Gungnir γιατί όλα είναι στο παιχνίδι

Δύο μήνες μένουν μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας του.
Το Gungnir είναι ένα tactical RPG από την Sting Entertainment. Αποτελεί το Episode IX της σειράς Dept. Heaven, η οποία περιλαμβάνει ακόμα τα Riviera: The Promised Land
, Yggdra Union: You’ll Never Fight Alone και Knights in the Nightmare. Οι τίτλοι της σειράς έχουν κάποιες ομοιότητες όσον αφορά τη θεματολογία τους, η οποία αντλεί επιρροές από την Σκανδιναβική μυθολογία.
Την έκδοσή του Gungnir στην Αμερική αναλαμβάνει η Atlus (στην Ιαπωνία κυκλοφορεί ήδη από τον περασμένο Μάιο). Δυστυχώς δεν έχει προγραμματιστεί κυκλοφορία για την Ευρώπη μέχρι στιγμής. Κεντρικός ήρωας του παιχνιδιού είναι ένα δεκαπεντάχρονο αγόρι, ο Julio Raguel. Ο πρωταγωνιστής θα αποκτήσει τεράστια δύναμη όταν έρθει στην κατοχή του η δαιμονική λόγχη Gungnir. Όσον αφορά το σύστημα μάχης του πρόκειται για ένα παραδοσιακό strategy RPG, στα πρότυπά του Final Fantasy Tactics ή του Tactics Ogre.
Κάποια στερεότυπα που έχουμε συναντήσει σε αρκετά παιχνίδια αυτού του ύφους, όπως το να επιτίθεστε πίσω ή πλάγια από τους εχθρούς σας ώστε να προκαλέσετε περισσότερη ζημιά, δηλώνουν παρών. Επιπλέον, πριν και μετά από κάθε μάχη μπορείτε να επιλέξετε ή να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό των μελών της ομάδας σας. Δεν θα υπάρχουν side quests, με την έμφαση να δίνεται ξεκάθαρα στην πλοκή της ιστορίας, αλλά θα υπάρχουν περισσότερα του ενός endings ανάλογα με τις αποφάσεις που θα πάρετε σε συγκεκριμένα σημεία της περιπέτειας.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου