Νέα στοιχεία στο Need for Speed: World

Ας λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους. Οι περισσότεροι όταν άκουσαν την είδηση περί ενός Need For Speed MMO, είτε την προσπέρασαν διακριτικά αφήνοντας σημειωμένη στο καλεντάρι τους μόνο την ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου Hot Pursuit, ή έθεσαν εξ' αρχής τις προσδοκίες τους σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Δεν νομίζω ότι ο οποιοσδήποτε gamer θα περίμενε από το World να είναι το επόμενο «παιχνίδι-σταθμός» στην κατηγορία racing. Και όντως, αυτό που τελικά πήραμε είναι ένα Most Wanted/Carbon διαίτης, με ελάχιστα game modes τα οποία προσφέρουν διασκέδαση μόνο σε μικρές δόσεις.
Οι δυνατότητες παραμετροποίησης του αυτοκινήτου μας είναι πραγματικά ελάχιστες. Άπλα επιλέγετε το καλύτερο δυνατό πακέτο αναβάθμισης και όλα τα άλλα γίνονται από μόνα τους.Το Need for Speed του φτωχού
Προτού μας επιτραπεί η είσοδος στις περιοχές του παιχνιδιού, καλούμαστε να επιλέξουμε το πρώτο μας αυτοκίνητο. Οι επιλογές για να είμαι ειλικρινής μου φάνηκαν αρκετά περιορισμένες, μιας και μπορούμε να διαλέξουμε μεταξύ μόνο τεσσάρων μοντέλων, του Mazda 3, του Nissan 240SX, του Nissan Sylvia και του Toyota Trueno AE86 . Εγώ ως λάτρης της σειράς anime, Initial D, επέλεξα φυσικά το τελευταίο και ξεχύθηκα με άγριες διαθέσεις στους δρόμους της Palmont City. Αν σας λέει κάτι το όνομα, είναι γιατί ανήκει στην πόλη που διαδραματιζόταν το NFS: Carbon, κάτι που ενδεχομένως να αρέσει σε πολλούς... νοσταλγικούς όμως προσωπικά, μετά από αμέτρητες ώρες στο συγκεκριμένο παιχνίδι, θα προτιμούσα κάτι καινούργιο. Όσο προχωράμε και ανεβαίνουμε level, μπορούμε μάλιστα να ξεκλειδώσουμε και περιοχές από την Rockport City, την πόλη που φιλοξενούσε ένα άλλο παιχνίδι της σειράς, το Most Wanted. Γενικά υπάρχει αρκετή ποικιλία στις διαδρομές που μπορούμε να επιλέξουμε, αν και θα πρέπει να μας βγει το λάδι μέχρι να καταφέρουμε να ξεκλειδώσουμε τις επόμενες στην σειρά.
Δυστυχώς παρά τις φιλόδοξες προσπάθειές μου δύσκολα καταφέρνω να γίνω ανταγωνιστικός ενάντια στα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας μου με το Trueno μου.Δυστυχώς όμως, οι διαδρομές είναι το μοναδικό κομμάτι του τίτλου που διαθέτει έστω και λίγη ποικιλία. Βλέπετε τα game modes στο NFS: World είναι απειροελάχιστα, για την ακρίβεια μόλις τρία. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, μπορείτε ή να τρέξετε εναντίον άλλων παικτών και της ΑΙ σε circuit και sprint αγώνες ή να δοκιμάσετε την τύχη σας εναντίον της αστυνομίας. Πραγματικά ακόμα και για δωρεάν παιχνίδι (το οποίο μάλιστα ισχύει μόνο μέχρι το level 10), οι επιλογές είναι πολύ λίγες και σύντομα θα ψάχνετε για κάτι καινούργιο, που όμως δεν θα έρθει ποτέ. Αυτή η λιτότητα επικρατεί και στην παραμετροποίηση του αμαξιού μας. Αν και στο βάψιμο και το στόλισμα υπάρχουν αρκετές επιλογές, στην εξωτερική του εμφάνιση τα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε είναι ελάχιστα, για να μην πούμε μηδαμινά. Βλέπετε, η τοποθέτηση νέων body kit, ζαντών, spoilers κ.ο.κ, γίνεται αυτόματα καθώς αυξάνουμε την ισχύ του αυτοκινήτου μας - με λίγα λόγια επιλέγουμε το επόμενο πακέτο αναβάθμισης και αυτό εκτός από τα στατιστικά μας αλλάζει και την εξωτερική εμφάνιση του οχήματός μας. Είναι πραγματικά λυπηρό το πόσο λίγο μπορούμε να φέρουμε το αμάξι μας στα μέτρα μας και είναι κάτι που του στερεί σημαντικά στην αντοχή του στον χρόνο. Αυτό ενισχύεται και από το ότι τα αυτοκίνητα στο παιχνίδι είναι λίγα ενώ οι διαφορές στην απόδοσή τους είναι αρκετές ώστε να σημαίνει ότι σε κάθε κατηγορία οι περισσότεροι παίκτες θα επιλέγουν το ίδιο μοντέλο. Θυμάμαι για παράδειγμα που στο Most Wanted, μπορούσα με ένα Chevrolet Cobalt SS να νικήσω για πλάκα Lamborghini και Porsche.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου