Planescape: Torment (PC)

Όταν η Interplay δημιούργησε το Torment πρέπει να είχε πολύ μεγάλη έμπνευση, γιατί πρόκειται για ένα πραγματικά ξεχωριστό παιχνίδι.
Ένα RPGΤα RPG (Role-Playing Games) ή αλλιώς "Παιχνίδια Ρόλων" είναι τα games στα οποία αναλαμβάνετε έναν χαρακτήρα, τον οποίο είτε παίρνετε έτοιμο, είτε του ορίζετε όνομα και εμφάνιση χειροκίνητα. Σε κάθε RPG σας δίνονται αποστολές, στις οποίες σκοτώνετε εχθρούς. Έτσι, αποκτάτε xp (experience, δηλαδή εμπειρία) και όταν συμπληρώσετε πόντους εμπειρίας τότε ο χαρακτήρας σας ανεβαίνει level (επίπεδο). Όσο ανεβαίνει επίπεδο, τόσο γίνεται δυνατότερος, ανεβάζοντας τα στατιστικά του, τις ικανότητές του ή ακόμα και τις μαγείες του. Το είδος των RPG χωρίζεται σε παρεμφερή είδη όπως για παράδειγμα τα: Action RPG, MMORPG και JRPG. για το οποίο μέχρι σήμερα τα media πλέκουν το εγκώμιό του, εκθειάζοντας τα μοναδικά αυτά χαρακτηριστικά που έχει και συνηθίζει να γοητεύει 12 χρόνια μετά τη δημιουργία του. Το Torment δημιουργήθηκε από την Black Isle, μια εταιρεία που μόλις τον προηγούμενο χρόνο μας είχε δώσει ένα άλλο κλασικό παιχνίδι, το Fallout 2 και θα έμελλε να μας δώσει επίσης και τη σειρά Icewind Dale.
To Icewind Dale, όπως και το Torment, έχουν δύο κοινά στοιχεία με τη σειρά Baldur’s Gate, η οποία αναβίωσε το είδος των RPG στα PC. Πρώτον χρησιμοποιούν όλα την Infinity engine, δηλαδή έχουν κοινή μηχανή γραφικών και σύστημα μάχης και δεύτερον βασίζονται όλα στον κόσμο και τους κανόνες του Dungeons & Dragons.
Τι εστί Planescape
Μπορεί λοιπόν να είμαστε σε γνώριμους τόπους και κόσμους, αλλά κάπου εδώ σταματούν και οι ομοιότητες με τα άλλα ιστορικά RPG της Interplay. Η πρώτη βασική διαφορά, που οι οπαδοί των DnD αναγνωρίζουν άμεσα πριν καν εγκαταστήσουν το παιχνίδι, είναι ότι ο κόσμος του Planescape, δεν είναι ένας συνηθισμένος κόσμος όπως τα Forgotten Realms, Dragonlance, κτλ, αλλά μια παράλληλη διάσταση οπού έχουμε να κάνουμε με χαρακτήρες σχεδόν «θεϊκού» επιπέδου, πολύ πέρα από το Level 18 του DnD, που ήταν το μέγιστο στους «θνητούς» κόσμους.
H δεύτερη βασική διαφορά –και η κυριότερη- είναι ότι το Baldur’s Gate είναι στην ουσία μια περιπέτεια, ένα ταξίδι πλαισιωμένο από θαυμάσιες turn-based μάχες καθ’ όλη την διάρκειά του. Το Icewind Dale είναι περισσότερο μάχες, με μια υποτυπώδη πλοκή που κρατάει όλο το παιχνίδι σε συνοχή. Το Torment όμως, βάζει το δικό του στίγμα στην ιστορία των RPG, προκαλώντας κυρίως τον παίκτη, τελείως εγκεφαλικά, αναγκάζοντάς τον να σκεφτεί τις επιλογές του προσεκτικά και τον ρωτάει θεμελιώδεις ερωτήσεις όπως: «Ποιος είναι ο σκοπός μας στη ζωή;» και «Τι μπορεί να αλλάξει τη φύση ενός ανθρώπου;».
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου