Xenoblade Chronicles για το παρελθόν..

Όταν το Xenoblade Chronicles ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στην Ε3 το 2009, οι οπαδοί των RPG ενθουσιάστηκαν τόσο με το πρώτο τρέιλερ, όσο και με το γεγονός πως το παιχνίδι υπογράφει ο Tetsuya Takahashi.
Ο Takahashi είναι ο πρόεδρος και ιδρυτής της Monolith Software κι έχει δουλέψει σε αρκετά σημαντικά παιχνίδια του είδους, κυρίως στον τομέα των γραφικών αλλά και του σεναρίου. Αυτή τη φορά, αναλαμβάνει πλήρως το σενάριο, την παραγωγή και την σκηνοθεσία του νέου αυτού εγχειρήματος. Χαρακτηριστικό είναι πως η εταιρία δεν είχε ασχοληθεί ξανά με παιχνίδια ρόλων στο Wii, πέρα από το αμφιλεγόμενο Action-Adventure Disaster: Day of Crisis. Δεν είναι λοιπόν το πρώτο «άνοιγμα» της Monolith στην συγκεκριμένη κονσόλα, αλλά η πρώτη απόπειρα μεταφοράς ενός καθαρόαιμου RPG σε αυτή.
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία, την Ευρώπη και την Αυστραλία αλλά όπως έχουμε δει κι από άλλα ιαπωνικά RPG, δεν έχει ακόμα κυκλοφορήσει στην Αμερική. Αυτό ανάγκασε μια μερίδα παικτών να δημιουργήσουν το κίνημα «Operation Rainfall», όπου εδώ και μήνες προσπαθούν να πείσουν την Nintendo America να κυκλοφορήσει -μεταξύ άλλων- το Xenoblade Chronicles και στην Αμερικανική αγορά.
Σενάριο
Η ιστορία του Xenoblade έχει μεγάλο μυθολογικό υπόβαθρο. Όλα ξεκίνησαν με την μάχη δυο τιτάνων, του Bionis και του Mechonis, το αποτέλεσμα της οποίας άφησε τα δυο άψυχα κουφάρια τους επάνω σε έναν ατελείωτο ωκεανό. Αιώνες αργότερα, τα απομεινάρια του Bionis αποικήθηκαν από μια φυλή ανθρώπων, τους Homs, πολιτισμοί δημιουργήθηκαν και η ζωή βρήκε το δρόμο της. Ταυτόχρονα όμως, το πτώμα του Mechonis αποικήθηκε και αυτό από μια φυλή παράξενων, μηχανικών όντων, με το όνομα Mechon.

Όπως είναι αναμενόμενο, ξέσπασαν μάχες μεταξύ των δυο φυλών για την κυριαρχία τους, αλλά όλα φαινομενικά τελείωσαν στη μάχη της Sword Valley. Την διαφορά έκανε ένα θρυλικό σπαθί, το Monado, το οποίο είχε την δύναμη να διαπεράσει την πανοπλία των Mechon. Δυστυχώς όμως ο ήρωας που το κατείχε, ο Dunban, έχασε το χέρι του και αδυνατούσε πια να χρησιμοποιήσει το Monado.
Ένα χρόνο αργότερα οι Mechon επέστρεψαν δριμύτεροι. Χωρίς ο Dunban να μπορεί να χρησιμοποιήσει το σπαθί, αυτό πέφτει στα χέρια ενός μικρού ορφανού παιδιού, του Shulk, ο οποίος και καταφέρνει να τους αποτρέψει για μια ακόμα φορά. Θρηνώντας για την καταστροφή και τους θανάτους που προκάλεσαν οι Mechon, ο Shulk αποφασίζει να τους εκδικηθεί ξεκινώντας ένα θρυλικό ταξίδι.
Gameplay
Η ιστορία του Xenoblade Chronicles εξελίσσεται μέσω μιας σειράς βασικών quests αλλά και side-quests, τα οποία αναλαμβάνει ο Shulk παρέα με μια ομάδα φίλων του. Αυτά ποικίλουν σε δυσκολία και περιεχόμενο, από απλές αποστολές εξόντωσης εχθρών, μέχρι και πιο σύνθετες, με πληθώρα στόχων. Ακόμα και οι πιο απλές αποστολές κρύβουν μια ιστορία από πίσω τους, συνήθως την ιστορία αυτού που σας την αναθέτει. Το παιχνίδι δηλαδή δεν σας λέει ένα ξερό «πήγαινε εκεί και κάνε αυτό», αλλά σας παρουσιάζει και το γιατί «πρέπει» να το κάνετε. Αυτό βοηθά κυρίως στην εξέλιξη των χαρακτήρων του παιχνιδιού, τόσο των NPC όσο και των πρωταγωνιστών.
Όπως συμβαίνει συνήθως, τα side-quests δεν είναι υποχρεωτικά για την ολοκλήρωση του story, αλλά μπορούν να σας προσφέρουν τόσο experience όσο και αντικείμενα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Η βασική διαφορά κάποιων quest με άλλα RPG είναι πως την αμοιβή σας την παίρνετε αυτόματα με την ολοκλήρωσή της αποστολής. Αν για παράδειγμα αναλάβετε ένα quest στην άλλη άκρη του κόσμου, αφού το ολοκληρώσετε δεν είναι απαραίτητο να επιστρέψετε πάλι πίσω σε αυτόν που σας την ανέθεσε. Κάτι τέτοιο θα σας έκανε να χάσετε χρόνο και βέβαια θα ρισκάρατε να συναντήσετε κάποιον δυνατό εχθρό. Αντιθέτως, τους πόντους και τα αντικείμενά της αμοιβής τα κερδίζετε αμέσως μετά την ολοκλήρωσή του.
Το κύριο χαρακτηριστικό του gameplay είναι ο ανοιχτός κόσμος του και ο βαθμός της εξερεύνησης που προσφέρει. Πέρα από την κύρια ιστορία και τα side quests, η εξερεύνηση στο Xenoblade σας προσφέρει αρκετά στοιχεία. Μπορείτε να βρείτε συλλεκτικά αντικείμενα οποία μπορείτε να πουλήσετε ή να χρησιμοποιήσετε στα διάφορα quests ή απλά να θαυμάσετε τον κόσμο γύρω σας.
Το περιβάλλον παρουσιάζεται ως ένα πλήρες, ζωντανό οικοσύστημα, γεμάτο ζώα στα οποία μπορείτε ακόμα και να επιτεθείτε. Το οικοσύστημα αυτό δένει άριστα με το σύστημα μάχης. Δηλαδή τα περισσότερα ζώα δεν σας επιτίθενται χωρίς λόγο εάν δεν τους επιτεθείτε, ενώ μπορείτε να επιτεθείτε με την ομάδα σας σε κάποιο απλά και μόνο για προπόνηση.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου