Kingdoms of Amalur: Reckoning preview

Η EA αρχίζει να επικεντρώνεται τελευταία ακόμη περισσότερο στην αγορά των Role-Playing Games, η οποία θεωρείται σήμερα σταθερή αξία, καθώς διαθέτει τεράστιο κοινό αλλά και ιδιαίτερα υψηλό ανταγωνισμό. Με το Star Wars: The Old Republic και το The Secret World φιλοδοξεί να μπει δυνατά στα MMORPG, αν και αυτό σίγουρα θα φανεί στην πράξη. Τι ετοιμάζει όμως η Αμερικάνικη εταιρεία για τους fans των Single-Player RPG;
Στην Gamescom δοκιμάσαμε το Kingdoms of Amalur: Reckoning, ένα υποσχόμενο RPG που αναπτύσσεται από την Big Huge Games (Rise of Nations και Age of Empires III: The Asian Dynasties) και την νέα στο χώρο 38 Studios.
Χαρακτήρες και μάχη
Ο κόσμος και οι χαρακτήρες του παιχνιδιού θυμίζουν πολύ το AION, καθώς βρίσκεστε σε μεσαιωνική εποχή. Συνολικά στην τελική έκδοση θα υπάρχουν τέσσερις φυλές και τρία classes. Ανάλογα με την φυλή που θα επιλέξετε, θα σας δίνονται κι ορισμένα αρχικά bonus στα abilities του χαρακτήρα σας, τα οποία είναι τα εξής:
- Almain (Humans): Blacksmithing +2, Alchemy +1, Persuasion +1
- Varani (Humans): Detect Hidden +1, Mercantile +1, Lockpicking +2
- Ljosalfar (Light Elves): Dispelling +2, Alchemy +1, Sagecraft +1
- Dokkalfar (Dark Elves): Stealth +2, Persuation +1, Sagecraft +1
Τα customizations σας επιτρέπουν να αλλάξετε πλήρως την εμφάνιση του χαρακτήρα που θα επιλέξετε, ορίζοντας μάτια, μαλλιά και γενικά όλα τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του. Μετά την δημιουργία χαρακτήρα, ξυπνάτε σε ένα μέρος γεμάτο πτώματα και κάπου εκεί καλείστε να αλλάξετε την μοίρα σας εξοντώνοντας το κακό που επικρατεί στη χώρα σας.
Το παιχνίδι διατηρεί ένα σύστημα ανάπτυξης, το λεγόμενο "destiny" (μοίρα), με βάση το οποίο μπορείτε να ξοδέψετε τους πόντους σας σε ένα skill tree. Κάθε skill που θα ξεκλειδώνετε θα σας δίνει πρόσβαση σε νέα skills σε ανώτερα levels. Τα skills εννοείται ότι θα είναι είτε active, είτε passive, ενώ ανάλογα με τις επιλογές που κάνετε και τον τρόπο που παίζετε, το παιχνίδι θα σας προτείνει αυτόματα ποιο destiny θα ήταν το ιδανικό για εσάς. Τέλος, το σύστημα μάχης είναι εν μέρει real-time, καθώς επικεντρώνεται στο κατάλληλο timing όπου θα πατάτε τα κουμπιά. Με απλά λόγια οι επιθέσεις σας δεν είναι αυτόματες. Το loot όμως είναι αυτόματο, καθώς για χάρη συντομίας υπάρχει η επιλογή "Take All" με την οποία τα μαζεύετε όλα με ένα κλικ και φεύγε
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου