Τα καλύτερα και τα χειρότερα της χρονιάς!

Λίγες ώρες πριν από το 2012, οι συντάκτες του Gamergreece ψηφίζουν για τα καλύτερα και τα χειρότερα games της χρονιάς!
Απομένουν μόλις λίγες ώρες προτού υποδεχθούμε το 2012 και ταυτόχρονα την λήξη του διαγωνισμού Game of the Year. Πριν ανοίξουν οι κάλπες κι αρχίσει η καταμέτρηση των αποτελεσμάτων, οι συντάκτες του GameWorld ψηφίζουν για τα καλύτερα και τα χειρότερα games της χρονιάς που μας πέρασε.
Η κύρια αίσθηση που μας άφησε το 2011 είναι ότι επρόκειτο για ένα έτος όπου οι ΑΑΑ τίτλοι ήταν sequels. Αυτά ήταν τα games που τράβηξαν το μεγάλο βάρος και εντυπωσίασαν. Αντίθετα, ανάμεσα στα κορυφαία παιχνίδια που είδαμε, οι νέες σειρές ήταν ελάχιστες, οι περισσότερες εκ των οποίων δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν από την μετριότητα. Άλλωστε, με τις κονσόλες της τρέχουσας γενιάς να πλησιάζουν στο peak των δυνατοτήτων τους (όπως άλλωστε υποστηρίζουν αρκετοί developers), εμπεριέχεται μεγάλο ρίσκο στη δημιουργία ενός εντελώς καινούριου setting πάνω στο οποίο θα βασιστεί ένα παιχνίδι. Αυτό ανάγκασε τις περισσότερες εταιρείες να στραφούν προς τον εύκολο δρόμο, προς ικανοποίηση των fans που διψούσαν για τα εκάστοτε sequels. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι στα χειρότερα games που επιλέξαμε δεν συγκαταλέγονται shareware ή indie τίτλοι, αλλά μόνο επιλογές γνωστών προγραμματιστικών εταιρειών. Πάμε λοιπόν να δούμε τι ξεχωρίσαμε και τι μας απογοήτευσε για φέτος.
Καλύτερο game της χρονιάς: Uncharted 3 (Naughty Dog) / The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda)
Ένσταση! Για πρώτη φορά δεν μπορώ να αποφασίσω για το καλύτερο game της χρονιάς. Είναι σαν να συγκρίνεις λίμπερο με σέντερ-φορ. Το Uncharted 3 πιστεύω ότι ήταν το καλύτερο Action-Adventure και το The Elder Scrolls V: Skyrim το καλύτερο RPG. Δεν χωράει αμφιβολία σε αυτό. Μία ματιά στα σχόλια όσων αγόρασαν τα παραπάνω games θα σας πείσουν απόλυτα ότι είναι τα must της χρονιάς, για διαφορετικούς λόγους το καθένα.

Το Uncharted 3 μας παρουσίασε την πιο epic ιστορία της μέχρι τώρα τριλογίας, καθώς η Naughty Dog αποκάλυψε πολλά μυστικά για την προϊστορία του παιχνιδιού, ενώ συν τις άλλοις το σενάριο μεταφέρθηκε σε περισσότερες τοποθεσίες από ποτέ, ώστε το ενδιαφέρον μας να παραμένει αμείωτο. Στον τομέα του gameplay, οι εξελιγμένες melee επιθέσεις, οι στιγμές της έντασης μέσα στη δράση και βέβαια οι ακόμη πιο δύσκολοι γρίφοι, συνθέτουν το ιδανικό σκηνικό. Συν τις άλλοις, προς μεγάλη μας ευχαρίστηση είδαμε αυτή την έκδοση να μεταφράζεται στα ελληνικά, κάτι που ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να κάνει η Sony για να ανταμείψει τους fans της στην Ελλάδα. Όσο για το multiplayer mode, προσωπικά το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ, έστω κι αν το να ανέβεις από το Level 1 στο Level 35 είναι θέμα ωρών. Τα unlockables σε όπλα, τα modifications, οι εμφανίσεις των χαρακτήρων, όπως επίσης και τα boosters ήταν ατελείωτα. Αν σε όλα αυτά συνδυάσουμε τα διαθέσιμα modes, τότε έχουμε ένα δυνατό online στοιχείο που αυξάνει κατά πολύ την διάρκεια ζωής ενός τυπικού παιχνιδιού δράσης.

Όσο για το The Elder Scrolls V: Skyrim, ότι κι αν πούμε είναι λίγο. Είναι φανερό ότι η Bethesda δούλεψε πάρα πολύ το σενάριο και την παρουσίαση, όπως επίσης παρουσίασε κάτι το τελείως ξεχωριστό σε σύγκριση με τον κόσμο του Oblivion. Η αλληλεπίδραση πέρασε πλέον σε ένα ανώτερο επίπεδο, καθώς οι NPC μάχονται μαζί σας ενάντια στους δράκους, οι δράκοι ενάντια σε μαμούθ ή κλέφτες και γενικά το όλο σύστημα επιβίωσης είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικό. Οι αχανείς κοιλάδες, οι χιονισμένες βουνοκορφές και τα ποικίλα dungeons θα σας εντυπωσιάσουν, ενώ ποτέ δεν θα βρείτε μπροστά σας μέρος που να έχετε ξαναδεί! Όσο για το σύστημα μάχης, με εντυπωσίασε πάρα πολύ η απόλυτη ελευθερία που μας δόθηκε. Μπορούσα να παίξω με τόξο, μαγείες στα δύο μου χέρια, σπαθί και ασπίδα ή μαγεία στο ένα χέρι και σπαθί στο άλλο. Όλοι οι συνδυασμοί είναι πιθανοί, ενώ τα Two Handed όπλα, τα οποία ήταν βαριά και ασήκωτα, πετσόκοβαν άσχημα και ταυτόχρονα κατέβαζαν γρήγορα το Stamina του χαρακτήρα
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου