Η επιστροφή του Kid Icarus

Πριν από έντεκα περίπου χρόνια, ως… παλαίμαχος έφηβος μπασκετμπολίστας, υπέγραψα την πρώτη μου μεταγραφή σε αντρική ομάδα. Η ομάδα λεγόταν Ίκαρος και έχοντας περάσει συνολικά από δέκα-παρά-έναν συλλόγους, μπορώ να πω με βεβαιότητα πως ήταν με διαφορά ο πιο ανοργάνωτος και «της γειτονιάς» σύλλογος που αγωνίστηκα. Άλλωστε, ο βασικός λόγος που αποχώρησα τότε (αν και είναι από τις ελάχιστες φορές που έμεινα και δεύτερη χρονιά στην ίδια ομάδα) ήταν ότι δεν έδειχνε αρκετά φιλόδοξη και ήθελα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου σε ανώτερο επίπεδο. Εδώ που τα λέμε εξάλλου, επρόκειτο απλώς για μια συνοικιακή ομάδα με μόλις 8(!) χρόνια ιστορίας, αφού είχε ιδρυθεί το 1991! Σήμερα, τα πράγματα έχουν αλλάξει εντελώς και ο Ίκαρος ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στα σαλόνια της Α’1(!), ανταγωνιζόμενος ορισμένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ της Ευρώπης!
Λίγα χρόνια πριν από την ίδρυση εκείνου του Ικάρου, το 1986, είχε γεννηθεί στην άλλη άκρη του πλανήτη ένας διαφορετικός Ίκαρος. Η πορεία εκεί ήταν σχεδόν αντίστροφη. Εκείνος γνώρισε με τη γέννησή του μια -κάποια- επιτυχία (σίγουρα όμως πολύ μικρότερη από ό,τι του άξιζε) και για περίπου δυο δεκαετίες έμεινε στην αφάνεια. Μέχρι που έκανε μια πρόσφατη guest star εμφάνιση και θυμήθηκαν όλοι την ύπαρξή του, ζητώντας του να επιστρέψει στα δρώμενα, κάτι που έγινε τελικά και μάλιστα με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο, αφού είχε την τιμή να είναι αυτός που άνοιξε την αυλαία για την πιο «καυτή» πλατφόρμα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια…
Ένας φίλος ήρθε απόψε από τα παλιά...Η αλήθεια είναι πως το ταξίδι των δυο Ικάρων ήταν πολύ διαφορετικό. Ο μπασκετικός είχε μια συνεχή σταθερή εξέλιξη, ενώ ο ψηφιακός είχε χαθεί από προσώπου γης για πολλά-πολλά χρόνια. Ωστόσο, ο προορισμός μοιάζει παρόμοιος, αφού η επόμενη σεζόν θα τους βρει και τους δυο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ίσως για πρώτη φορά τόσο έντονα.
Ένα παιδί μετράει τα βέλη…
Βρισκόμαστε στα μέσα των ‘80s και η Nintendo δείχνει να πατά για τα καλά στην κορυφή, έχοντας παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια τίτλους που… ίσως και να τους έχετε ακουστά: Donkey Kong, Super Mario Bros., The Legend of Zelda κ.λπ. Συνεχίζοντας την προσπάθεια ανακάλυψης/εισχώρησης σε νέα είδη, ο θρυλικός Gunpei Yokoi φτιάχνει το 1986 σε συνεργασία με τον Yoshio Sakamoto, το Metroid. Ο Yokoi όμως δεν σταμάτησε εκεί, αφού πριν καλά-καλά τελειώσει η δημιουργία του Metroid, ξεκινά με την περίφημη Nintendo R&D1 την ανάπτυξη ενός άλλου τίτλου για το Famicom/NES, ο οποίος θα διαθέτει αρκετά κοινά με τις περιπέτειες της Samus, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την απεικόνιση, τη δράση, τον χειρισμό κ.λπ. Ο designer που αναλαμβάνει να δώσει ζωή στο όραμα του Yokoi, είναι ο Satoru Okada, ο οποίος μετέπειτα θα έπαιζε σημαντικότατο ρόλο στη δημιουργία των περισσότερων φορητών μηχανημάτων της Nintendo. Τη μουσική, ανέλαβε να συνθέσει ο γνωστός και μη εξαιρετέος Hirokazu "Hip" Tanaka, ο κορυφαίος ίσως συνθέτης της Nintendo μετά τον Koji Kondo.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου