Μέσα στο Σαββατοκύριακο είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση από δύο levels του Uncharted 3. Τα ίδια levels είχαμε δει παλιότερα στις προηγούμενες E3 και Gamescom. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στο Chateau και το Cargo Plane. Τώρα όμως μπορέσαμε να αναλάβουμε τον Nathan με τα ίδια μας τα χέρια. Ας δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Chateau
Στην συγκεκριμένη αποστολή, ο Nathan Drake βρίσκεται μαζί με τον Victor Sullivan μέσα σε ένα παλιό ξύλινο σπίτι, το οποίο οι κακοποιοί έχουν αποφασίσει να κάψουν. Οι μάχες απ' το πρώτο δευτερόλεπτο εξελίσσονται μέσα στις φλόγες. Σε κάθε σας βήμα θα δείτε τοίχους να καταρρέουν, χαλάσματα να πέφτουν κι όλα αυτά ενώ θα προσπαθείτε να βρείτε την πλησιέστερη διέξοδο.
Η εξέλιξη είναι ανατρεπτική, καθώς οι δύο ήρωες θα βρεθούν ουκ ολίγες φορές σε δύσκολη θέση. Την λύση δίνει όπως πάντα ο Nathan Drake, τον οποίο και ελέγχετε. Οι κινήσεις σας περιλαμβάνουν κλασικά πολύ parkour, μόνο που αυτή τη φορά θα έχουμε ορισμένες αναπάντεχες εκπλήξεις. Υπάρχουν δοκάρια και σκάλες που καταρρέουν και θέλουν προσοχή, ενώ κάποιες φορές το parkour σας οδηγεί σε θανατηφόρες ενέργειες, άρα εδώ θα πρέπει να βρείτε τον σωστό δρόμο. Οι προσπάθειές σας γίνονται ως συνήθως στην κόψη του ξυραφιού, με τα χαλάσματα του κτιρίου να πέφτουν και να γλιτώνετε αρκετές φορές κυριολεκτικά στο παρα τρίχα. Θα τύχει επίσης να "κολλήσετε" σε κάποια σημεία, την στιγμή που θα δέχεστε πυρά, άρα ουσιαστικά θα κληθείτε να στοχεύσετε ακίνητοι, κάτι που απαιτεί γρήγορο κι αποτελεσματικό σημάδι ώστε να μην..."γκριζάρει" η οθόνη σας και βρεθείτε στα θυμαράκια.
Οι melee μάχες παρουσιάζονται τελείως διαφορετικές, καθώς δεν υπάρχει το συνηθισμένο γρονθοκόπημα εχθρών, αλλά ανάλογα με τις αντιδράσεις του αντιπάλου σας θα πρέπει να πατήσετε τα αντίστοιχα κουμπιά για να τον νικήσετε. Αν κάνετε συνεχόμενα λάθη τότε θα βρεθείτε νεκρός (όπως στο Heavy Rain), ανάλογα πάντοτε με το μπόι του αντιπάλου σας. Υπάρχουν για παράδειγμα κάτι...ντούκια που σας πετάνε κάτω με τρία χτυπήματα. Το παράδοξο είναι ότι δεν έχετε πάντοτε την δυνατότητα να αποτραβηχτείτε και να γαζώσετε τον απέναντί σας. Ορισμένες μάχες είναι προαποφασισμένες να γίνουν οπωσδήποτε με melee χτυπήματα.
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου