Η κυκλοφορία του Diablo αποτέλεσε αναμφίβολα θεμέλιο λίθο στην εξέλιξη των Action RPG. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι αρκετές μελλοντικές κυκλοφορίες που κινούνταν σε παρόμοια πλαίσια βαφτίστηκαν ως "Diablo clones". To Heroes of Ruin μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ένας κλώνος του δημοφιλούς παιχνιδιού της Blizzard, εντούτοις δεν θα πρέπει να το αφορίσουμε για την προφανή έλλειψη πρωτοτυπίας του.
Η παρούσα δημιουργία αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ της n-Space, της Square Enix και της Nintendo, με την τελευταία να βοήθα το development στον τομέα των multiplayer χαρακτηριστικών. Η αμερικανική n-Space έχει εργαστεί σε μεταφορές πολλών FPS (Call of Duty, GoldenEye 007) στο DS, αλλά στο χώρο των RPG, σε αντίθεση με την Square Enix, είναι ομολογουμένως άπειρη.
Το Heroes of Ruin κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα έχοντάς αποσπάσει θετικές κριτικές από reviewers, αλλά δεν έχει καταφέρει να σημειώσει ανάλογη εμπορική επιτυχία. Παρόλα αυτά, η μικρή μερίδα κοινού που το έχει αγοράσει, εκθειάζει το εθιστικό gameplay του και τα άκρως ενδιαφέροντα online χαρακτηριστικά του. Μάλιστα, στο forum της επίσημης ιστοσελίδας του παιχνιδιού, έχει ξεκινήσει ένα petition που ζητά από την Nintendo να κυκλοφορήσει ένα expansion και ν' αυξήσει το level cap των χαρακτήρων.
Η ανεξήγητη κατάρα
Το Heroes of Ruin είναι ένα καθαρόαιμο Action RPG στα πρότυπα του Diablo και του Champions of Norrath: Realms of EverQuest. Βρισκόμαστε στον φανταστικό κόσμο του Veil και συγκεκριμένα στην πόλη Nexus. Η Nexus έχει ιδρυθεί από ένα μυθικό πλάσμα (οπτικά θυμίζει την αιγυπτιακή Σφίγγα) που ονομάζεται Ataraxis, το οποίο εδώ και καιρό έχει πέσει σ' έναν βαθύ λήθαργο εξαιτίας μιας κατάρας. Ο τοπικός άρχοντας Marcus προσκαλεί τους επίδοξους ήρωες του Veil να έρθουν στη Nexus και να ψάξουν να βρουν έναν τρόπο για ν' απαλλαγεί από την κατάρα ο Ataraxis, καθώς όσο βρίσκεται κοιμισμένος απειλείται η ειρήνη του κόσμου.
Το σενάριο δυστυχώς δεν έχει υπόβαθρο, ούτε συνοχή και ως εκ τούτου αδυνατεί να κρατήσει το ενδιαφέρον σας μέχρι την ολοκλήρωση της περιπέτειας. Υπάρχουν ορισμένες ανατροπές στα τελευταία κεφάλαια, αλλά δεν είναι αρκετές για να αντιστραφεί το αρνητικό κλίμα. Η δουλειά των developers είναι σαφώς προσανατολισμένη στην ανάδειξη της δράσης, με τα RPG στοιχεία να περιορίζονται στην κατανομή στατιστικών και skills και στην ανάληψη διαφόρων quests.
Οι τέσσερις σωματοφύλακες
Στο κάλεσμα του Marcus ανταποκρίνονται τέσσερις διαφορετικοί μισθοφόροι, με τον καθέναν από αυτούς να έχει διαφορετική πολεμική εκπαίδευση και ξεχωριστές μαγικές δυνάμεις. Οι Vindicator, Gunslinger, Savage και η Alchitect θα πρέπει ν' αντιμετωπίσουν στρατιές τεράτων όπως imps, undeads, golems, goblins και gargoyles, αν θέλουν να "σπάσουν" την κατάρα του Ataraxis και να διατηρήσουν παράλληλα της ειρήνη στο Veil.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου