Final Fantasy XIII με νέους χαρακτήρες

Ξεκινώντας, θα γνωρίζεται ότι το Final Fantasy XIII είναι ένας από τους τίτλους ο οποίος ονομάστηκε Fabula Nova Crystallis (που σημαίνει "Το νέο παραμύθι του κρυστάλλου). Είναι μια συλλογή παιχνιδιών, την οποία η Square Enix ανέπτυξε για να κερδίσει το ενδιαφέρον των οπαδών της σειράς. Η Fabula Nova Crystallis περιλαμβάνει τα παιχνίδια Final Fantasy Versus XIII (PS3), Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360) και Final Fantasy Agito XIII (PSP). Όπως ειπώθηκε από την εταιρεία, όλοι οι τίτλοι θα βασίζονται στο ίδιο σύμπαν και θα έχουν έναν κεντρικό μύθο. Αυτός ο μύθος θα είναι η βάση όλων των παιχνιδιών, αλλά τα σενάρια δε θα στηρίζονται απαραίτητα σε αυτόν. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των δημιουργών "θα στηρίζονται σε κρυστάλλους που οδηγούν τον κόσμο στο μέλλον". Οι κρύσταλλοι αυτοί θα βοηθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στην πρόοδο του σεναρίου.
Storyline
Το σενάριο του παιχνιδιού λοιπόν, επικεντρώνεται στους fal'Cie. Πρόκειται για όντα, των οποίων η ύπαρξή βασίζεται στους κρυστάλλους που υπάρχουν μέσα τους. Οι άνθρωποι που είναι επιλεγμένοι από τα fal'Cie για να εκπληρώσουν σημαντικά πεπρωμένα και υψηλούς στόχους ονομάζονται l'Cie. Αυτοί, έχουν ως σκοπό αυτόν που οι fal'Cie θα τους υποδείξουν και θα πρέπει να ολοκληρώσουν την αποστολή τους μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η ικανότητα των l'cie είναι να κάνουν summon όντα που λέγονται Eidolons και πολεμούν στο πλάι τους είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Σε αντάλλαγμα αυτής της ικανότητας, υπάρχει η εξής τιμωρία: Αν οι επίλεκτοι l'Cie πεθάνουν πριν ολοκληρώσουν την αποστολή τους ή περάσουν το χρονικό περιθώριο χωρίς να τα καταφέρουν, τότε μετατρέπονται σε Cie Corpse (τέρατα). Έτσι, το να έχει επιλεγεί κάποιος άνθρωπος για το ρόλο του l'cie θεωρείται κατάρα, αλλά του δίνει μεγάλες δυνάμεις. Στο Final Fantasy 13, είστε ένας l'Cie και σκοπός σας είναι να αντισταθείτε στο πεπρωμένο σας.
Gameplay
Σε αντίθεση με τον δωδέκατο τίτλο της σειράς Final Fantasy, ο τρόπος μάχης εδώ επανέρχεται σε γνωστά μονοπάτια. Ο λόγος είναι ότι οι δημιουργοί ήθελαν να σας δώσουν την ευκαιρία να παίξετε το παραδοσιακό σύστημα μάχης Active Time Battle, το οποίο φέτος είναι αρκετά ανανεωμένο. Ξεκινώντας τη μάχη, ελέγχετε κάθε φορά από έναν χαρακτήρα και μπορείτε να εκτελέσετε παραδοσιακές κινήσεις όπως την κλασική επίθεση και τα spells. Η ανανέωση του συστήματος μάχης, έγκειται για αρχή στη δυνατότητα που θα έχετε να δίνετε αλληλουχία εντολών, ώστε στον ίδιο γύρο να πραγματοποιείτε περισσότερες επιθέσεις, περισσότερη ζημιά, αλλά να παίρνετε και πολλά attack bonus.
Όταν μάχεστε, θα ελέγχετε μόνο ένα χαρακτήρα και υπόλοιποι δύο που θα μάχονται μαζί σας τον εχθρό θα ελέγχονται από το A.I. Θα υπάρχει επίσης και ανταπόκριση των κινήσεών σας στους συμπολεμιστές σας. Αν για παράδειγμα πετάξετε έναν εχθρό στον αέρα, τότε οι άλλοι δύο χαρακτήρες θα συνεχίσουν με εναέρια combos. Αυτό θα σας πάρει λίγο περισσότερο χρόνο ώστε να ξεκλειδώσετε τα καλύτερα combos. Ωστόσο, σας δίνει μια καλύτερη αίσθηση μάχης, η οποία έχει επιρροές από το Final Fantasy Advent Children, και σας δίνει την ευκαιρία να αναπτύξετε τις στρατηγικές σας ικανότητες. Θα έχετε βέβαια μια σχετική επιρροή σε σχέση με τις ενέργειες των δύο συμμάχων σας σε κάθε μάχη. Αυτό παρουσιάσθηκε ως Paradigm Shift και σας επιτρέπει, μεταξύ άλλων, να αλλάζετε τους προτιμώμενους ρόλους για κάθε χαρακτήρα.
Η flash screen που σας μεταφέρει από τον πραγματικό κόσμο στην κάμερα μάχης επανήλθε, αλλά αυτή τη φορά είναι πιο συντομης διάρκειας. Επιπλέον, οι λάτρεις των Summon τεράτων θα ικανοποιηθούν, βλέποντας ότι τα Eidolons του Final Fantasy IX επιστρέφουν. Κάθε χαρακτήρας από αυτούς που θα ελέγχετε, θα έχει την ικανότητα να κάνει summon ένα από αυτά τα όντα (π.χ. η ηρωίδα Lightning κάνει summon τον Odin) το οποίο συνήθως πραγματοποιεί μεγάλη ζημιά στους εχθρούς. Θα αναγνωρίσετε δε, κάποια από τα κλασικά summons (Odin, Bahamut, Shiva) αλλά και μερικά νέα, όπως ο Brynhildr. Τα summon σας θα αντικαθιστούν τους χαρακτήρες που ελέγχει το A.I., οι οποίοι και θα αποσύρονται από τη μάχη. Άλλο ένα σημαντικό χαρακτηριστικό, που αφορά τα summons, είναι το Gestalt mode. Ο χαρακτήρας που ελέγχετε θα έχει τη δυνατότητα να ενωθεί με το Eidolon που έχει κάνει summon, έτσι ώστε το summon σας να γίνει άλογο και ο χαρακτήρας του ιππέας. Η συγκεκριμένη κίνηση συνοδεύεται από πολλά λάθη, μιας και πλέον τα summons μοιάζουν περισσότερο με Transformers παρά με μυθικά πλάσματα. Κλασσικό παράδειγμα της Θεάς Shiva, η οποία από αρχόντισσα του πάγου μετατράπηκε σε μηχανή Harley που κάνει drift!
Κατά την διάρκεια της μάχης, οι εχθροί σας ανά περιόδους θα εισέρχονται σε κατάσταση break. Το Break State ενεργοποιείται, όταν υψηλού επιπέδου combos κάνουν ζημιά στον εχθρό σας. Τότε, εμφανίζεται μια μπάρα με αντίστροφη μέτρηση. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, το damage που θα δέχεται ο εκάστοτε εχθρός σας θα είναι μεγαλύτερο από το κανονικό. Επίσης, δεν θα χρειάζεται κάθε φορά να περιμένετε να γεμίσει η μπάρα στην οποία βασίζεται ο χαρακτήρας σας για να επιτεθεί. Ενδιάμεσα, θα μπορείτε να βάζετε εντολές, ακόμα και αν έχει αδειάσει, απλά αυτή η ενέργεια θα διακόψει το ενίοτε combo.
Γενικά τα slots του ήρωά σας θα αυξάνονται, όσο αυξάνεται το level του, ενώ όσον αφορά στο levelling system, αντί για ΕΧΡ θα παίρνετε Crystalium Points μετά από κάθε μάχη. Αυτά τα ξοδεύετε για να ξεκλειδώσετε ικανότητες αλλά και για να αυξήσετε μεταξύ άλλων, το ΗΡ σας. Τέλος, πρέπει να αναφερθεί ότι δε θα χρησιμοποιείτε πλέον ΜΡ. Αυτό αντικαταστάθηκε από τα cost points, τα οποία αποφασίζουν πόσες φορές είναι διαθέσιμη να χρησιμοποιηθεί η κάθε εντολή ανα γύρο. Τα commands που θα χρησιμοποιείτε είναι μείξη καινούργιων (Ruin, Ruinaga) και ήδη γνωστών (Attack, Cure κτλ).
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου