διάθεσή τους στο κοινό. Για τους γνώστες των MMORPG, είναι η εταιρεία που κρύβεται πίσω απ’ το αμφιλεγόμενο Global Agenda.
Ακολουθώντας λοιπόν αυτή τη λογική και «πατώντας» πάνω στο γρήγορο gameplay των προηγούμενων παιχνιδιών, η Hi-Rez Studios έρχεται μετά από πολύ καιρό να δώσει μία νέα πνοή και μας παραδίδει ένα σύγχρονο game. Το Tribes: Ascend όχι μόνο προχωράει την σειρά ένα βήμα παραπέρα, αλλά συν τοις άλλοις επαναφέρει στο προσκήνιο ένα στυλ FPS που είχαμε καιρό να παίξουμε και μάλιστα στο μοντέλο free-to-play.
Φυλετικές διακρίσεις
Το Tribes: Ascend προσφέρει μια αμιγώς multiplayer εμπειρία. Μην περιμένετε λοιπόν την ύπαρξη κάποιου campaign ή σεναρίου. Ωστόσο η δράση εξελίσσεται στο σύμπαν που περιγράφει η εν λόγω σειρά, με περιβάλλοντα και χαρακτήρες που θα σας θυμίσουν τα παλαιότερα Tribes. Σε πολύ γενικές γραμμές βρίσκεστε στο …υπερβολικά μακρινό μέλλον, μεταξύ 33ου και 40ου μ.Χ. αιώνα. Η αυτοκρατορία των ανθρώπων έχει επεκταθεί σε μακρινούς πλανήτες κι εσείς παίρνετε μέρος στις μάχες μεταξύ των διαφόρων φυλών που έχουν αποστατήσει. Συγκεκριμένα υπάρχουν δύο αντίπαλα στρατόπεδα στο παιχνίδι. Η φυλή Blood Eagle και η Diamond Sword.

Η αλήθεια είναι πάντως πως η Hi-Rez Studios δεν έχει δώσει καμία ιδιαίτερη πληροφορία σχετικά με το ιστορικό υπόβαθρο του παιχνιδιού, με εξαίρεση τα ονόματα των δύο φυλών, οπότε τα παραπάνω συμπεράσματα είναι κυρίως κατά προσέγγιση. Όπως και να έχει πάντως, η ΜΜΟ δομή του Tribes: Ascend δεν θα σας αφήσει να προβληματιστείτε καθόλου για όλα αυτά, αφού το «ζουμί» της υπόθεσης βρίσκεται αλλού.
Ξεχωριστό στυλ
Αν προσπαθήσετε να συγκρίνετε το Tribes: Ascend με κάποιο άλλο FPS που κυκλοφορεί τον τελευταίο καιρό δύσκολα θα τα καταφέρετε. Ξεχάστε τα συστήματα κάλυψης, τις κινήσεις τακτικής για να πιάσετε τον εχθρό «στον ύπνο» και γενικότερα τον «αυστηρό» ρεαλισμό παιχνιδιών τύπου Battlefield. Ο τίτλος της Hi-Rez Studios είναι μια ένεση φρεσκάδας για το είδος, συνδυασμένη με μια πιο old school προσέγγιση στη δράση.
Εδώ θα συναντήσετε μάχες σε ανοικτούς χώρους με ταχύτητες που …ζαλίζουν και με physics που αψηφούν την βαρύτητα. Το Tribes: Ascend είναι ένα Shooter που βασίζεται τόσο πολύ στο momentum της κίνησής σας ώστε το αποτέλεσμα θυμίζει σχεδόν χορογραφία. Συν τοις άλλοις, η αίσθηση ότι κάθε παίκτης παίζει για την ομάδα, καθιστά κάθε match μια συλλογική προσπάθεια, σαν να συμμετέχετε σε ένα «διαστημικό» άθλημα. Το ιδιαίτερο αυτό gameplay ίσως να ξενίσει ορισμένους αλλά σίγουρα αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση στο χώρο που θα συγκινήσει τους παλαιότερους.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου