LEGO Harry Potter: Years 1-4 για PSP

Ξηγούμαι διά να μην παρεξηγούμαι: όπως έκανε και ο συνοδοιπόρος, συνάδελφος, συνάνθρωπος και συναγωνιστής Νότης στο review του, έτσι κι εγώ δηλώνω μέγας φίλος του Harry Klady Potter και μάλιστα πριν ο μικρός μάγος γίνει τρέντυ με τις ταινίες, τα videogames και την Emma Watson. Ακόμα θυμάμαι εκείνες τις μέρες που έπαιρνα μαζί μου στο σχολείο τα βιβλία για να τα διαβάσω εν ώρα μαθήματος (την ώρα που οι δύο κολλητοί μου έπαιζαν Pong στα κινητά τους μέσω υπερύθρων) γιατί πολύ απλά δεν μπορούσα να περιμένω να γυρίσω σπίτι!
Όπως και να ‘χει, με δεδομένη τη συμπάθειά μου τόσο προς τα Harry Potter όσο και προς τα LEGO (μπορεί να μην έχω παίξει όοοολα τα LEGOπαίχνιδα όπως ο Νότης, αλλά ακόμα έχω τις κούτες με τα τουβλάκια μου σε κάποια ντουλάπα του δωματίου μου), όλο και κάποια έκδοση του LEGO Harry Potter: Years 1-4 θα ‘πεφτε στα χέρια μου, όπερ και εγένετο! Το PSP πήρε φωτιά κι εγώ για κάμποσα βράδια έκανα τη διαδρομή Νιουκάστλ – Άλνικ*, Κολιάτσου – Παγκράτι! Χμχμμμ... Τι είπαμε ότι είναι αυτό που βρίσκεται στο τραπέζι; Σκάκι ή ντάμα; :SHarry είσαι τούβλο!
Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση στην έκδοση του LEGO Harry Potter: Years 1-4 για το PSP ήταν τα «πεντακάθαρα» και αρκετά λεπτομερή γραφικά αφού η ποιότητά τους ήταν σε επίπεδα που δεν περίμενα. Βέβαια, οι χαρακτήρες δεν είναι και τίποτα το πολύπλοκο αφού αποτελούνται από… τρία κομμάτια (πόδια, σώμα, κεφάλι –lol) αλλά τα περιβάλλοντα είναι όλα ένα κι ένα, ανταποκρινόμενα πλήρως στα όσα μας σέρβιραν οι ταινίες και φυσικά υπακούοντας πλήρως στην αισθητική των LEGO. Η προβολή είναι κάτι ανάμεσα σε ισομετρική και bird's eye, ωστόσο δεν σας δημιουργήσει κανένα πρόβλημα αφού τα πάντα φαίνονται ανετότατα -και όταν οι τοίχοι μπλοκάρουν κάτι, γίνονται διαφανείς. Οι δε cut-scenes είναι, πάντα στα πλαίσια των LEGO games, ξεκαρδιστικές αν και σχετικά σύντομες. Αυτό το τελευταίο, είναι και η «ευχή και κατάρα» του τίτλου: έχοντας να διηγηθεί τέσσερα βιβλία/ταινίες, το παιχνίδι περνά από το ένα γεγονός στο άλλο εν τάχει, κάτι που σημαίνει πως αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τα βιβλία και/ή τις ταινίες, μην περιμένετε να βγάλετε άκρη. Βέβαια σε τέτοια περίπτωση δεν βλέπω τον λόγο να προτιμήσετε καν το παιχνίδι…
Ο Harry έχει μόλις πάρει το ραβδί του απ' του Ollivander και είναι έτοιμος να σπείρει την καταστροφή!Κατά τη διάρκεια των περιπετειών σας λοιπόν, θα επισκεφτείτε όλες τις κλασσικές τοποθεσίες των πρώτων τεσσάρων Harry Potter, από το σπίτι των Dursley και το Hogwarts, μέχρι το King’s Cross και το Απαγορευμένο Δάσος ενώ θα αναλάβετε και τον έλεγχο αρκετών χαρακτήρων μεταξύ των οποίων εναλλάσσεστε με τα L και R πλήκτρα του PSP –στην οθόνη σας θα φαίνεται μόνο ο χαρακτήρας που ελέγχετε ανά πάσα στιγμή. Η αλλαγή μεταξύ αυτών είναι αρκετά σημαντική αφού ο καθένας τους υπερέχει και σε διαφορετικό τομέα: ο Χάγκριντ για παράδειγμα είναι πιο δυνατός και άρα μπορεί να γυρνά μοχλούς ενώ η Ερμιόνη που είναι και ο φύτουκλας της υπόθεσης έχει μια έφεση στα ξόρκια. Προχωρώντας στο παιχνίδι, θα εμπλουτίζετε το ρεπερτόριό σας με νέες κινήσεις και ξόρκια (μη φανταστείτε τίποτα το τρομερό πάντως αφού στην ουσία ένα-δυο πλήκτρα θα πατάτε, με εξαίρεση ορισμένα –τύποις- mini-games στα οποία θα χρειαστεί να εκτελέσετε απλοϊκούς συνδυασμούς) τα οποία θα εκτελείτε με τα τέσσερα PS πλήκτρα –η κίνηση γίνεται είτε με το D-pad, είτε με τον αναλογικό μοχλό, αν κι εμένα προσωπικά με βόλεψε ο δεύτερος.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου