Shogun 2: Total War για περιπέτειες...

Μερικές μέρες πριν την E3, η SEGA ανακοίνωσε και επίσημα πως η Creative Assembly δούλευε πάνω στο Shogun 2, επιβεβαιώνοντας έτσι τις σχετικές φήμες που είχαν ήδη κυκλοφορήσει. Στο Λος Άντζελες βρέθηκε ο Kieran Bridgen της Creative Assembly ο οποίος και ανέλαβε να μας κάνει μια ξενάγηση επερχόμενο νέο «επεισόδιο» της σειράς Total War το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του εντός του 2011. Η ιστορία του Shogun 2: Total War λοιπόν θα ξεκινά το 1545 με τον παίκτη να μπορεί να οδηγήσει προς την ολοκληρωτική κυριαρχία τη φυλή της επιλογής του –από τις εννέα συνολικά που θα περιλαμβάνει το παιχνίδι.
Μαθήματα ιαπωνικής ιστορίας
Ο Bridgen ξεκίνησε την παρουσίασή του εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι της Creative Assembly θέλησαν να αποτυπώσουν την ιαπωνική κουλτούρα στο παιχνίδι. Αυτό γίνεται κατά βάση μέσω της πληθώρας artwork που χρησιμοποιούνται σχεδόν παντού: από τα μενού του παιχνιδιού και τις οθόνες μετά τη μάχη μέχρι τα εικονίδια για τις μονάδες. Όλα είναι σχεδιασμένα στο χέρι ενώ ενδεικτικό της προσοχής που έχουν δώσει οι δημιουργοί του τίτλου στον εν λόγω τομέα αποτελεί το γεγονός ότι για να «καθαρίσουν» μαζί του (με πράγματα που εν πάση περιπτώσει σε άλλα παιχνίδια θεωρούνται απλώς τυπικά) τους πήρε πάνω από έναν χρόνο αφού τα πάντα αποτελούν αυθεντικές δημιουργίες!
Προσέξτε τα artworks που αντιπροσωπεύουν τις μονάδες στη μπάρα κάτω-κάτω στο interface. Λεπτομέρεια παντού!Τη στιγμή που από παιχνίδι σε παιχνίδι και ειδικά όταν μιλάμε για strategy οι δημιουργοί καυχιούνται για τον μεγαλύτερο αριθμό μονάδων / όπλων / αντιπάλων κλπ, ο Bridgen δεν δίστασε να παραδεχτεί ότι στο Shogun 2: Total War, οι μονάδες που θα έχει στη διάθεσή του ο παίκτης θα είναι κατά πολύ λιγότερες σε σχέση με το Empire και το Napoleon: μόλις 30 εν αντιθέσει με τις 300 που μας είχαν συνηθίσει τα τελευταία. Αυτό, στο πρώτο άκουσμα μπορεί να ακούγεται λίγο «κάπως», ωστόσο ό,τι γίνεται, γίνεται για καλό. «Έτσι έχουμε τη δυνατότητα να ασχοληθούμε πολύ περισσότερο με την κάθε μονάδα ενώ εξασφαλίζεται το ότι θα είναι ιστορικά ακριβής αλλά και η διαφορετικότητά της σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες στο παιχνίδι», τονίζει ο Bridgen (η αλληλεπίδραση μεταξύ τους θα βασίζεται στο concept του «πέτρα-ψαλίδι-χαρτί») και εδώ που τα λέμε έχει δίκιο: ποιος θέλει έναν σκασμό μονάδες όταν πολλές απ’ αυτές έχουν ακριβώς την ίδια χρησιμότητα, απλά με άλλο όνομα;
Ένα άλλο σημείο στο οποίο ο φίλτατος Kieran έδωσε βάση οι πολιορκίες οι οποίες πλέον θα γίνονται με τον… ιαπωνικό τρόπο. Οι Ιάπωνες, βλέπετε, εν αντιθέσει με τους Ευρωπαίους, δεν ταμπουρώνονταν σε κάστρα. Αντίθετα, άνοιγαν τις πύλες και «προσκαλούσαν» τους πολιορκητές έχοντας στήσει τις απαραίτητες παγίδες και περιμένοντας να τους πιάσουν εξαπίνης. Κάπως έτσι λοιπόν θα γίνονται και στο Shogun 2 με τους παίκτες να υπερασπίζονται ή να κατακτούν σταδιακά τμήματα ενός φρουρίου μέχρι να φτάσουν στην «καρδιά» του. Όταν ρώτησα τον Bridgen σχετικά με εσωτερικές μάχες (δηλαδή σε κλειστούς χώρους), «δαγκώθηκε» αλλά τελικά μου είπε ότι ακόμα δουλεύουν πάνω στο συγκεκριμένο στοιχείο με πολλές πιθανότητες να το δούμε στο παιχνίδι. Όπως και να ‘χει, τα οχυρά που θα δούμε στο παιχνίδι θα είναι τριών τύπων (χτισμένα σε πεδιάδες, βουνά και ακτές) ενώ θα επιδέχονται μέχρι και πέντε αναβαθμίσεις, οπότε μιλάμε συνολικά για δεκαπέντε διαφορετικά κάστρα.
Τα πλοία του Shogun 2 θα στρίβουν ευκολότερα αλλά εξ' αιτίας των κουπιών θα... αργούν να πάρουν μπρος. Η συμβολή των Πορτογάλων πάντως θα παίξει μεγάλο ρόλο στις μάχες στη θάλασσα...Στο παιχνίδι μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στον καιρό αφού πλέον η εποχή κατά την οποία εξελίσσεται μια μάχη θα αποτυπώνεται πλήρως στο πεδίο της. Αν για παράδειγμα πολεμάτε άνοιξη, ετοιμαστείτε να δείτε αγρούς γεμάτους με ανθισμένα sakura (το δέντρο σήμα-κατατεθέν της Ιαπωνίας) τη στιγμή που όλα αυτά τον χειμώνα θα δώσουν τη θέση τους στο πάλλευκο χιόνι. Το παιχνίδι θα προσφέρει και δυνατότητα για διεξαγωγή μαχών υπό το φως των αστεριών και του φεγγαριού (κοινώς, νυχτερινές μάχες), κάτι που συνυπολογίζοντας το ότι οι στρατιώτες θα κραδαίνουν δαυλούς αλλά και το ότι φλεγόμενα βέλη θα εκτοξεύονται εκατέρωθεν, θα κάνει το σκηνικό αν μη τι άλλο πιο ρεαλιστικό. Στα λόγια βέβαια καλά όλα αυτά, αλλά στην πράξη; Εδώ είναι και η δύναμη του Shogun 2 το οποίο θα υποστηρίζει DirectX 9, 10 και 11. Όσο κι αν ο Bridgen έλεγε ότι «στόχος της Creative Assembly σε αυτό το Total War δεν είναι να δώσει έμφαση στην ομορφιά αλλά στην ατμόσφαιρα», με τα γραφικά που είδαμε (κι ας ήταν pre-pre-alpha η έκδοση), το παιχνίδι είναι έτοιμο για καλλιστεία!
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου