Lara Croft and the Guardian of Light multiplayer

Ακόμα ένα από τα «ιθροχαντζόνς» (aka τα hands-on που είχα την ευκαιρία να κάνω κατά τη διάρκεια της E3) ήταν για τον νέο τίτλο των Crystal Dynamics και Square Enix, Lara Croft and the Guardian of Light, το νέο παιχνίδι με πρωταγωνίστρια τη γνωστή, Βρετανίδα αρχαιολόγο το οποίο ωστόσο διαφέρει από τους προκατόχους του τόσο στο όνομα (μιλάμε για παιχνίδι που στον τίτλο του περιέχει τις λέξεις Lara Croft αντί για τις Tomb και Raider) όσο και στη χάρη (για πρώτη φορά στη σειρά υιοθετείται μια ισομετρική προβολή με στάνταρ θέση κάμερας αντί της κλασσικής προοπτικής τρίτου προσώπου).
Το ‘να χέρι νίβει τ’ άλλο…
Εκεί που εστιάσαμε στο hands-on του Lara Croft ήταν στο multiplayer mode του το οποίο σύμφωνα με τον Karl Stewart της Crystal Dynamics που μας καθοδηγούσε ενόσω παίζαμε θα διαρκεί το λιγότερο έξι ώρες, όσο δηλαδή και το single player μέρος του τίτλου. Οι χαρακτήρες εδώ είναι δύο: η Lara και ο Totec, ένας πολεμιστής των Μάγια ο οποίος τη βοηθά στην ιερή της αποστολή, την εξεύρεση του περίφημου Καθρέπτη του Καπνού. Με δεδομένο λοιπόν ότι μιλάμε για multiplayer (στη single player campaign παίζετε μόνο με τη Lara), η αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο χαρακτήρων είναι δεδομένη.
Σε πολλές περιπτώσεις, οι δύο χαρακτήρες θα πρέπει να συντονίσουν τις κινήσεις τους ώστε να φτάσουν στον στόχο τους.Η Lara μπορεί να ανεβαίνει στην ασπίδα του Totec (πάνω στο κεφάλι του) και να πυροβολεί από εκεί (χωρίς όμως εκείνος να μπορεί να κάνει κάτι) ενώ είναι σε θέση να σκαρφαλώνει και στα ακόντια που εκείνος πετάει στους τοίχους (ο Totec παραείναι γομάρι για να τον σηκώσουν) και έτσι να φτάνει σε δυσπρόσιτα μέρη. Αντίστοιχα η Lara μπορεί να χρησιμοποιήσει το grappling hook της για να ρυμουλκήσει τον Totec, κυρίως πάνω από χάσματα που εκείνος δεν μπορεί να υπερπηδήσει. Στα τρία επίπεδα του παιχνιδιού που παίξαμε (δύο σχετικά στην αρχή και ένα λίγο μετά τη μέση), οι δύο παίκτες (εγώ και ο Stewart δηλαδή) έπρεπε να συνεννοηθούν σε αρκετές περιπτώσεις όπως λόγου χάρη να πατήσουν συντονισμένα σε κάποιους διακόπτες προκειμένου να φτάσουν σε μία πόρτα.
Τέτοιου στυλ είναι και η συντριπτική πλειοψηφία των γρίφων του παιχνιδιού καθώς θα απαιτούν τη συνεργασία των δύο παικτών. Δύσκολο δεν είναι, ωστόσο όταν σε έχει πάρει ένα κολοσσιαίο τέρας στο κατόπι, ε, όσο να ‘ναι ένα άγχος το ‘χεις. Σε μία άλλη περίπτωση, ο Totec χρειάστηκε να πετάξει ένα ακόντιο κι αυτό να καρφωθεί στον απέναντι τοίχο ενός χάσματος, η Lara να πηδήξει πάνω του και να σκαρφαλώσει στην άλλη πλευρά και εν συνεχεία να σύρει τον Totec απέναντι. Γενικά, μιλάμε για ευχάριστους και μάλλον «casual» γρίφους που απλά προσθέτουν μια εναλλακτική πτυχή στο gameplay.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου