LA Noire: Περισσότερο Mafia II παρά GTA

Οι κυκλοφορίες της Rockstar Games αποτελούν συνήθως εγγυημένες επιτυχίες, ενώ το όνομα συνάδει με την έννοια του sandbox, είτε πρόκειται για το GTA ή για άλλα games όπως το Bully ή το Red Dead Redemption.Το σίγουρο είναι ότι το L.A. Noire θα είναι τίτλος ποιότητας που αναμένουν αρκετοί παίκτες. Πόσο μάλλον όταν φέρει μετά από χρόνια σε πιο action μορφή το Νουάρ στοιχείο που το συναντούσε κανείς συνήθως σε adventures όπως η σειρά Tex Murphy. Δυστυχώς οι φίλοι του είδους που δεν διαθέτουν κονσόλα θα απογοητευθούν, αφού τουλάχιστον ακόμη δεν προγραμματίζεται κυκλοφορία του LA Noire για PC.
Ιστορία
Το παιχνίδι θα διαδραματίζεται στο Λος Άντζελες της δεκατίας του '40. Η Team Bondi, εταιρεία που έχει αναλάβει την ανάπτυξη του παιχνιδιού, ισχυρίζεται ότι έχει κάνει την απόλυτη αναπαραγωγή του L.A. της εποχής εκείνης. O ήρωας που χειρίζεστε είναι ο Cole Phelps, ένας βραβευμένος και αδιάφθορος αστυνομικός, σ' ένα αστυνομικό τμήμα γεμάτο σκάνδαλα και διαφθορά. Σίγουρα δεν έχουμε κάποιο πρωτότυπο story για το είδος, αλλά αυτός στην τελική δεν είναι ο σκοπός. Το L.A. Noire στοχεύει στην όσο το δυνατόν πιο αληθοφανή απεικόνιση της εποχής, της ατμόσφαιρας αλλά και των γεγονότων του τότε. Συγκεκριμένα πολλές από τις αποστολές και τα πράγματα που συμβαίνουν εντός του παιχνιδίου, αποτελούν πραγματικά συμβάντα όπως αναφέρονταν σε τοπικές εφημερίδες του 1940.
Βία, Βία, Βία
Η δικαιολογία της αληθοφάνειας φαίνεται πως βοήθησε τους δημιουργούς του παιχνιδιού να αφήσουν τους εαυτούς τους ελεύθερους στο θέμα της βίας. Είναι αυτονόητο ότι το παιχνίδι θα έχει PEGI rating 18+ και οι φήμες το θέλουν να είναι μακράν το πιο βίαιο και ωμό παιχνίδι της Rockstar. Αλλά με την εν λόγω εταιρεία θα αποτελούσε είδηση αν το παιχνίδι δεν ήταν τελικά βίαιο.
Animation νέας τεχνολογίας
Η Team Bondi αλλάζει πλήρως το τοπίο στο κομμάτι της ανάπτυξης και του animation στο L.A. Noire. Δεν χρησιμοποιεί τον παραδοσιακό τρόπο που ήθελε αρχικά την ηχογράφηση των διαλόγων, έπειτα το animation και έπειτα την εφαρμογή του motion capture -της διαδικασίας καταγραφής κίνησης από ένα άτομο που φορά μία ειδική στολή- σε ξεχωριστά στάδια. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την αδερφή-εταιρεία Depth Analysis, οι κινήσεις στο L.A. Noire θα είναι κανονικά βιντεοσκοπημένες από πραγματικούς ηθοποιούς και στη συνέχεια θα περνάνε σε 3D μοντέλα γραφικών. Εκτός από το Motion Scan, θα χρησιμοποιηθεί και το σύστημα real-time φωτισμού της Lightsprint, το οποίο απεικονίζει ακόμη και την παραμικρή αλλάγη σε φώτα και σκιάσεις. Δείτε το trailer του παιχνιδιού και θα καταλάβετε την διαφορά, τουλάχιστον στα cutscenes.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου