Πολύ πριν ανοίξουν οι πόρτες του Palladium, η συνέντευξη Τύπου (ή παρουσίαση όπως μου επισημαίνει ορθώς ο Νότης πίσω απ’ την οθόνη του laptop του) της EA, προμηνυόταν αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσα. Με μια Mustang-περιπολικό (ω ναι, δεν πρόκειται να τη δείτε να κατεβαίνει τη Μεσογείων) παρκαρισμένη προκλητικά στο απέναντι πεζοδρόμιο, το διάστημα μέχρι οι εκπρόσωποι του Τύπου να μπουν στο κτήριο με πάθος και ορμή που θα ζήλευαν και τα πιο πιστά fanboys, φάνηκε ατέλειωτο. Εν τέλει και μέσα μπήκαμε, και στρογγυλοκαθίσαμε αρκετά μπροστά μόνο που ειδικά αυτό το τελευταίο δεν ξέρω κατά πόσο ήταν θετικό.
Βλέπετε, τα ηχεία έπαιζαν τόσο δυνατά (αφού στο πίσω μέρος της αίθουσας δεν υπήρχαν άλλα κι έτσι αναγκαστικά έπρεπε να «εξυπηρετηθούν» και οι πιο πίσω) που ένιωθα τους ήχους στην καρδιά μου –btw, πέρα απ’ την πλάκα αυτό είναι επικίνδυνο αφού σε συνδυασμό με κάποια άλλη καρδιακή πάθηση μπορεί να οδηγήσει μέχρι και στον θάνατο απ’ όσο γνωρίζω! Ειδικά δε σε κάτι βίντεο τίγκα στα εφέ (ναι, για ‘σένα μιλάω Dead Space 2!), μιλάμε ότι το σκατό μου πήγε στην κάλτσα –και στο τέλος έφυγε κι αυτή!
Πειράζει που μου θυμίζει D&D και μ' αρέσει; Το The Sims 3 είναι...Γκαρσόν, μια απ’ τα ίδια
Το event της EA, λίγες διαφορές είχε με τις προηγούμενες παρουσιάσεις της. Αυτή τη φορά βέβαια ρόλο συντονιστή είχε ο Jens Uwe Intat, επικεφαλής του ευρωπαϊκού branch της εταιρείας εν αντιθέσει με τον John Riccitiello ο οποίος ήταν «απλός» θεατής –έχω την εντύπωση πως τον είδα παρέα με την κόρη του. Αρχικά στη σκηνή ανέβηκαν οι John Buchanan (δ/ντης marketing) και Rachel Bernstein (senior producer του The Sims: Medieval) οι οποίοι μας μίλησαν για τη γνωστή σειρά που αφ’ ενός πάει κονσόλες (τίποτα το νεότερο, απλά μάθαμε για την ύπαρξη achievements και karma points για τους sims στην console version του The Sims 3 καθώς επίσης και την ύπαρξη των community στοιχείων της έκδοσης για PC) ενώ αφ’ ετέρου ετοιμάζεται να αποκτήσει stand-alone spin-off τον Μάρτιο –πρόκειται φυσικά για το The Sims: Medieval το οποίο ουσιαστικά αποτελεί ένα τυπικό The Sims παιχνίδι βασισμένο στο τρίτο επεισόδιο της σειράς αλλά στημένο σε ένα μεσαιωνικό σκηνικό.
Στη συνέχεια το μενού περιελάμβανε το πιο «ώριμο» και «σκοτεινό» (σαν το βιβλίο και, eventually, την ταινία ένα πράγμα) Harry Potter and the Deathly Hallows το οποίο ουδεμία σχέση θα έχει με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς αφού «θα σηματοδοτεί τη εξέλιξη του Harry από παιδί σε ήρωα». Τάδε έφη Jonathan Bunney, εκ των παραγωγών του παιχνιδιού το οποίο μάλιστα θα υποστηρίζει και Kinect –για το σχετικό on-rails demo session, επιστρατεύτηκαν οι αδελφοί Wesley (προσοχή, το «οι αδελφοί» με «οι») για να ακριβολογούμε, οι ηθοποιοί James και Oliver Phelps που υποδύονται τα δύο αδέλφια στις ταινίες Harry Potter.
Δωσ' τα όλα Steve! Και κάποιος να τους πει στην EA πως το επώνυμο του ανθρώπου προφέρεται «Παπουτσής» και όχι «Παπούτσης». Ο Steve Papoutsis ήταν ο ομιλητής για το Dead Space 2 αναλαμβάνοντας να παίξει για λίγο το παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια του εν λόγω session, o Isaac βγήκε μια… βόλτα στο διάστημα όπου σε συνθήκες μηδενικής βαρύτητας επισκεύασε τμήματα του Sprawl –άσχετο, αλλά δεν θα ‘πρεπε να μην ακούγεται, ρεαλιστικά ομιλώντας, ο παραμικρός θόρυβος όταν ο παίκτης βρισκόταν στο διάστημα; Ο Isaac παρεμπιπτόντως χρειάστηκε να «τρέξει» προς ένα τμήμα του Sprawl με τον Steve να τον καθοδηγεί έτσι ώστε να μην σκάσει στα διάφορα «οτινάναι» που βρίσκονταν στον δρόμο του –φανταστείτε κάτι σαν μια… next-gen έκδοση του Space Harrier. O αγαπητός συμπατριώτης παραγωγός του παιχνιδιού έκλεισε την παρουσία του στο event της EA ανακοινώνοντας πως η συλλεκτική έκδοση του Dead Space 2 για το PS3 που θα περιλαμβάνει μια HD εκδοχή του Dead Space: Extinction θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη -28 Ιανουαρίου, όπως και η κανονική έκδοση.
gamescom 10: Η παρουσίαση της EA
8/18/2010 07:26:00 μ.μ.
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
adventure
,
EA
,
gamer
,
greece
,
news
,
portal
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου