Πριν ξεκινήσω να γράφω θα ήθελα να σας αποκαλύψω πως θα μπορούσα να έχω γράψει τις απόψεις μου για την multiplayer beta του νέου Medal of Honor τουλάχιστον εδώ και μία βδομάδα. Σε αντίθεση όμως με όσα λένε οι «κακές γλώσσες», αυτή η καθυστέρηση δεν οφείλεται τόσο στην δική μου τεμπελιά και αδιαφορία όσο στα απαράδεκτα bugs που μάστιζαν την αρχική μορφή της beta για το PS3. Το lag πολλές φορές ήταν κυριολεκτικά ανυπόφορο, μετά από κάθε θάνατό μoυ υπήρχε μία μικρή παύση του παιχνιδιού ενώ το αποκορύφωμα ήταν τα παγώματα της κονσόλας μου σε εντελώς ανύποπτες στιγμές. Όπως καταλαβαίνετε αν και θα μπορούσα να γράψω το άρθρο, η τελική εμπειρία που είχα αποκομίσει τουλάχιστον στις αρχές μόνο θετική δεν ήταν. Γι' αυτό και αποφάσισα να περιμένω μερικές μέρες μπας και φιλοτιμηθεί κανένας εκεί στην ΕΑ ή στην DICE και φτιάξει κάποιο patch που να διόρθωνε την κατάσταση. Όπερ και εγένετο. Το patch το οποίο φτάνει σχεδόν τα 300mb σε μέγεθος ευτυχώς εξάλειψε το ανυπόφορο lag αλλά και τα παγώματα του PS3, αν και αυτή η ανεξήγητη παύση την ώρα που ετοιμαζόμαστε να τα «τινάξουμε» ακόμα υπάρχει και πιστέψτε με είναι τρομερά εκνευριστική.
Δυστυχώς οι ζημιές σε κάθε χάρτη έρχονται έτοιμες από το «εργοστάσιο». Ακόμα και με πυρηνική τα κτίρια παραμένουν άθικτα.Return to Call of... Honor;... μπερδεύτηκα!
Όπως μάλλον ήδη γνωρίζετε, μετά το Call of Duty, και το Metal of Honor αποφάσισε να κάνει μία επιστροφή... στο μέλλον, τοποθετώντας την δράση του στην εισβολή των Αμερικανών στο Αφγανιστάν μέσα στο 2001. Φαίνεται πως η επιτυχία των δύο Modern Warfare έπεισαν την ΕΑ να αφήσει επιτέλους τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο για κάτι πιο σύγχρονο αν και εγώ προσωπικά θα προτιμούσα κάτι πιο φανταστικό και με μεγαλύτερη δόση υπερβολής. Κάτι σαν αυτό που συνέβη στο Modern Warfare 2, δηλαδή, αντί για μία «ρεαλιστική» αποτύπωση πρόσφατων επιχειρήσεων των ΗΠΑ στην Ανατολή. Όμως το θέμα μας εδώ δεν είναι το single player και οι επιλογές της ΕΑ σε αυτό, αλλά το multiplayer κομμάτι του τίτλου, το οποίο αξίζει να αναφέρουμε πως αναπτύσσεται ξεχωριστά, από το στούντιο που μας έδωσε το Bad Company 2, την DICE.
Αν και υπάρχει παραμετροποίηση του εξοπλισμού μας, στην beta οι επιλογές ήταν αρκετά περιορισμένες. Ελπίζουμε αυτό να αλλάξει στην κανονική έκδοση.Αν θα έπρεπε να τοποθετήσω την multiplayer εμπειρία του Medal of Honor μαζί με τις ήδη υπάρχουσες επιλογές της αγοράς, μάλλον θα το έβαζα κάπου μεταξύ του Modern Warfare 2 και του Bad Company 2. Για αρχή, οι περιοχές ανεξαρτήτως game mode είναι αρκετά πιο μικρές από τις αντίστοιχες του δεύτερου, ενώ η τεχνολογία Destruction 2.0 που μας επέτρεπε να ισοπεδώσουμε σχεδόν τα πάντα λάμπει δια της απουσίας της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αρκετά πιο καλοσχεδιασμένα γραφικά αν και πλέον οι χάρτες είναι υπερβολικά στατικοί, κάτι που πιθανόν να μην αρέσει στους παίκτες του BC2 που σκέφτονται να κάνουν την μετάβαση. Τα οχήματα ευτυχώς υπάρχουν και εδώ, αν και η απουσία της Destruction 2.0 στερεί πολλά από την χρήση τους. Όπως και να το κάνουμε μετά το BC2 περιμένω όταν πυροβολώ έναν τοίχο με ένα τανκ να τον ισοπεδώνω, και όχι να μένει ανέπαφος, ειδικά όταν μιλάμε για παιχνίδι του ίδιου στούντιο. Δια της απουσίας τους λάμπουν και οι διάφορες κλάσεις που υπήρχαν στον προηγούμενο τίτλο της DICE, τουλάχιστον με την έννοια που τις είχαμε γνωρίσει. Πλέον υπάρχουν μόνο τρεις διαφορετικές των οποίων οι διαφορές περιορίζονται μόνο στον οπλισμό που έχουν στην κατοχή τους. Όπως και με το Modern Warfare 2 και το Bad Company 2, όσο ανεβαίνουμε επίπεδα αποκτούμε νέα όπλα και αξεσουάρ όπως διόπτρες, επιπλέον πυρομαχικά και διαφορετικές κάννες, όμως σε αντίθεση με τους προαναφερθέντες τίτλους, δεν υπάρχουν perks που προσφέρουν διάφορες ικανότητες στους παίκτες. Αυτό κάνει το Medal of Honor αρκετά πιο «άδειο» από τους ανταγωνιστές του με τις διαθέσιμες επιλογές τουλάχιστον στην beta να είναι πολύ περιορισμένες.
Medal of Honor Multiplayer Beta
7/08/2010 01:17:00 μ.μ.
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
adventure
,
gamer
,
greece
,
multiplayer
,
news
,
portal
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου