Σ/Κ μεταξύ κονσόλας και gaming....

Ξύπνησα αργά, με διάθεση για κουλτούρα, σήμερα, και αν και κάπως βαριεστημένα άνοιξα τον υπολογιστή με σκοπό να γράψω κάτι για την νυχτερινή Αθήνα, η οποία παρά την κρίση, παρά το μεσοκαλόκαιρο και παρά τηνδε λέει να πεθάνει. Και πάνω που κάθισα στην καρέκλα και πήρα την πρώτη ρουφηξιά «καφέ-φραπέ-ατέλειωτη-ευχαρίστηση» (δοξασμένο σλόγκαν!) έχοντας ήδη στο μυαλό μου σχηματοποιήσει το περιεχόμενο του κειμένου μου γύρω από τα δύο βασικά συστατικά που θα ήταν, στην προκειμένη, το «φουστάκι» και τα «ψηλοτάκουνα», ανοίγω το byteme και πέφτω πάνω στο blogpost του Φωκίωνα.
Ε, δεύτερη κουλτούρα την ίδια μέρα, θα έπεφτε βαρύ
Ευτυχώς (ευτυχώς) υπάρχει η χθεσινή κυκλοφορία στην ευρωπαϊκή αγορά του ανανεωμένου Xbox 360 για να ασχοληθώ σε αυτό το κείμενο, αλλιώς στο τσακ ήμουν να κηρύξω την ημέρα αργία (τι πα να πει «δεν ξέρετε την 17η Ιουλίου» - Κηπουρόπουλε υποκλίσου). Πάντως με αυτά και με αυτά, η Microsoft κατόρθωσε να αποκτήσει μομέντουμ με το νέο X360 στην Αμερική, κάτι για το οποίο ήμουν σίγουρος (αλλά βαριέμαι να ξεθάψω πού το έχω γράψει για το «σας τα 'λεγα 'γω»), όπου ξεπέρασε το Wii και άφησε πολύ πίσω το PS3. Βεβαίως μένει να δούμε αν η «ορμή» θα κρατήσει αρκετά («έως τον Νοέμβριο οπότε και το ενδιαφέρον θα αναζωπυρωθεί χάρις το Kinect» ίσως να ελπίζει η εταιρεία) και, πολύ περισσότερο, αν θα παρασύρει στο πέρασμά της και την Ευρώπη στην οποία η εγκατεστημένη βάση του X360 είναι μικρότερη από αυτήν του PS3 – αν και αυτό κατά (μεγάλου;) μέρους οφείλεται στην μή υποστήριξη του LIVE σε αρκετές χώρες, πράγμα που επίσης θα αλλάξει από τον Νοέμβριο.
Αυτή είναι η καλύτερη «πριν και μετά» φωτογραφία που έσω δει! Μέχρι και σε διαφήμιση προϊόντων αδυνατίσματος θα ταίριαζε («Xbox 360 Slim Waist» χαχ!)Πάντως και στο software η κονσόλα της Microsoft κατέχει την πρώτη θέση στην Αμερική – και μάλιστα επί δύο μήνες – έστω και αν δεν πρόκειται για αποκλειστικό τίτλο. Το Red Dead Redemption τα πηγαίνει περίφημα εφόσον από όταν κυκλοφόρησε είναι ο καλύτερος σε πωλήσεις τίτλος σε Αμερική και Ευρώπη ενώ παγκοσμίως έρχεται δεύτερο πίσω από το Super Mario Galaxy 2 (κυρίως εξ αιτίας της Ιαπωνικής αγοράς, βέβαια, όπου το RDR ούτε καν έχει κυκλοφορήσει – χμ, λέτε τελικά να έχει δίκιο που γκρινιάζει ο Hideo;). Συνδυαστικά, βεβαίως (και σε X360 και σε PS3), το RDR έχει τις καλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως.
Πάντως, εφόσον μιλάμε για πωλήσεις, για μία ακόμη φορά επιβεβαιώνεται ότι οι Ιάπωνες είναι στον κόσμο τους, με ένα ακόμη casual τίτλο για το Wii να πιάνει την πρώτη θέση για την εβδομάδα που πέρασε. Βεβαίως αυτό δεν σημαίνει ότι τέτοιοι casual αυτοί πουλάνε άσχημα στις Δυτικές αγορές, απλώς κοιτάζοντας κατά καιρούς τα γιαπωνέζικα charts βλέπω εμμονή με αυτούς. Και αναρωτιέμαι. Εφόσον τα σπίτια στην Ιαπωνία αποτελούνται κατά παράδοση από πολύ μικρά δωμάτια, πού στον έρωτα βρίσκουν χώρο οι οικογένειες να χοροπηδάνε παίζοντας Wii Party ή κάνοντας Wii Fit;
Επανάσταση!
Α! Ένα άλλο θέμα που θέλω να θίξω, είναι αυτό της από-videogame-ποίησης τίτλων «ψυχαγωγίας» όπως τα διάφορα τραγουδο-χοροπηδηχτο-πράγματα. Άνοιξα μία συζήτηση στο φόρουμ σχετικά με hardcore/casual η οποία (εντελώς ηθελημένα και εξεπίτηδες) κατέληξε στο συγκεκριμένο ζήτημα. Ας δεχτούμε, λοιπόν, ότι τέτοιου είδους «παιχνίδια» δεν είναι videogames, αλλά «ψυχαγωγικές δραστηριότητες» που πραγματοποιούνται μέσω των κονσολών. Πως θα είχε, άραγε, διαμορφωθεί το παγκόσμιο «τοπ 10»;
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου