DayZ: Αυτόνομο game για όλους...

Zombies, post-apocalyptic κόσμος, επιβίωση, δυνατές εμπειρίες, ακόμα περισσότερα zombies, και όλα αυτά σε ένα online περιβάλλον με τη "συγκατάθεση" του Arma II και την αγάπη των modders προς το τελευταίο. Για όσους δε διάβασαν τον τίτλο της είδησης, μιλάμε βέβαια για το DayZ, το εκπληκτικό mod του Arma II, το οποίο έχει ξεπεράσει το 1.000.000 παίκτες. Η επιτυχία του DayZ είχε ως αποτέλεσμα να μπουν ιδέες στο μυαλό των δημιουργών του για να μετατραπεί το δημοφιλές mod σε αυτόνομο παιχνίδι. Η Bohemia Interactive φαίνεται διστακτική για το όλο εγχείρημα, παρόλο που τελικά θα αναλάβει το project.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Marek Spanel, εξήγησε σε συνέντευξή του στο MCV ότι θα ήταν άδικο για όσους πλήρωσαν πρόσφατα για να αγοράσουν το Arma II (με σκοπό να παίξουν το DayZ) να χρειαστεί να πληρώσουν ξανά για να προμηθευτούν μια standalone έκδοσή του, αναφέροντας μάλιστα ότι φοβάται την αντίδραση των κατόχων του συγκεκριμένου mod. Παρά τους προβληματισμούς του Spanel, τελικά το DayZ θα κυκλοφορήσει ως αυτόνομο παιχνίδι, χωρίς να έχουν δοθεί πληροφορίες για τα επιπλέον χαρακτηριστικά που θα ενσωματωθούν, την ημερομηνία κυκλοφορίας και την τιμή διάθεσης. Ο ίδιος πάντως σχολιάζει ότι θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες, έχοντας δίπλα τους όλους τους gamers που αγαπούν το mod και ακούγοντας τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις τους. Έκλεισε λέγοντας ότι "Θέλουμε να φτάσουμε στην alpha έκδοση όσο πιο γρήγορα γίνεται και επιθυμούμε να έχουμε τους χρήστες κοντά μας καθ' όλη την διάρκεια της ανάπτυξης. Έτσι έγινε και με το Arma 2. Χρειαζόμαστε τους παίκτες. Το Arma 2 δε θα ήταν αυτό που είναι σήμερα χωρίς αυτούς". Η preview έκδοση του Dayz κυκλοφορεί από τις 10 Αυγούστου για PC. Επισκεφθείτε το επίσημο site για να την κατεβάσετε. [UPDATE 15/10/12] Όπως αποκάλυψε στην φετινή Eurogamer Expo o δημιουργός του DayZ standalone, Dean Hall, οι σχεδιαστές έχουν επιφορτιστεί με το δύσκολο έργο να “διακοσμήσουν” τα εσωτερικά των κτιρίων του παιχνιδιού. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο από ότι ακούγεται, αφού όπως εξηγεί και ο Hall στο επίσημο site του παιχνιδιού “οι εσωτερικοί χώροι δεν είχαν ληφθεί υπ’ όψιν όταν σχεδιάζονταν τα κτήρια, οπότε είναι πρόκληση για τους καλλιτέχνες να σχεδιάσουν το εσωτερικό τους ώστε να φαίνεται και να λειτουργεί σωστά”.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου