Robocalypse: Beaver Defense στο Wii

Όταν ήμουν στο μεταπτυχιακό μου, είχα ένα συμφοιτητή, τον Stu, ο οποίος τα μόνα παιχνίδια που έπαιζε πέρα από το EVE Online, ήταν διάφορα tower-defense games. Τι σας νοιάζει τι έπαιζε ο Stu, θα μου πείτε. Απλώς ήθελα να καταδείξω πως το απλοϊκό αυτό υβρίδιο στρατηγικής, έχει εξελιχθεί σε ένα ιδιαίτερα δημοφιλές υποείδος. Με τον Stu λοιπόν, συζητάγαμε κατά καιρούς, πως θα έπρεπε να φτιάξουμε ένα δικό μας tower defense παιχνίδι, αλλά με κάποια παραλλαγή, ώστε να ξεχωρίσει από το σωρό (π.χ. είχα προτείνει να φτιάξουμε ένα… tower offense game!), όπως για παράδειγμα έκανε η PopCap στο Plants vs. Zombies. Τελικά, δεν βρήκαμε τον χρόνο να υλοποιήσουμε τις ιδέες μας και το παιχνίδι έμεινε ανολοκλήρωτο, όμως πάντα μας έμενε στο μυαλό η περίπτωση του «tower defense with a twist» και κάθε φορά που βλέπω ένα παιχνίδι αυτού του είδους, ο νους μου πάει εκεί.
Το ίδιο φυσικά συνέβη και με το Robocalypse: Beaver Defense. Αν το όνομα σας λέει κάτι, είναι γιατί πρόκειται για το πνευματικό αδερφάκι του προπέρσινου Robocalypse, ενός από τα ελάχιστα πραγματικά RTS για το DS, το οποίο μεταξύ άλλων διακρινόταν και για το χιούμορ του. Αυτό θα μπορούσα να πω πως συνέβη γιατί τον σχεδιασμό είχαν αναλάβει οι Jay Lender και Micah Wright, η προηγούμενη δουλειά των οποίων ήταν η συμμετοχή ήταν στη συγγραφική ομάδα του Μπομπ Σφουγγαράκη, όμως από την άλλη σιχαίνομαι το χιούμορ του Μπομπ, οπότε ΔΕΝ θα το πω.
Να νιώθω άσχημα που κάθε φορά που βλέπω τον "ήρωά" μου, μου έρχεται στο μυαλό ο Raphael από τα Χελωνονιντζάκια;Αυτή τη φορά λοιπόν, οι δυο τους μαζί με την εταιρεία τους, την Vogster Entertainment, αποφάσισαν όπως είπα και πιο πάνω, να το γυρίσουν στο απλοϊκό και συνάμα άκρως εθιστικό είδος των tower defense games, διανθίζοντάς το με το δικό τους στυλ, επηρεασμένοι σαφώς από τη θητεία τους στο γνωστό καρτούν, τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με το κομμάτι της παρουσίασης.
Σύμφωνα με την ιστορία του RBD, σε εργοστάσιο όπου κατασκευάζονται στρατιωτικά ρομπότ, ο άξεστος ιδιοκτήτης πετά τα τοξικά απόβλητα στο παρακείμενο δάσος (να και η οικολογική συνείδηση). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παραμορφωθούν τα ζωάκια του δάσους, με αποκορύφωμα έναν κάστορα, ο οποίος μετατρέπεται σε ένα σατανικό εγκληματικό εγκέφαλο με εξογκώματα και μια γουρουνίσια ουρά. Ο κάστορας λοιπόν, απελπισμένος επειδή έτσι όπως έγινε δεν μπορεί να βρει γκόμενα(!), αποφασίζει να εκδικηθεί αυτούς που ευθύνονται για τα χάλια του και στη συνέχεια ολόκληρη την ανθρωπότητα, στρέφοντας κάποια από τα πολεμικά ρομπότ, εναντίον των δημιουργών τους.
Έστω και να βλέπεις λίγο... γκρίζο χιόνι, είναι ό,τι πρέπει με τέτοιο καύσωνα!Τα flash-οειδή cut-scenes μέσω των οποίων παρουσιάζεται η ιστορία είναι συμπαθητικά για τα δεδομένα του WiiWare, αν και μαστίζονται από τη γνωστή «Κατάρα των 40 ΜΒ» (=το ανώτατο όριο για ένα παιχνίδι WiiWare), αφού για να εξοικονομηθεί χώρος για το παιχνίδι, τα περισσότερα από αυτά δεν έχουν καν ήχο! Δεν ξέρω πάντως για ποιο λόγο έγινε οικονομία και στο χιούμορ, αν και από την άλλη, μετά από 1-2 κρύα αστεία διαβεβαιώθηκα πως οι τύποι είναι πράγματι συγγραφείς του Spongebob.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου