Το νέο αυτό προιόν για video games, δύσκολα μπορεί να το ονομάσει κανείς κονσόλα, καθώς όπως είπαμε και παραπάνω χρειάζεται μόνο μία σύνδεση στο Internet, μεγαλύτερη από 5Mbps και μία tv. Αυτό ακούγεται απλό αλλά η σύνδεση στο Internet δεν είναι ποτέ έτσι. Ας δούμε όμως ένα ένα τα ζητήματα που προκύπτουν από αυτή την ιδιαιτερότητα
1)Το παιχνίδι εξαρτάται από την ύπαρξη η μη σύνδεσης στο internet. Αν για οποιοδήποτε λόγο έχουμε βλάβη του δικτύου, αδυναμία σύνδεσης, πεσμένούς server από την υπηρεσία ή απλά δεν μπορείτε να συνδεθείτε, τότε δεν θα καταφέρετε να παίξετε. Αυτό μας φέρνει στο δεύτερο αρνητικό.
2)Οποιοδήποτε game παίζεται στο OnLive και το οποίο έχετε πληρώσει, δεν σας ανήκει. Είναι κατά κάποιο τρόπο νοικιασμένο είτε για μικρό (rental), είτε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (flat rate). Ωστόσο, θα αναφέρεται χαρακτηριστικά και αυτή η διαφοροποίηση στην EULA του συστήματος.
3)Κουτιά, manual, cd και dvds τέλος. Το παιχνίδι είναι απλά το περιεχόμενο και αυτό ακριβώς αγοράζετε, το δικαίωμα χρήσης του. Για να μπει ένας χρήστης εξ αρχής στην υπηρεσία αυτή, μάλλον δεν θα αποτελεί πρόβλημα για εκείνον, ωστόσο, ακόμη και το δικαίωμα χρήσης είναι περιορισμένο, καθώς δεν μπορείς να δεις ή να παίξεις το παιχνίδι σ' ένα φίλο.
4)Σύνδεση στο internet και gaming είναι μία σχέση που ταλανίζεται από ένα βασικό πρόβλημα σε όλο τον κόσμο και αυτό είναι το internet traffic shaping/throttling. Δηλαδή η από πλευράς του παρόχου διαμόρφωση μονομερώς της κίνησης που χρησιμοποιεί ο χρήστης, είτε με το μπλοκάρισμα πακέτων δεδομένων, είτε με την εσκεμμένη απώλεια τους (packet loss). Δείτε εδώ μία λίστα παγκοσμίως όλων των πάροχων και της στάσης τους απέναντι στο ζήτημα.
5)Ενώ στη χώρα μας το flat rate, η τιμή για απεριόριστη χρήση του δικτύου, έχει επικρατήσει στην αγορά των ISPs (Internet Service Provider) εκτός κινητής τηλεφωνίας, παγκοσμίως το flat rate δεν είναι ο κανόνας. Σε πρόσφατη έρευνα του, το PC Gamer έκανε μία αποτίμηση του κόστους για την χρήση της υπηρεσίας (καθώς το streaming δεδομένων μπορεί να αγγίξει και τα 10gb/μέρα ή έστω 2gb/μέρα για μέτρια χρήση) και κατέληξε στο ότι η υπηρεσία δεν είναι συμφέρουσα, αν δεν αλλάξει ο κάθε χρήστης σε προγράμματα απεριόριστης χρήσης.
6)Αν η πλατφόρμα του OnLive επικρατήσει, ένα είναι σίγουρο. Ο θάνατος των mods και των gaming κοινοτήτων που στηρίζουν και εξελίσσουν ένα παιχνίδι αρκετά, αφότου το εγκαταλείψει η εταιρεία του για να περάσει στο επόμενο project. Παιχνίδια όπως το half-life γιγαντώθηκαν από την modding κοινότητα, ενώ άλλα όπως το Vampire ή το Gothic 3 βελτιώθηκαν και εξελίχθηκαν σε μεγάλο βαθμό. Οι χρήστες του OnLive θα έχουν πρόσβαση μόνο στις επίσημες εκδόσεις των παιχνιδιών.
OnLive: Game Changer ή απάτη;
11/25/2010 01:17:00 μ.μ.
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
adventure
,
gamer
,
greece
,
news
,
platform
,
portal
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου