To marketing στα games

Η έλλειψη πληροφόρησης και το τζάμπα marketing των εταιρειών.
Έχοντας περίπου 10 χρόνια στο χώρο ως συντάκτης και άλλα τρία στα Media Relations της Aventurine, σκέφτηκα σήμερα να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά στο marketing των publishers, που αναλαμβάνουν να προωθήσουν τα games τους στην αγορά
.
Το Internet έχει σήμερα έναν μεγάλο αριθμό από game sites. Πέρα από την ελίτ, που αποτελείται από τα Gamespot, IGN, Kotaku, Gametrailers και Eurogamer, αν μετρήσουμε 3-4 sites από κάθε χώρα που να ανανεώνονται καθημερινά και προσθέσουμε δεκάδες Βρετανικά και Αμερικάνικα με μεγάλη απήχηση, φτάνουμε στον αριθμό των (περίπου) 300 ιστοσελίδων. Ο αριθμός αυτός είναι υπερ-αρκετός ώστε ένας product manager που δημιουργεί ένα video game στην αγγλική γλώσσα, να μπορέσει να στείλει ένα δελτίο τύπου και να προωθήσει το παιχνίδι του παγκοσμίως.
Για να ξεκινήσει η προώθηση ενός video game, ο product manager θα πρέπει να συντάξει μια λίστα με όλα τα παραπάνω game sites, να συμπληρώσει στη λίστα διευθύνσεις e-mail και ονόματα συντακτών και να στέλνει δελτίο τύπου όποτε έχει να ανακοινώσει κάτι για το παιχνίδι του. Αυτό ακούγεται εύκολο, όμως στην πράξη πολλά sites, ειδικά τα μεγάλα, δεν δίνουν το e-mail τους δημόσια. Αντιθέτως αρκούνται σε μια contact form, άρα υποχρεώνουν τον εκάστοτε product manager να την συμπληρώσει και να ζητήσει κάποιο e-mail επικοινωνίας. Τα πολύ μεγάλα sites ενδέχεται ακόμα και να μην απαντήσουν ποτέ (είτε λόγω αδιαφορίας προς μια μικρή εταιρεία, είτε λόγω φόρτου εργασίας), οπότε αυτό θα αναγκάσει τον υπεύθυνο του publisher να αναζητήσει contacts με άλλο τρόπο, π.χ. μέσω τηλεφώνου, Facebook ή Twitter.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου