Κάποτε το 1996, το Dead or Alive πραγματοποιούσε το ντεμπούτο του στα Arcade, τότε που λιώναμε με τις ώρες βάζοντας το ένα κέρμα μετά το άλλο. Απ’ την αμέσως επόμενη χρονιά πήραν σειρά οι κονσόλες, ώσπου 15 χρόνια και τέσσερις εκδόσεις μετά, έχουμε στα χέρια μας ένα κορυφαίο fighting, το οποίο παρουσιάζεται κάθε φορά ολοένα και πιο βελτιωμένο.
Ποιος θα φανταζόταν ότι θα φτάναμε στο σημείο να βλέπαμε το DoA να κυκλοφορεί σε φορητές κονσόλες και τα γραφικά του να είναι ανώτερα από αυτά που κάποτε απαιτούσαν μια ολόκληρη οικιακή κονσόλα. Το Dead or Alive: Dimensions είναι το πρώτο “αυθεντικό” fighting στο 3DS. Αυθεντικό με την έννοια του ότι το Street Fighter IV 3D αποτέλεσε port του ομώνυμου τίτλου από την Capcom. Η λογική όμως της Team Ninja είναι να αποφεύγει τα ports και να κυκλοφορεί μία ξεχωριστή έκδοση για κάθε κονσόλα, την οποία επιμελείται κάθε φορά με ιδιαίτερη φροντίδα.
Τα modes
Το περιεχόμενο του Dead or Alive: Dimensions είναι παράδειγμα προς μίμηση για κάθε portable game. Καταρχήν τα δύο βασικά modes είναι το Chronicle και το Arcade.
To Chronicle είναι το κλασικό story mode, που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει της μόδας σε όλα τα παιχνίδια του είδους. Εκεί μαθαίνετε την ιστορία των χαρακτήρων, ελέγχοντας κάθε φορά συγκεκριμένους ήρωες που υποτίθεται ότι είναι οι “καλοί” του ρόστερ, με στόχο να εξολοθρεύσετε τους “κακούς”.
Αρχικά ξεκινάτε με την βασική πρωταγωνίστρια, την Kasumi, η οποία έχει ως αντίζηλο την ετεροθαλή και ζηλιάρα αδερφή της Ayane (προέρχονται απ’ την ίδια μητέρα), που την κατηγορεί ότι εγκατέλειψε την οικογένεια για να αναζητήσει τον χαμένο της αδερφό, Hayate. Στην πορεία ελέγχετε τόσο τους τρεις προαναφερθέντες ήρωες, όσο και τον Ryu Hayabusa (γνωστό απ’ τη σειρά Ninja Gaiden), αλλά κι ορισμένους ακόμη βοηθητικούς χαρακτήρες. Η παρέα αυτή είναι τα μέλη της Mugen Tenshin, της πιο γνωστής φυλής νίντζα στον κόσμο του Dead or Alive. Απώτερος στόχος όλων φυσικά είναι να κερδίσουν το ομώνυμο τουρνουά, το οποίο διευθύνει ο μοχθηρός Fame Douglas.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου