Saw II: Flesh & Blood για PS3, X360, PC

Τις ταινίες Saw τις έχω και δεν τις έχω δει. Δηλαδή ναι, έχω στηθεί μπροστά στην τηλεόραση (για σινεμά ούτε λόγος) να δω δυο-τρεις (μπορεί να ‘ταν και η ίδια, δεν παίρνω όρκο) από δαύτες, με τις δαχτυλούμπες μου όμως να καλύπτουν τα ερμητικά κλειστά μάτια μου γιατί σόρι, αλλά βελόνες, μαχαίρια, σουγιάδες και λοιπά αιχμηρά αντικείμενα δεν τα αντέχω με τίποτα και ειδικά τη στιγμή που έρχονται σε επαφή με το δέρμα –ε ναι λοιπόν, αίμα πάω να μου πάρουν και γίνεται του Crysis 2!
Εν πάση περιπτώσει λοιπόν, ακόμα κι έτσι έχω πλήρη επίγνωση του τι παίζει στα Saw και ομολογώ πως το πρώτο, ομώνυμο videogame με απογοήτευσε με βάση αυτά που περίμενα και με δεδομένο ότι δεν επρόκειτο για movie tie-in. Στη Zombie Studios και την Konami το κατάλαβαν και βαδίζοντας στα βήματα των ταινιών, ετοιμάζονται σε χρόνο-μηδέν να βγάλουν νέο «επεισόδιο» έχοντας ως στόχο να βελτιώσουν τα κακώς κείμενα του πρώτου και να παρουσιάσουν κάτι ανώτερο αυτού.
Η φάση που χρησιμοποίησα το ρόπαλο ως μοχλό για να ρίξω το σαθρό κομμάτι του τοίχου.Ίιιιιιου! (επιφώνημα αηδίας) Στην E3 είχα την ευκαιρία να παίξω το παιχνίδι και τα πρώτα λεπτά αυτού, παίρνοντας έτσι μια καλή ιδέα του τι μας περιμένει στο Saw II: Flesh & Blood. Παίζουμε με τον γιο του ντετέκτιβ του πρώτου τίτλου τον οποίο έχει αιχμαλωτίσει ο Jigsaw με το παιχνίδι να ξεκινά καθώς ο πρωταγωνιστής έχει το κεφάλι του παγιδευμένο σε μία περίεργη γκιλοτίνα, το κλειδί για το ξεκλείδωμα της οποίας βρίσκεται… μέσα απ’ το μάτι του! Έτσι λοιπόν με το καλημέρα υπάρχει ένα mini-game όπου πατώντας τα σωστά πλήκτρα και σέρνοντας έναν μοχλό (ανάλογα) χειριζόμουν το νυστέρι με το οποίο έκοψα τα ράμματα ώστε να τσιμπήσω το κλειδί και να γλιτώσω το κεφάλι μου –κυριολεκτικά!
Στα καπάκια υπήρχε νέος γρίφος: κλειδωμένη πόρτα που άνοιγε με την αποτύπωση μίας εικόνας χαραγμένης στο στέρνο του ήρωα. Ακολούθησε ακόμα ένας (έπρεπε να γίνει σωστή χρήση του φακού), μετά ένα γρήγορο sequence όπου έπρεπε να πατήσω το σωστό πλήκτρο αλλιώς έπεφτα σε έναν λάκκο με καρφιά και προχώρησα με λίγη εξερεύνηση στην προσπάθειά μου να βρω την έξοδο από το υπόγειο του Jigsaw. Λίγο πριν το φινάλε του hands-on, πέτυχα και τον πρώτο μου αντίπαλο, έναν… μυστήριο τύπο ο οποίος ερχόταν φουλαριστός κατά πάνω μου με το κεφάλι του. Λεπτομέρεια: ήταν κουρεμένος «καρφάκια» -ήτοι, στο κεφάλι του είχε καρφιά! Τον απέφυγα ανοίγοντας μια πόρτα που οδηγούσε στο κενό κι εκείνος χωρίς να προλάβει να φρενάρει, έπεσε μέσα.
Το Saw II γενικότερα έχει μια έφεση στα αιχμηρά αντικείμενα...Κατ’ αρχάς αυτό που είδα στο Saw II και μ’ άρεσε, συγκριτικά με το πρώτο παιχνίδι της σειράς, ήταν τα πολύ καλύτερα γραφικά, και από πλευράς λεπτομέρειας αλλά και από πλευράς φωτοσκιάσεων. Η Zombie Studios (δημιουργός του Blacklight: Tango Down) χρησιμοποίησε την τελευταία έκδοση της Unreal Engine και τα αποτελέσματα είναι κάτι παραπάνω από εμφανή. Οι χώροι που είχα τη δυνατότητα να περιπλανηθώ αν και θεοσκότεινοι, έβγαζαν άκρη με τη σωστή χρήση του φακού και ήταν στο σύνολό τους καλοσχεδιασμένοι και λεπτομερείς –τέλος τα χοντροκομμένα αντικείμενα και οι pixelιασμένοι χαρακτήρες
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου