DayZ: Αυτόνομο game γιατί άρεσε πολύ

Η επιτυχία του DayZ είχε ως αποτέλεσμα να μπουν ιδέες στο μυαλό των δημιουργών του για να μετατραπεί το δημοφιλές mod σε αυτόνομο παιχνίδι. Η Bohemia Interactive φαίνεται διστακτική για το όλο εγχείρημα, παρόλο που τελικά θα αναλάβει το project. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Marek Spanel, εξήγησε σε συνέντευξή του στο MCV ότι θα ήταν άδικο για όσους πλήρωσαν πρόσφατα για να αγοράσουν το Arma II (με σκοπό να παίξουν το DayZ) να χρειαστεί να πληρώσουν ξανά για να προμηθευτούν μια standalone έκδοσή του, αναφέροντας μάλιστα ότι φοβάται την αντίδραση των κατόχων του συγκεκριμένου mod.
 Παρά τους προβληματισμούς του Spanel, τελικά το DayZ θα κυκλοφορήσει ως αυτόνομο παιχνίδι, χωρίς να έχουν δοθεί πληροφορίες για τα επιπλέον χαρακτηριστικά που θα ενσωματωθούν, την ημερομηνία κυκλοφορίας και την τιμή διάθεσης. Ο ίδιος πάντως σχολιάζει ότι θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες, έχοντας δίπλα τους όλους τους gamers που αγαπούν το mod και ακούγοντας τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις τους. Έκλεισε λέγοντας ότι "Θέλουμε να φτάσουμε στην alpha έκδοση όσο πιο γρήγορα γίνεται και επιθυμούμε να έχουμε τους χρήστες κοντά μας καθ' όλη την διάρκεια της ανάπτυξης. Έτσι έγινε και με το Arma 2. Χρειαζόμαστε τους παίκτες. Το Arma 2 δε θα ήταν αυτό που είναι σήμερα χωρίς αυτούς". Η preview έκδοση του Dayz κυκλοφορεί από τις 10 Αυγούστου για PC. Επισκεφθείτε το επίσημο site για να την κατεβάσετε.
 Όπως αποκάλυψε στην φετινή Eurogamer Expo o δημιουργός του DayZ standalone, Dean Hall, οι σχεδιαστές έχουν επιφορτιστεί με το δύσκολο έργο να “διακοσμήσουν” τα εσωτερικά των κτιρίων του παιχνιδιού. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο από ότι ακούγεται, αφού όπως εξηγεί και ο Hall στο επίσημο site του παιχνιδιού “οι εσωτερικοί χώροι δεν είχαν ληφθεί υπ’ όψιν όταν σχεδιάζονταν τα κτήρια, οπότε είναι πρόκληση για τους καλλιτέχνες να σχεδιάσουν το εσωτερικό τους ώστε να φαίνεται και να λειτουργεί σωστά”. Το παρακάτω βίντεο από την Eurogamer Expo αποκαλύπτει και πολλά ακόμα από τα σχέδια που έχουν οι δημιουργοί. To σχεδιαστικό βάρος είχε πέσει στα περίχωρα των πόλεων, όμως πλέον οι developers έχουν στρέψει την προσοχή τους στα κτίρια που βρίσκονται μέσα στις πόλεις. Καταλήγοντας ο Hall προσθέτει πως “Επιθυμούμε να βελτιώσουμε δραματικά την απόδοση του παιχνιδιού και δεδομένης της πολυπλοκότητας που υπάρχει μέσα στις πόλεις, πρέπει να κρατήσουμε την ισορροπία σε αυτό και στην αύξηση των δυνατοτήτων εύρεσης υλών μέσα στα κτήρια των πόλεων”. Ο σχεδιασμός βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο όπως μπορείτε να δείτε και από τα screenshots, αλλά ο Hall υποσχέθηκε πως όσο προχωράει το project θα ανεβάζει περισσότερες εικόνες και πληροφορίες.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου