The Elder Scrolls Online: Τι αναμένουμε

Θα είναι ψέμα αν πω ότι έχουμε περάσει λίγες ώρες στον κόσμο του Elder Scrolls. Με πέντε παιχνίδια και ατελείωτες ώρες gameplay, η σειρά έχει κατακτήσει τις καρδιές μας και αποτελεί θρύλο στον τομέα των RPG. Το τελευταίο της παιχνίδι, The Elder Scrolls V: Skyrim, έχει κερδίσει αρκετά βραβεία, συμπεριλαμβανομένου και του Game of the Year 2011. Τώρα ήρθε η ώρα να χαρούμε τον απέραντο κόσμο του Tamriel μαζί με τους φίλους μας στο The Elder Scrolls Online. Ήταν αναμενόμενο η σειρά να εισβάλλει στον χώρο των MMORPG, το θέμα όμως είναι πώς θα κάνει την διαφορά και αν θα καταφέρει να συναρπάσει το φανατικό του κοινό.
PvP από έμπειρους
Αρχικά, πίσω από την ανάπτυξη του Elder Scrolls Online είναι η Zenimax Online. Ο Matt Firor, πρόεδρος της εταιρίας, είναι από τα άτομα πίσω από τη δημιουργία του Dark Age of Camelot και του μοναδικού του συστήματος RvR (Realm vs Realm). Οι περισσότεροι μπορεί να γνωρίζετε αυτό το σύστημα μέσα από το Lineage 2, όπου τα διάφορα clans έρχονται σε διαμάχη με σκοπό να προστατεύσουν ή να πάρουν υπό την κατοχή τους τα διάφορα κάστρα του χάρτη. Υπάρχουν στοιχεία ότι το σύστημα RvR θα υπάρχει και στο Elder Scrolls Online, όπου οι διάφορες φυλές θα προσπαθούν να καταλάβουν την Imperial City, που βρίσκεται στο κέντρο του Tamriel και να την κρατήσουν υπό την κατοχή τους. Με αυτά τα δεδομένα, μπορούμε να περιμένουμε το Elder Scrolls Online να περιλαμβάνει ένα αρκετά συναρπαστικό σύστημα PvP με το στοιχείο των sieges.
Ένα άλλο συστατικό που έχουμε καιρό να δούμε -και χαιρόμαστε που ξανασυναντάμε- είναι η παρουσία τριών διαφορετικών φατριών. Οι φατριές αυτές που θα βρίσκονται σε διαμάχη για την κυριαρχία τους στο Tamriel, είναι οι Ebonheart Pact (που αποτελούνται από τους Nords, τους Dark Elves και τους Argonians), Aldmeri Dominion (Khajiit, High Elves και Wood Elves) και οι Daggerfall Covenant (συμμαχία μεταξύ των Bretons, των Redguards και των Orcs). Τα MMORPG των τελευταίων ετών μας έχουν συνηθίσει στο μοντέλο του World of Warcraft, δύο αντιμέτωπων φατριών όπου ο πόλεμος μεταξύ τους, ειδικά στην περίπτωση του WoW, δεν αποτελεί τον κεντρικό στόχο του παιχνιδιού. Το Elder Scrolls Online έρχεται να καταρρίψει αυτή τη συνήθεια, υιοθετώντας το επιτυχημένο μοντέλο του Dark Age of Camelot, μοντέλο που επίσης υιοθετούν και άλλα νέα MMORPG, όπως το Guild Wars 2 και το Secret World.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου