Mε ανακοίνωσή της στο επίσημο blog και δια στόματος του game designer Wyatt Cheng, η Blizzard υπογράμμισε τα σημαντικότερα στοιχεία του patch. Αρχικά, η εταιρία θέλει να παροτρύνει τους παίκτες να παίζουν περισσότερο co-op και πολλές από τις αλλαγές, είναι σε αυτή την κατεύθυνση. Αρκετά από τα μέχρι τώρα δεδομένα αλλάζουν, όπως το Magic και Gold Find, το οποίο μέχρι στιγμής χρησιμοποιεί τον μέσο όρο του κάθε χαρακτήρα για να ορίσει τις πιθανότητες εύρεσης μαγικών αντικειμένων και χρυσού. Στο νέο patch, ο μηχανισμός θα λειτουργεί ανεξάρτητα από τους άλλους παίκτες και θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε στο έπακρο τα stats αυτά. Ο Cheng αναφέρει σχετικά πως “Χρησιμοποιήσαμε τον μέσο όρο, έτσι ώστε οι παίκτες να μην ανεβάζουν αυτά που αποκαλούμε ‘adventure stats’ εις βάρος του party. Αν και ειναι πιθανό να επανεμφανιστεί αυτό το πρόβλημα, πιστεύουμε πως η υπάρχουσα λύση μοιάζει με τιμωρία και κάνει περισσότερο κακό από καλό”.
Στο ίδιο πνεύμα επίσης, είναι και οι αλλαγές που αφορούν τον πολλαπλασιαστή του health των τεράτων, ανάλογα με το πόσοι παίκτες είναι στο παιχνίδι. Οι αυξήσεις αυτές, ανέρχονται στο 75/85/95/110 % για κάθε μέλος του party, ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας. Με το patch, ασχέτως από το επίπεδο δυσκολίας που παίζετε, τα τέρατα θα έχουν 75% αυξημένο health για κάθε παίκτη. Ο Cheng εξηγει ότι “Αυτό θα κάνει τους εχθρούς πολύ πιο εύκολους στο co-op και ανταμείβει μια συντονισμένη ομάδα, δίνοντάς τους καλύτερη δυνατότητα farming, από ότι αν έπαιζαν μόνοι τους”.
Με τις κινήσεις για προώθηση του multiplayer να αποτελούν τον πυρήνα του patch, πολλές ακόμα αλλαγές έρχονται και για άλλα καίρια στοιχεία του gameplay. Από τις πιο σημαντικές θα είναι το damage των αντικειμένων, το οποίο αναμένεται αρκετά ανεβασμένο. Ο Cheng γραφει πως “Μια από τις γενικές βελτιώσεις που θέλαμε να κάνουμε στα αντικείμενα σχετίζονται με τις διαφορές στην πιθανότητα ένα αντικείμενο να είναι καλό και ένα αντικείμενο να είναι γνωστό πως δεν θα είναι καλό, πριν καν το κάνουμε identify. Για να δώσουμε μια ευκαιρία και σε αυτά τα αντικείμενα, το damage για τα items επιπέδου 61 και 62, θα έχει ένα εύρος, μέχρι και την κορυφή των level 63 αντικειμένων” Επίσης, το κόστος επισκευής των high-end αντικειμένων, θα μειωθεί κατά 25%, αφού η Blizzard πιστεύει πως είναι πολύ υψηλό. Μάλλον οι φορές που πεθαίνουμε είναι πολλές και όχι τόσο το gold που δίνουμε στον βιοπαλαιστή σιδηρουργό.
Ο μηχανισμός Enrage timer, ο οποίος ανεβάζει τα stats ενός τέρατος αν δεν καταφέρουμε να το σκοτώσουμε σε ένα χρονικό περιθώριο, δεν θα υπάρχει στα champion και rare τέρατα, θα διατηρηθεί όμως στα Bosses. Η Blizzard έβαλε αυτόν τον μηχανισμό, θέλοντας να υπάρχουν μάχες οι οποίες θα τέσταραν το πόση ζημιά μπορούμε να κάνουμε και να μας αγχώσουν. Στο post διαβάζουμε πως “Λόγω όμως της τυχαίας φύσης των ικανοτήτων που έχουν τα champion και rare τέρατα και σε συνδυασμό με την γενικότερη φιλοσοφία που έχουμε για αποτελεσματικό farming, αυτή η προσέγγιση ήταν λάθος”.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου