Rage of the Gladiator για το Wii

Με το πενιχρό νούμερο των 40 ΜΒ να αποτελεί το ανώτατο όριο του μεγέθους ενός τίτλου του WiiWare, οι περισσότερες αξιόλογες προσπάθειες του δικτυακού μαγαζακίου της κονσόλας της Nintendo, είναι συνήθως απλοϊκά, αλλά εθιστικά puzzle-οειδή παιχνίδια. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά οι πιο πολλές αφορούν σε multiplatform τίτλους, οι οποίοι έχουν γίνει ported και εδώ. Το να δούμε δηλαδή ολοκληρωμένο τίτλο του WiiWare που να χρησιμοποιεί –και μάλιστα καλά- τον ιδιόμορφο χειρισμό του Wii, είναι πιο σπάνιο και από παιχνίδι που να έχει καλύτερα γραφικά στην κονσόλα της Ninty από ό,τι στα Χ360/PS3…
Ευτυχώς, το Rage of the Gladiator της Ghostfire Games ανήκει σε αυτή την ολιγομελή κατηγορία. Στην ουσία, πρόκειται για ένα παιχνίδι που έχει πάρει αρκετούς από τους μηχανισμούς του Punch-Out!! και τους έχει ντύσει με μια fantasy ατμόσφαιρα.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν ξέρω αν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς το setting του παιχνιδιού. Σε άλλες περιπτώσεις θυμίζει αρχαία Ρώμη ή ακόμα και Ελλάδα, αλλού Μεσαίωνα, βασιλιά Αρθούρο και λοιπές επικο-φάσεις και σε άλλα σημεία φέρνει λίγο σε κλισέ Tolkien-οκαταστάσεις. Χονδρικά πάντως, έχετε τον έλεγχο του Gracius, του έκπτωτου πρίγκιπα της Avalance, ο οποίος πολεμώντας σε μονομαχίες στην αρένα του βασιλείου του πρέπει να αποδείξει ότι δεν ήταν αυτός που σκότωσε τον πατέρα του. Ναι, το ξέρω ότι είναι υπερβολικά απλοϊκό, αλλά και μόνο το γεγονός ότι είχε μια ιστορία και πρόβαλλε κάποια cut-scenes -έστω και αν αυτά αποτελούνταν απλώς από ακίνητες χειροποίητες ζωγραφιές- ήταν πολύ περισσότερο από ό,τι πρόσφερε το 95% των υπόλοιπων τίτλων του WiiWare.
"Με τέτοιο χτένισμα, ρε κοπελιά, λογικό είναι να έχεις να πας με άντρα 20 χρόνια. Κάτσε λίγο να σου φτιάξω τη χωρίστρα..."Ας είμαστε ειλικρινείς όμως, η όποια ιστορία, δεν επηρεάζει στο παραμικρό το gameplay, το οποίο όπως σας ενημέρωσα και πιο πάνω, θυμίζει ένα Punch-Out!! με σπαθιά και ασπίδες. Η οπτική είναι πρώτου προσώπου και με το αριστερό σας χέρι ελέγχετε την ασπίδα, ενώ με το δεξί το σφυρί σας. Αν και είναι ευπρόσδεκτο το γεγονός πως υπάρχουν τρεις διαθέσιμες επιλογές ελέγχου, η επιθυμητή είναι ο πλήρης συνδυασμός MotionPlus συν Nunchuk. Μπορείτε να κρατήσετε το Wiimote οριζόντια σαν απλό χειριστήριο, αλλά έτσι περιορίζονται οι επιλογές σας και χάνεται και ο μισός χαβαλές, ενώ στη δεύτερη επιλογή που είναι η ίδια με αυτή που χρησιμοποίησα αλλά χωρίς το MotionPlus… εχμ, ας πούμε ακριβώς πως δεν κατάλαβα τη διαφορά, αλλά αφού το είχα το MotionPlus βαρέθηκα και το ξαναέβαλα…
Προφανώς ο χειρισμός των χτυπημάτων σας δεν είναι 1-1, ακόμα και με το MotionPlus, αλλά εδώ αυτό είναι κάτι που δεν το κατάφεραν άλλοι τίτλοι, θα το βλέπαμε από ένα παιχνιδάκι του WiiWare; Παραδόξως υπάρχει ένας σχετικά υψηλός αριθμός διαθέσιμων κινήσεων, από διαφόρων ειδών χτυπήματα, μέχρι blocks με την ασπίδα, counter-attacks, ελιγμούς διαφυγής με τον αναλογικό μοχλό του Nunchuk κ.λπ.
Αντίστοιχη είναι και η ποικιλία των αντιπάλων σας. Καθένας από τους 11 αντιπάλους σας είναι εντελώς διαφορετικός από τους υπόλοιπους, με τις δικές του ειδικές κινήσεις και χτυπήματα, ενώ εμφανισιακά εξαντλούν όλα τα κλισέ του αχταρμά από ετερόκλητες ιστορικές/μυθολογικές περιόδους που παίρνουν μέρος στο παιχνίδι. Για να καταλάβετε τι εννοώ, το μενού περιλαμβάνει από μινώταυρους και μέδουσες, μέχρι ορκ, ιππότες, φακίρηδες, νίντζα και Κινέζους μοναχούς!
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου