Το Inversion φέρνει τα πάνω-κάτω!

Είναι δύσκολο πλέον να πεις για κάποιο παιχνίδι και δη FPS «δεν είναι καλό». Τα στάνταρ ποιότητας έχουν ανέβει σε τέτοια επίπεδα που ειδικά σε ό,τι αφορά τα γραφικά, το «άψογο» δεν είναι από μόνο του σε θέση να κάνει τη διαφορά. Ως εκ τούτου λοιπόν οι διάφορες εταιρείες ψάχνουν για στοιχεία, κυρίως στο gameplay και τον κόσμο που εξελίσσεται το σενάριο του εκάστοτε τίτλου που θα κάνουν τον τελευταίο να ξεχωρίσει από τη μάζα και να κερδίσει την προτίμηση των παικτών.
Κάπως έτσι σκέφτηκαν και στη Saber Interactive, δημιουργό του TimeShift και αυτή τη φορά, στο νέο τους project, αποφάσισαν να παίξουν με τη… βαρύτητα! Αυτό λοιπόν είναι και το κλου στο Inversion, ένα «third-person co-op shooter» όπως το περιέγραψε ο CEO του στούντιο, Matthew Karch, ο οποίος και ανέλαβε να μας ξεναγήσει στον κόσμο του (φυσικά παίζοντας ο ίδιος το παιχνίδι) υπό το αυστηρό βλέμμα των υπεύθυνων marketing της Namco Bandai οι οποίες κάθε φορά που εκείνος πήγαινε να αρθρώσει μια λέξη παραπάνω, τον έκοβαν πάνω στο καλύτερο. Για το όλο setting δεν μάθαμε πολλά: ο κεντρικός ήρωας στην ουσία ψάχνει γυναίκα και παιδί και στην προσπάθειά του να πετύχει τον στόχο του, εκμεταλλεύεται την ικανότητά του να «παίζει» με τη βαρύτητα.
Το αστικό περιβάλλον στο οποίο εξελίσσόταν το επίπεδο που είδαμε, προσφερόταν για πολλές «ταρζανιές» !Τι σημαίνει αυτό; Πως ο παίκτης θα βγάλει ουκ ολίγες φορές τον Νεύτωνα… ψεύτη καθώς θα κάνει αντικείμενα να ίπτανται στον αέρα, βαρέλια και λοιπά ογκώδη παρελκόμενα να εκτοξεύονται αψηφώντας κάθε γνωστό και άγνωστο νόμο της φυσικής και φυσικά να ελέγξει την ίδια τη βαρύτητα. Φανταστείτε ρε παιδί μου εκεί που προχωράτε κανονικά, η διεύθυνση της δύναμης της βαρύτητας να περιστρέφεται κατά 90 μοίρες! Έτσι απλά! Φυσικά αυτό προσθέτει έξτρα βάθος στο gameplay αφού κατ’ αυτόν τον τρόπο οι παίκτες θα εκμεταλλευτούν τις καταστάσεις προκειμένου να εξοντώσουν ευκολότερα και με σαφώς πιο… αφύσικο τρόπο τους αντιπάλους τους! Να, ας πούμε σε κάποια στιγμή, ο Karch εκσφενδόνισε ένα βαρέλι προς το μέρος ενός εχθρού (οι αντίπαλοι απ’ ότι είδαμε έρχονται υπογείως) ο οποίος φορούσε μια πανοπλία-τούμπανο που όμως άφηνε ακάλυπτη την πίσω πλευρά του. Εκείνος στραβοπάτησε και στην προσπάθειά του να σηκωθεί, έμεινε ακάλυπτος. Φαντάζεστε τη συνέχεια…
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου