Watch Dogs στην E3 2012

Ο παραγωγός του Watch Dogs, Dominic Guay, αποκάλυψε πως τo παιχνίδι θα χρησιμοποιεί μία ολοκαίνουρια μηχανή γραφικών την οποία αναπτύσσει για αυτό το σκοπό η Ubisoft, ενώ έδωσε και ορισμένες πρώτες πληροφορίες για το multiplayer.
Σύμφωνα με δηλώσεις του στο VG247: «Αναπτύσσουμε έναν εξ ολοκλήρου νέο τίτλο. Θεωρούμε πως απαιτούνται τρία συστατικά για να επιτευχτεί κάτι τέτοιο. Κάτι ανάλογο κάναμε με το Splinter Cell στο Μόντρεαλ, όπως και με το Assassin's Creed. Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται είναι μια ομάδα με ταλέντο. Αυτή την έχουμε. Δεύτερον, χρειάζεται χρόνος. Επίσης τον έχουμε. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό το project εδώ και δύο ολόκληρα χρόνια και είναι σίγουρο πως δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί φέτος. Αυτό σημαίνει πως είχαμε και έχουμε πάρα πολύ χρόνο για να προσέξουμε κάθε λεπτομέρεια στο παιχνίδι. Το τρίτο πράγμα που χρειάζεται είναι φοβερή τεχνολογία, μια «δυνατή» μηχανή γραφικών. Και αυτό το επιτύχαμε».
Συνεχίζοντας, ο Guay ανέφερε τα εξής: «Έχουμε μία πολύ δυνατή ομάδα προγραμματιστών και κατασκευάζουμε τη νέα μηχανή έτσι ώστε να παρέχει στους σχεδιαστές νέες δυνατότητες για να κάνουν καινούρια πράγματα. Γι΄αυτό το λόγο μπορέσαμε να έχουμε τόσο μεγάλη λεπτομέρεια στο Σικάγο, κάτι που απεικονίσαμε μέσα από το τρέιλερ. Θα μπορέσουμε επίσης να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι για πολλές πλατφόρμες».
Το Assassin's Creed III, χρησιμοποιεί την νέα έκδοση της Anvil engine, της ήδη υπάρχουσας μηχανής γραφικών της Ubisoft η οποία είχε χρησιμοποιηθεί και στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Ωστόσο, η προσεκτική επιλογή λέξεων στις δηλώσεις του Guay δείχνει πως το Watch Dogs αναπτύσσεται με τη χρήση μίας εντελώς νέας μηχανής γραφικών. Σίγουρα κάτι τέτοιο θα έκανε τις φήμες για την κυκλοφορία του παιχνιδιού στις κονσόλες της επόμενης γενιάς πιο βάσιμες.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου