Μια ανακάλυψη όσων «έπαιξαν» με το «open» Kinect αποτέλεσε την πρώτη απόδειξη για τις φήμες πως η Microsoft ετοιμάζει αναβάθμιση του Kinect αποκλειστικά μέσω software.
Το νέο motion gaming gadget της Microsoft, το Kinect, έχει ήδη γνωρίσει τεράστια επιτυχία αλλά και μια απρόσμενη αποδοχή από άτομα που δεν έχουν το Xbox 360, για το οποίο αρχικά προοριζόταν. Η κυκλοφορία open source drivers για το Kinect κατέστησε δυνατή τη χρήση του σε υπολογιστές και αποτέλεσε αφορμή για τη δημιουργία ενός τεράστιου συνόλου projects με «ανίχνευση κίνησης». Αυτοί οι πειραματισμοί μαζί του, όμως, έδειξαν και κάτι περίεργο σε σχέση με όσα ήταν γνωστά για το Kinect: ενώ οι «επίσημες» πληροφορίες ανέφεραν πως λειτουργούσε σε ανάλυση 320x240, τα «open» projects που βασίζονταν σε αυτό μπορούσαν να το αξιοποιήσουν με… τετραπλάσια ανάλυση, μέχρι και 640x480!
Όπως φαίνεται, και ενώ και η ίδια η Microsoft είχε αναφέρει αρχικά πως αυτή θα ήταν η ανάλυση στην οποία θα λειτουργούσε το Kinect, τελικά αποφάσισε να τη χαμηλώσει αποκλειστικά μέσω software, για να κρατήσει περιορισμένο τον όγκο των δεδομένων που θα μεταφέρονταν μέσω των θυρών USB του Xbox 360 – ήδη το Kinect, στην τωρινή χαμηλή του ανάλυση, χρησιμοποιεί περίπου 15MB/sec τη στιγμή που ο μέγιστος ρυθμός που μπορεί να επιτευχθεί είναι γύρω στα 35MB/sec. Ο λόγος του περιορισμού αφορά στην –πιθανή- συνεργασία του με άλλα gadgets, π.χ. κιθάρες για παιχνίδια τύπου Guitar Hero κ.λπ., ώστε να μην καταναλώνει το ίδιο όλο το πιθανό bandwidth των θυρών USB και να μπορούν να λειτουργήσουν απροβλημάτιστα και άλλες συσκευές παράλληλα με αυτό. Το ίδιο το hardware του, όμως, παραμένει ικανό να λειτουργεί σε ανάλυση 640x480.
Έτσι, λέγεται πως η ίδια η Microsoft έχει αρχίσει τις προσπάθειες αναβάθμισης του, ώστε να μπορεί να το αξιοποιήσει στο έπακρο σε μελλοντικούς τίτλους, αναπτύσσοντας μεθόδους συμπίεσης δεδομένων ώστε να μπορούν να «στριμωχτούν» περισσότερες πληροφορίες στον ίδιο ρυθμό μεταφοράς των 15MB/sec. Μια τέτοια αναβάθμιση ανάλυσης θα σημαίνει πως το Kinect θα μπορεί να ανιχνεύει όχι μόνο το «γενικό σχήμα» του ανθρώπινου σώματος, αλλά και τις κινήσεις των καρπών και των δαχτύλων, επιτρέποντας ακόμη μεγαλύτερη λεπτομέρεια στο χειρισμό των μελλοντικών παιχνιδιών.
Έρχεται software αναβάθμιση για το Kinect
1/02/2011 01:21:00 μ.μ.
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
adventure
,
gamer
,
greece
,
news
,
portal
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου