Darksiders II με φούλ δράση....

Η Vigil Games σίγουρα πέτυχε τον στόχο της το 2010 μιας και κατάφερε να “πορώσει” εκατομμύρια παίχτες για τα καλά με το πρώτο Darksiders. Επειδή όμως ότι αρχίζει καλά δεν είναι σίγουρο ότι θα τελειώσει με τον ίδιο τρόπο, μας κρατούσε σε αγωνία για δύο χρόνια, καθώς αναμέναμε το sequel.
Επιτέλους το Darksiders ΙΙ ανακοινώθηκε και τελικά έφτασε στα καταστήματα αυτή την εβδομάδα. Φαίνεται διαφορετικό, είναι πιο ατμοσφαιρικό και πιο πλούσιο σε περιβάλλοντα, ενώ αποτελεί την συνέχεια που περιμέναμε. Με καινούρια στοιχεία στο gameplay αλλά με τα ίδια πρότυπα, η Vigil Games έχτισε έναν κόσμο που θα μπορούσε να φιλοξενήσει μια πληθώρα από games, αφού κάθε τοποθεσία είναι τελείως διαφορετική και οι διαστάσεις αρκετά μεγάλες. Το Darksiders ΙΙ διαθέτει υπερδιπλάσιο σε μέγεθος χάρτη και υπόσχεται ότι θα σας κρατήσει 20-30 ώρες σε εγρήγορση έως ότου το τερματίσετε και πάνω από πέντε ώρες πριν σηκώσετε για πρώτη φορά κεφάλι από το PC ή την κονσόλα σας.
Η μάχη της αποκάλυψης
Το πρώτο Darksiders μας έδωσε την ευκαιρία να νιώσουμε λίγη από την ευθύνη, την δόξα και την σοβαρότητα του να είναι κάποιος καβαλάρης της αποκάλυψης. Όλα αυτά μαζί τα αρπάξαμε και ξεκινήσαμε ένα συναρπαστικό ταξίδι. Μια περιπέτεια με μεγάλη ελευθερία κινήσεων, αλλά παράλληλα εχθρούς που δεν αντιστέκονταν ούτε 10 δευτερόλεπτα μπροστά στο μεγάλο σπαθί του War. Με εξαίρεση τα bosses φυσικά.
Στο νέο επεισόδιο του Darksiders, παρατηρούμε ότι στις φλέβες του νέου πρωταγωνιστή τρέχει μία από τις μεγαλύτερες αρετές, η αδελφική αγάπη. Η ιστορία των δύο επεισοδίων εξελίσσεται παράλληλα, καθώς ο αδερφός του War, ο Death, κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να απελευθερώσει τον αδελφό του και να σώσει την ανθρωπότητα από την αποκάλυψη. Ελέγχοντας τον Death ξεκινάτε ένα μακρύ ταξίδι, από παγωμένα κι ερημικά μέρη σε –φαινομενικά- ήρεμα δάση, για να ζητήσετε βοήθεια από άτομα που μπορούν να αποδείξουν ότι ο αδερφός σας είναι αθώος.
Ο Death μαθαίνει ότι ο μόνος τρόπος για να ανατρέψει το χάος είναι να επισκεφθεί το Tree of Life. Στο ταξίδι του θα πρέπει να κάνει χάρες και να βοηθήσει άλλους χαρακτήρες έτσι ώστε να αποκτήσει συμμάχους, ενώ δεν θα πρέπει να δείξει έλεος σε όποιον τολμήσει να τον σταματήσει ή έστω να τον καθυστερήσει. Είναι ένας καβαλάρης της αποκάλυψης με δύο ιερούς σκοπούς, που μπορεί να είναι δύσκολοι αλλά τίποτα δεν τον σταματάει από το να τους υλοποιήσει.
Η αρχική σκηνή ανοίγει με τον Death να καβαλάει τον Despair και να κατευθύνεται προς μια παγωμένη τοποθεσία που θυμίζει το Icecrown Citadel. Καθώς οδεύει προς τους πάνω ορόφους έρχεται αντιμέτωπος με λίγα τέρατα τα οποία σφάζει με ευκολία. Σύντομα θα βρεθεί μπροστά στο πρώτο boss του παιχνιδιού, τον Crowfather, με τον οποίο θα έχουν μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη. Η ειρωνεία είναι ότι το boss παίρνει την μορφή του War. Σύντομα ο ήρωάς μας καταλαβαίνει ότι ο δρόμος για την επιτυχία δεν θα έρθει με απλά παρακάλια και χάρες αφού ακόμα και όσοι μπορούν να τον βοηθήσουν, είτε θα έχουνε εχθρικές διαθέσεις, είτε θα ζητούν κάποιο ακριβό αντάλλαγμα.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου