Online Pass σε Single-Player games

Το Online Pass του Kingdoms of Amalur θα κόβει ορισμένες αποστολές απ' το Single-Player mode.
Είχαμε συνηθίσει το Online Pass να αφορά τα games που διαθέτουν multiplayer mode, όμως τώρα η Electronic Arts για πρώτη φορά "τραβάει το σκοινί".

Το νέο RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning, που αναμένεται στις 10 Φεβρουαρίου, θα περιέχει online pass, το οποίο θα κλειδώνει μία σειρά από επτά quests της φυλής House of Valor. Αν θέλετε να τα παίξετε και έχετε το παιχνίδι μεταχειρισμένο με ενεργοποιημένο το Online Pass, τότε θα πρέπει να συνδεθείτε στο Internet και να αγοράσετε ένα καινούργιο. Αντίστοιχη κίνηση έχει πραγματοποιήσει η EA με το Mass Effect 3, ευτυχώς όμως εκεί το Online Pass αφορά μόνο ένα armor του John Shepard.
Ευτυχώς μέχρι στιγμής όλα τα παιχνίδια τερματίζουν το Campaign τους χωρίς online pass. Δεν θέλουμε όμως να φανταστούμε τι μπορεί να συμβεί αν οι publishers αποφασίσουν να προχωρήσουν.
"Έτσι γίνονται οι δουλειές"
Ο Curt Schilling, επικεφαλής της 38 Studios που αναπτύσσει το παιχνίδι μαζί με την Big Huge Games δήλωσε "Έτσι δουλεύουν οι επιχειρήσεις. Πρέπει να βγάλουμε χρήματα για να φτάσουμε στο σημείο που είμαστε. Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι το να δημιουργήσουμε games που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ! Αν τα αγοράσετε νωρίς τότε θα σας δώσουμε κάποια extras για να σας ευχαριστήσουμε. Η βιομηχανία των games είναι ένα περίεργος χώρος. Με την αγορά χρησιμοποιημένων παιχνιδιών τα δεδομένα (σ.σ. πωλήσεις κάθε παιχνιδιού) δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Αλλά οι εταιρείες προσπαθούν να λάβουν χρήματα από τα games που φτιάχνουν, όταν αυτά αγοράζονται. Κάνουμε κάτι λάθος; Αν ναι τότε πείτε μου τι".
Ο Schilling κατέληξε λέγοντας: "Μπορεί να διαφωνείτε με με τις μεθόδους και να κατηγορείτε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ DLC που σας χρεώνει απ' την πρώτη ημέρα -κι εγώ διαφωνώ- αλλά προσπαθούμε να φτιάξουμε κάτι ουσιαστικό εδώ πέρα, το προϊόν και την εταιρεία μας μαζί, και χρειάζονται δολάρια για να γίνει αυτ
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου