World of Warcraft Cataclysm beta

Πρέπει να το ομολογήσω. Ποτέ δεν ήμουν «απόλυτος» φαν του World of Warcraft. Δεν «ογδοντάρησα» πότε χαρακτήρα και πρέπει να έχω κάνει τα λιγότερα quest ανά level από οποιονδήποτε άλλον. O μόνος λόγος για τον οποίο έκατσα να ασχοληθώ με το «ΟυόΟυ» ήταν... οι καρβουνιασμένοι φίλοι μου. Πως να το πω; Ήθελα να τους πάω κόντρα! Παρόλα αυτά, όταν έλαβα το πολυπόθητο e-mail από την Blizzard το πρωινό της Τετάρτης σχετικά με την συμμετοχή μου στην beta του Cataclysm, η ντοπαμίνη έρευσε ρυάκι στα εγκεφαλικά μου κύτταρα. Αμέσως έσπευσα – μιας και είχα μόνο 24 ώρες - να κατεβάσω το patchακι. Βέβαια δεν ήταν μόνο αυτό, γιατί μαζί με το Cataclysm έδιναν και «δωράκι» πέντε φτιαγμένους 80αρηδες δικής μου επιλογής! Χρειάστηκε βέβαια να στείλω μήνυμα στην Blizzard διότι κατά τις πρώτες απόπειρες εγκατάστασης μου πέταγε error, αλλά το πρόβλημα λύθηκε και η εγκατάσταση που συμπεριλαμβάνει ολόκληρο το παιχνίδι (13GB παρακαλώ) ολοκληρώθηκε μετά από περίπου τέσσερις ώρες (!). Ξεκινώντας, παρατήρησα πως αν και έχω τετραπύρηνο επεξεργαστή στα 2,4Ghz, 2x4870 και 2GB ram, το παιχνίδι κόλλαγε αισθητά όταν είχα τις ρυθμίσεις των γραφικών στο «ultra» - αν και δεν παρατήρησα κάποια τεράστια διαφορά στα γραφικά, πάντως -, κάτι που δεν συνέβαινε έως τώρα με το παιχνίδι. Μάλλον χρειάζομαι μνήμη, δε βαριέσαι...
Πάνω στο δράκο με θέα προς το SW που το... παρέσυρε το ρέμα!Ο πρώτος χαρακτήρας που διάλεξα ήταν ένας Alliance Night Elf Druid – τους έχω αδυναμία. Εμφανίστηκα κατευθείαν στην Stormwind και χωρίς να χάσω ευκαιρία άνοιξα την καρτέλα με τα talents. Δεν μπορώ να πω πως έμεινα έκπληκτος όταν αντίκρισα ότι πολλά από αυτά είχαν αλλάξει, μιας και κάτι τέτοιο είναι πάντα αναμενόμενο. Το δεύτερο πράγμα που έκανα, ήταν να ανοίξω την καρτέλα του χαρακτήρα μου, για να δω πόσο uber epicτούμπανος είμαι. Το μάτι μου έπεσε στο σημείο που έλεγε για τα pets. Εκεί βρήκα ένα flying mount το οποίο σύμφωνα με τις ενδείξεις του περιορίζεται για χρήση μόνο στην Outland και στην Northrend, ωστόσο εγώ μπορούσα να πετάξω μέσα και έξω από την Stormwind. Πιθανότατα να είναι απλώς ένα bug, αλλά εύχομαι για το αντίθετο, μιας και είναι υπέροχη η αίσθηση να καβαλάς έναν δράκο πάνω από την SW. Το γνωστό σε όλους μας Goblin Jesus, λιγάκι κατεστραμμένο, μοιάζει σαν να το έχουν ντύσει με χριστουγεννιάτικα στολίδια.Άλλη μια ευπρόσδεκτη προσθήκη είναι τα guild perks. Στο Cataclysm, τα guild θα φτάνουν έως 25 level και για κάθε lvl που μεγαλώνουν θα παίρνουν κάτι σαν talent. Για παράδειγμα, στο πρώτο και στο δεύτερο lvl αυξάνεται το XP που παίρνεις σκοτώνοντας mobs και η ταχύτητα των mounts κατά 5%. Στα νέα χαρακτηριστικά έρχεται να προστεθεί και το δευτερεύον profession, Archaeology. Όπως ξέρετε, ένα μεγάλο κομμάτι της Azeroth έχει μετατραπεί σε ερείπια. Με την «αρχαιολογία» θα μπορείτε να επισκεφθείτε αυτά τα ερείπια και να τα μελετήσετε. Έτσι θα μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την ιστορία του WoW, ενώ ίσως να βγάζετε και το κατιτί σας. Δυστυχώς, κάποιο bug δε με άφησε να επιλέξω αυτό το profession και δεν μπορώ να σας πω περισσότερα επ’ αυτού.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια: