MX vs. ATV Reflex για γερά γκάζια!

Οδηγός και οχήματα
Για να ξεκινήσετε τις κούρσες σας, θα πρέπει αρχικά να φτιάξετε τον οδηγό σας. Μέσα από ένα περιορισμένο ρεπερτόριο επιλογών, θα του ορίσετε όνομα, καθώς και αριθμό, στοιχεία τα οποία θα αναγράφονται στο πίσω μέρος του μπουφάν του, ώστε να είναι μονίμως ορατά για εσάς. Το αρχικό σας όχημα είναι ένα motorbike, αν και αργότερα, όσο κερδίζετε κούρσες, θα ξεκλειδώνετε buggies, ATV, UTV, Sport trucks και όλων των ειδών τα οχήματα που είναι διαθέσιμα μέσα στο παιχνίδι. Αξίζει εδώ να αναφέρουμε ότι κάθε όχημα έχει τα στοιχεία Acceleration και Top Speed, καθώς και χαρακτηριστικά αναρτήσεων (soft ή hard) και τροχών (slippery ή sticky). Ανάλογα με τον δρόμο στον οποίο βρίσκεστε, θα έχετε και τις αντίστοιχες επιδόσεις.
Κερδίζοντας στις κούρσες, θα μπορέσετε φυσικά να ξεκλειδώσετε τις επόμενες διαδρομές, αλλά και να αποκτήσετε ειδικά items για τον οδηγό σας, όπως κράνη, ρούχα, μπότες, γυαλιά κ.ο.κ.
Τα modes
Το κυρίως mode του παιχνιδιού είναι το Arcade mode. Εκεί, θα συναντήσετε διάφορα είδη παιχνιδιού. Καταρχήν υπάρχει το Free Ride, δηλαδή η ελεύθερη κούρσα στην οποία εξερευνάτε μόνος σας το περιβάλλον. Κανένα ενδιαφέρον ως εδώ. Στη συνέχεια, υπάρχει το Nationals, δηλαδή η κανονική κούρσα σε off-road διαδρομές. Για τους λάτρεις των αγώνων motocross, το Supercross mode είναι ίσως η ιδανικότερη λύση, καθ’ ότι εκεί συμμετέχετε σε αγώνες σε μία ειδικά διαμορφωμένη πίστα με θεατές. Ένα αρκετά ενδιαφέρον mode είναι το Omnicross, όπου θα πρέπει σε κάθε διαδρομή να προσπεράσετε ένα σωρό εμπόδια, όπως μεγάλες λακούβες, κορμούς δέντρων ή ακόμα και λίμνες. Για όλα αυτά απαιτείται καλός χειρισμός και επιδεξιότητα, ενώ η παραμικρή στραβοτιμονιά από αντίπαλο, μπορεί επίσης να σας κοστίσει μία πτώση.
Στα υπόλοιπα modes, αξίζει να δώσετε προσοχή στο Freestyle -έναν διαγωνισμό κόλπων όπου θα πρέπει να κάνετε όσο περισσότερα tricks μπορείτε και να βαθμολογηθείτε από κριτές- και στο Champion Sport Track, όπου διεξάγονται διαδρομές κλειστού τύπου με όλων των ειδών τα οχήματα. Τέλος, υπάρχει και το Waypoint, στο οποίο απλά οδηγάτε απ’ τη μία σημαία στην άλλη, χωρίς να συναντάτε ιδιαίτερες στροφές.
Πέρα από το Arcade Mode, τα άλλα δύο κύρια modes του παιχνιδιού είναι το MotoCareer και το Multiplayer. Στο Motocareer, απλά επαναλαμβάνετε τα παραπάνω είδη παιχνιδιού, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση οδηγάτε μοτοσυκλέτες και ξεκλειδώνετε διαφορετικά πραγματάκια.
Στο Multiplayer, σας δίνεται η δυνατότητα να παίζετε με άλλους παίκτες, είτε στην ίδια κονσόλα (2-4 άτομα με split screen), είτε μέσω Lan, είτε Online με έως και 12 παίκτες. Το Online mode του MX vs. ATV Reflex είναι ίσως και το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του παιχνιδιού, παρ’ ότι το επίπεδο κάποιων οδηγών θα σας κάνει να τρώτε κυριολεκτικά την σκόνη τους. Στα multiplayer modes υπάρχει πλήρης υποστήριξη όλων των modes που αναφέραμε προηγουμένως, ενώ το ευχάριστο είναι ότι δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου lag. Το μόνο αρνητικό είναι ότι ειδικά στα εξειδικευμένα modes, θα πρέπει να περιμένετε αρκετά έως ότου βρείτε κάποιον αντίπαλο, μιας και οι παίκτες είναι μέχρι στιγμής λίγοι. Μια καλή ευκαιρία να φάτε την σκόνη και την σαβούρα της ζωής σας…
Χειρισμός, A.I. και γενικά περί gameplay
Το MX vs. ATV Reflex δίνει περισσότερο βάση στις μηχανές, παρά στα ATV ή στα υπόλοιπα οχήματα. Στα τετράτροχα η κατάσταση απλοποιείται, αλλά η οδήγηση με την μηχανή, λόγω του ρεαλισμού στον χειρισμό της, έχει κάποια ευαίσθητα σημεία που θα πρέπει να προσέξετε. Κοινώς, αν δεν έχετε παίξει ανάλογο παιχνίδι με μηχανές στο παρελθόν μην περιμένετε και πολλά θετικά αποτελέσματα, ιδιαίτερα στην αρχή. Κάθε λακούβα μπορεί να αποβεί μοιραία και κάθε λίμνη μπορεί να σας καθυστερήσει σημαντικά, εκτός βέβαια κι αν οδηγείτε κάποιο τετράτροχο όχημα, άρα έχετε καλύτερη ισορροπία. Οι προγραμματιστές έχουν φροντίσει να σας απογοητεύσουν επιπρόσθετα με την γενικότερη δυσκολία, καθώς ακόμα και στο ευκολότερο επίπεδο (Rookie) θα ιδρώνετε αρκετές φορές –ειδικά στις δύσκολες διαδρομές- για να πάρετε την πρώτη θέση.
Ο έλεγχος των οχημάτων είναι σχετικά απλός. Με το R2 επιταχύνουν και με το L2 φρενάρουν. Αν ελέγχετε μηχανή, τότε με το L1 ενεργοποιείτε την λειτουργία των tricks και με το δεξί analog stick κινείτε τον οδηγό σας προς διάφορες κατευθύνσεις. Γενικά το δεξί stick χρησιμεύει ακριβώς και μόνο για να κινείτε το σώμα του οδηγού σας και να αποφεύγετε τις πιθανές πτώσεις. Φυσικά, κατά την διάρκεια της προσγείωσης, θα πρέπει πάντοτε να κοιτάτε παράλληλα προς τον δρόμο, διαφορετικά το πιθανότερο είναι να καταλήξετε…σαβουριασμένοι στο χώμα. Υπάρχει και η ενδιάμεση κατάσταση, όπου η μηχανή είναι ετοιμόρροπη και τότε σας εμφανίζεται μία ένδειξη που ζητάει να κινήσετε το δεξί stick προς μία κατεύθυνση για να ισορροπήσετε τον οδηγό. Αν το καταφέρετε έγκαιρα τότε γλιτώνετε την πτώση. Γενικά με τον δεξί μοχλό θα πρέπει να «παίζετε» αρκετά, ακόμα και στις στροφές, για να καταφέρετε να κρατήσετε την ισορροπία της μηχανής σας. Για καλύτερο έλεγχο, θα αναγκαστείτε να κινείτε και τα δύο analog stick προς την ίδια κατεύθυνση.
Η τεχνητή νοημοσύνη των αντίπαλων οδηγών εκπλήσσει ευχάριστα, δεδομένου του ότι μερικές φορές επιχειρούν να σας «τζατζάρουν», ενώ κάνουν πολλά ανθρώπινα λάθη, ακόμα και λίγο πριν από την γραμμή του τερματισμού! Τίποτα δεν είναι στημένο σε αυτό το game και όλα μπορεί να ανατραπούν. Οι μικρές επαφές των μηχανών μεταξύ τους μπορεί να μην σας επηρεάζουν ιδιαίτερα, αλλά αν βρεθεί μπροστά σας απότομα ένας άλλος οδηγός τότε το πιθανότερο είναι να μην καταφέρετε να απωθήσετε την πτώση.
Ακόμα και οι πιο έμπειροι οδηγοί, μπορούν να την πατήσουν εύκολα οποιαδήποτε στιγμή, καθώς οι συμπεριφορές των άλλων οδηγών είναι απρόβλεπτες, ενώ η εξοικείωση με τις νέες πίστες θα αργήσει κάθε φορά να έρθει. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ρουτίνα των αγώνων, όπου θα πρέπει να κάνετε διαρκώς τα ίδια πράγματα, ίσως απομακρύνει αρκετούς από εσάς απ’ τον συγκεκριμένο τίτλο.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου