Απ’ όλα τα όπλα που είναι διαθέσιμα στο Just Cause 2 (και είναι πολλά – assault rifles, SMGs, RPGs, πιστόλια κλπ., όλα με δυνατότητα dual wield γιατί έτσι γουστάρει ο Rico), ένα είναι αυτό στο οποίο θα επιστρέφουμε ξανά και ξανά, και μάλλον θα χρησιμοποιήσουμε πιο πολύ: ο πιστός γάντζος (grappling hook) του Rico δεν είναι τίποτα λιγότερο από έναν ελβετικό σουγιά – με τη βοήθειά του θα εξουδετερώνουμε εχθρούς, θα σκαρφαλώνουμε σε δυσπρόσιτα σημεία, θα δένουμε μεταξύ τους πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να δένονται μεταξύ τους (όπως π.χ. ένας άνθρωπος με μια φιάλη οξυγόνου, ή ένα ελικόπτερο με ένα τανκ) και, συνδυάζοντας το γάντζο με το πάντα διαθέσιμο αλεξίπτωτο του ήρωά μας, θα έχουμε ένα πρωτότυπο μέσο μετακίνησης.
Το επερχόμενο open world, 3rd person action παιχνίδι από την Avalanche ήταν κάτι που θέλαμε να πιάσουμε στα χέρια μας από την πρώτη ματιά που του ρίξαμε τον περασμένο Απρίλιο στο Λονδίνο, καθώς αυτά που είχαμε δει τότε υπόσχονταν ένα παιχνίδι γεμάτο υπερβολική δράση, φανταστικά περιβάλλοντα και μερικές από τις πιο παρανοϊκές καταστάσεις που έχουμε δει σε videogame.
Πιάνοντας λοιπόν το χειριστήριο του Xbox 360, στα γραφεία της Centric Multimedia, και παίρνοντας τον έλεγχο του Rico Rodriguez για πρώτη φορά μετά το φινάλε του πρώτου Just Cause, είχαμε την ευκαιρία να εφαρμόσουμε τα όσα είχαμε δει να κάνουν άλλοι σε video τόσους μήνες τώρα. Και, δεδομένου ότι μια από τις αποστολές που δοκιμάζουμε ξεκινά με μας να προσεγγίζουμε την κατάλληλη τοποθεσία με ένα ταχύπλοο, το οποίο ρίχνουμε στη στεριά και αφήνουμε να εκραγεί στα βράχια αφού πηδήξουμε με το αλεξίπτωτό μας και κατευθυνθούμε προς το στόχο μας, το παιχνίδι κάνει αμέσως ξεκάθαρες τις προθέσεις του! Το gameplay θα φανεί γνώριμο στους βετεράνους παιχνιδιών τύπου GTA και φυσικά του Just Cause 1. Έντονο shooting στοιχείο, κατάληψη μιας τεράστιας ποικιλίας οχημάτων και μετακίνηση σε έναν τεράστιο, ανοιχτό κόσμο.
Απλώς, εκεί που σε άλλα παιχνίδια η κατάληψη ποικιλίας οχημάτων σημαίνει ότι έχουμε στη διάθεσή μας μερικές μηχανές, μερικά αυτοκίνητα και κανένα ελικόπτερο, εδώ σημαίνει ότι μπορούμε να οδηγήσουμε από τρίκυκλο της λαϊκής αγοράς μέχρι jumbo jet (το οποίο δε χάσαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε να απογειώνεται με το Rico αραχτό πάνω στην άτρακτο!), ενώ η κατάληψη του εκάστοτε οχήματος είναι ολόκληρη σκηνή ταινίας από μόνη της – ο Rico κρέμεται από το όχημα και μετακινείται από σημείο σε σημείο, ώστε να μπορέσει να “καθαρίσει” τους, συνήθως οπλισμένους, επιβάτες και να συγκεντρωθεί στον οδηγό.
Όλα αυτά συνοψίζονται σε μια λέξη: χάος, κάτι που θα χρειαστεί να συνηθίσουμε στο νησί-έθνος Panau όπου τοποθετείται η ιστορία. Ή μάλλον, να συμφιλιωθούμε μαζί του, καθώς το χάος είναι το επάγγελμα, το λειτούργημα κι ο τελικός σκοπός μας στο Just Cause 2. Πέρα από τις κύριες και τις περιφερειακές αποστολές που μπορούμε να αναλάβουμε και να εκπληρώσουμε (προχωρώντας έτσι τη βασική ιστορία), έχουμε την άνεση να περιπλανηθούμε στον κόσμο του παιχνιδιού και να επιδοθούμε στο αγαπημένο χόμπι του Rico, δηλαδή να ανατινάξουμε και να γκρεμίσουμε πράγματα και να πολεμήσουμε τους εκπροσώπους του καθεστώτος.
Just Cause 2 έτσι...χωρίς αφορμή!
1/23/2010 08:30:00 μ.μ.
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
gamer
,
greece
,
news
,
portal
,
ps3
,
shooting
,
tech
Edit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου