StarCraft II – μερικοί το προτιμούν…καυτό;

Εδώ και σχεδόν δέκα χρόνια με μόλις ένα expansion και αμέτρητα patches η Blizzard κατορθώνει να διατηρεί το StarCraft στο προσκήνιο, έστω και αν η κυρίαρχή του θέση ως ένας από τους αναφορικούς τίτλους για multiplayer αναμετρήσεις στρατηγικής βασίζεται κυρίως στην Νότια Κορέα όπου το έχουν ανάγει σε εθνικό σπορ! Λίγες μόνο ημέρες (οκ, δεν έρχεται αυριομεθαύριο, αλλά έστω και με την… αριθμητική θητείας στο στρατό, έχουμε όλοι το δικαίωμα να μετρούμε ανάποδα βάζοντας στο τέλος ένα «και σήμερα», που είναι όρος μπαλαντέρ και αφαιρεί τουλάχιστον δεκαπέντε ψυχολογικές μέρες από την εξίσωση :Ρ) πριν την κυκλοφορία του StarCraft II, και βασισμένοι σε όσα έχουμε βιώσει με την beta του (όσες αλλαγές και αν έχει υποστεί αυτή), το δεύτερο μέρος ενός από τους πιο επιτυχημένους και μοσχοπουλημένους τίτλους σε PC είναι τόσο «true» στον πρόγονό του που πολλοί θα μπορούσαν να κατηγορήσουν την Blizzard για… αναχρονισμό!
..το στόρι σε καθήλωνε τόσο ώστε να διαβάζεις με τις ώρες τα ατέλειωτα briefing πριν από κάθε αποστολή αλλά και τους διαλόγους που πετάγονταν κατά την διάρκειά της.Αντίθετα με το άλλο εξαιρετικά επιτυχημένο franchise της, το WarCraft το οποίο άλλαξε εντελώς κατεύθυνση κατά την τελευταία του μετουσίωση, η Blizzard επέλεξε να αφήσει αναλλοίωτο το StarCraft. Βεβαίως από το 2002 ένα «φάντασμα» πλανάται πάνω από το Ιρβάιν της Καλιφόρνια, αφού από τότε έως και σήμερα η Blizzard «παίζει» με τον φημολογούμενο τίτλο StarCraft: Ghost, ενός action τρίτου προσώπου με εντυπωσιακό στόρι και πρωταγωνίστρια μία πλατινέ ξανθιά με πανοπλία που φέρνει λίγο στην Samus. Βεβαίως από την αρχική ανακοίνωση για ανάπτυξή του στις κονσόλες της περασμένης γενιάς (PlayStation 2, Xbox, Gamecube) μέχρι τον επαναπροσδιορισμό του ως «next generation» τίτλου το 2005 και την κυκλοφορία ενός νέου CGI trailer προς επιβεβαίωση της ύπαρξής του, έχουν περάσει συνολικά οκτώ χρόνια. Και παρότι η ίδια η Blizzard υποστηρίζει ότι το project δεν έχει εγκαταλειφτεί, οι περισσότεροι έχουν πλέον την υποψία ότι μάλλον η εταιρεία το διατηρεί ως κομμάτι του γενικότερου hype για το franchise – άλλωστε το Ghost υποτίθεται ότι είχε τόσο καλή ιστορία που ο ίδιος ο Chris Metzen (δημιουργός του StarCraft) δήλωνε περιχαρής ότι «πολλά στοιχεία από αυτήν θα περιλαμβάνονται στο StarCraft II: Wings of Liberty».
For the swarm!
Η ιστορία του StarCraft ΙΙ ξεκινά σχεδόν εκεί που την αφήσαμε στο τέλος του Brood War – έστω τέσσερα χρόνια μετά το τέλος του Brood War όπως λέει το επίσημο χρονικό. Terran, Protoss και Zerg συνεχίζουν να πολεμούν στον αέναο αγώνα για την κυριαρχία στο σύμπαν ενώ το καθαρόαιμο RTS gameplay εμπλουτίζεται με την αναμενόμενη φοβερή ιστορία (ψιτ, δέκα χρόνια την γράφατε, κανονίστε!) και τα κινηματογραφικά cutscenes στα οποία μας έχει καλομάθει η Blizzard. Μάλιστα η εταιρεία δεν μπήκε στον κόπο να κάνει κάποια προσθήκη στο StarCraft II, αντίστοιχη της παρουσίας των Scourge και των Night Elves που μεγάλωσαν σε όγκο το WarCraft III. Όσοι λοιπόν βασισμένοι στα γεγονότα της κρυφής πίστας του campaign του Brood War θα περίμεναν να δουν τους Xel'Naga να παρουσιάζονται ως νέα playable παράταξη, έχασαν, καθότι σύμφωνα με την Blizzard η παρουσία των «δημιουργών του σύμπαντος» (ή έστω των δημιουργών των Protoss και Zerg) θα περιορίζεται ως στοιχείο του σεναρίου.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου