Metro: Last Light: Παρουσίαση στην Gamescom

Σε μία περίοδο όπου οι μεγάλοι τίτλοι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα, αν κάτι πραγματικά αξίζει είναι το να ψάχνεις games δεύτερης διαλογής που ίσως έχουν τα φόντα να μπουν στην πρώτη γραμμή. Ένας από αυτούς είναι το Metro: Last Light, το sequel του Metro 2033.
O Huw Beynon της THQ που ανέλαβε να μας κάνει την παρουσίαση στην Gamescom, ομολόγησε ότι είχαμε πει και πέρυσι στο review, ότι δηλαδή η πρώτη έκδοση της σειράς δεν έδινε σαφείς επεξηγήσεις για το που πρέπει να πάτε και τι θα κάνετε, κάτι που στο Metro: Last Light υπόσχεται ότι θα διορθωθεί. Πέραν αυτού όμως, η Ουκρανική 4A Games μας παρουσίασε ένα demo στο οποίο είδαμε μεγάλη βελτίωση στα γραφικά, τα οποία αποδίδουν κάθε λεπτομέρεια των γύρω χώρων, αλλά και στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, που συνεχίζει να είναι αποπνικτική.
Σενάριο
Βρισκόμαστε στο 2034, ένα χρόνο μετά τα γεγονότα του πρώτου μέρους, όπου χειρίζεστε και πάλι τον Artyom. Το σκηνικό είναι γνώριμο. Βρίσκεστε στη Ρωσία του μέλλοντος, όπου η φυλή των υπερφυσικών Dark Ones έχει εγκατασταθεί στους σταθμούς του μετρό. Αυτή τη φορά, καλείστε να βρείτε έναν μυστηριώδη φυλακισμένο των Dark Ones, ο οποίος φέρεται να έχει στα χέρια του την λύση για την εξόντωση της απειλής που κατακλίζει τη χώρα σας.
Gameplay
To πρώτο πλάνο της αποστολής που είδαμε ξεκινάει προβάλοντας μισοκατεστραμμένα αυτοκίνητα και γενικά ένα σκηνικό χάους. Η κάμερα γυρίζει σε πρώτου προσώπου και μέσα από τα μάτια του Artyom βλέπουμε τον ήρωα να κατηφορίζει προς τα υπόγεια του μετρό. Εκεί, όταν έρχεται σε επαφή με νερό, διακρίνουμε κάποιες χαρακτηριστκές κυλίδες να διαγράφονται, λες και η λήψη προέρχεται από κανονική κάμερα.
Ο ήρωάς μας κινείται αθόρυβα και σκοτώνει ακαριαία δύο εχθρούς με τακτική stealth. Τον έναν πισώπλατα με μαχαίρι και τον άλλο με σφαίρες. Επίσης παρατηρούμε ότι υπάρχει πλήρης αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Για παράδειγμα, αν πυροβολήσετε τα φώτα στο ταβάνι τότε αυτά θα σβήσουν και το δωμάτιο θα σκοτεινιάσει.
Γενικά είναι για άλλη μια φορά στο χέρι σας το αν θα κινηθείτε αθόρυβα ή αν θα μπείτε χύμα στο κύμα να πολεμήσετε. Θα πρέπει ωστόσο να έχετε υπόψη σας, ότι όταν καλύπτεστε σε κάποιο σημείο, δεν θα είστε εκεί για πάντα. Κι αυτό διότι όπως στο Battlefield 3 έτσι και εδώ, θα αρχίσουν να πέφτουν κομμάτια από σοβάδες απ' το σημείο κάλυψης, ακριβώς όπως στην πραγματικότητα. Στο τέλος δηλαδή θα καταλήξετε να είστε εκτεθειμένος. Κατά βάση, το σκηνικό τρόμου είναι τέτοιο ώστε οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να δείτε πόρτες να ανοίγουν και συμμορίες να ξεπροβάλουν και να σας κυνηγούν. Θα νιώσετε δηλαδή και πάλι ότι είστε διαρκώς κυνηγημένος.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου