Braid (Xbox 360, PC, PS3, Mac)

To Braid είναι ένα puzzle game, το οποίο δημιουργήθηκε από τον ανεξάρτητο developer Jonathan Blow. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε αρχικά στις 6 Αυγούστου του 2008 για την υπηρεσία Xbox Live Arcade του Xbox 360. Μετά την επιτυχία που σημείωσε, η Hothead Games αποφάσισε μέσα στο 2009 να το κυκλοφορήσει και για PC, Mac και Playstation 3.
Ο Jonathan Blow χρηματοδότησε το τριετές project του Braid σχεδόν μόνος του, με μόνη βοήθεια από τον σχεδιαστή κόμικ David Hellman. Το 2006, χωρίς να είναι ακόμα στην τελική του μορφή, το παιχνίδι βραβεύτηκε στο Independent Game Festival με το βραβείο του πρωτότυπου παιχνιδιού της χρονιάς.
Σενάριο
Στο Braid αναλαμβάνετε τον Tim, έναν τύπο που όλως περιέργως φέρει κοστούμι και γραβάτα, κάτι που δεν ταιριάζει με το όλο κλίμα του παιχνιδιού. Στόχος σας είναι να βρείτε και να σώσετε την πριγκίπισσα την οποία την έχει απαγάγει ένα σατανικό τέρας. Η σχέση σας μαζί της είναι αόριστη και το μόνο που γνωρίζετε είναι ότι έχετε κάνει κάποιο σοβαρό λάθος το οποίο θέλετε να το διορθώσετε ή ακόμα και να το διαγράψετε. Καθώς προχωράτε στα levels, η ιστορία ξεκλειδώνεται και μαθαίνετε παραπάνω πράγματα για τον Tim και την σχέση του με την πριγκίπισσα.
Gameplay
Αρχικά όταν ξεκινήσετε να παίζετε το Braid, θα αναρωτηθείτε τι μπορούμε να δούμε σε ένα 2D Puzzle Platform παλαιάς κοπής που δεν έχουμε ξαναδεί. Κι όμως, μπορούμε να δούμε πολλά. Το Braid από την αρχή αποδεικνύεται ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Απ’ τα πρώτα κιόλας levels, θα συναντήσετε πολλά puzzles, τα οποία ακόμα κι ένας μη γνώστης αυτού του είδους μπορεί να τα βρει σκούρα.
Βασική αρχή στο παιχνίδι είναι ότι μπορείτε να γυρίσετε πίσω τον χρόνο και να διορθώσετε τα λάθη τα οποία κάνατε. Με λίγα λόγια, το concept “έπεσα σε λάβα, καρφιά, παγίδα, τέρας και πέθανα” δεν ισχύει. χρησιμοποιώντας το Shift μπορείτε να επαναφέρετε τον ήρωα σας στη ζωή και μετά να επιλέξετε το άλμα προς την σωστή κατεύθυνση.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου