Το Crysis 2 σε νέα εποχή...

Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό όσον αφορά στην κάλυψη της E3 απλά και μόνο για ένα γεγονός: είχα την ευκαιρία, μια ευκαιρία που απ’ ότι έμαθα κατόπιν εορτής λίγοι είχαν κατά τη διάρκεια του σόου (όχι λίγοι απ’ την Ελλάδα, λίγοι παγκοσμίως), να βρεθώ σε behind closed doors event της ΕΑ με αντικείμενο, τι άλλο, το πολυαναμενόμενο hit της Crytek, Crysis 2! Μπαίνοντας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, με περίμεναν μπροστά από μια πενηνταφεύγα τηλεόραση ο Cevat Yerli, ιδρυτής και CEO της Crytek και ο Sten Huebler, Lead Designer του τίτλου, προκειμένου να μου κάνουν μια πιο… πριβέ και αποκλειστική ξενάγηση στα καλντερίμια της Νέας Υόρκης ή τουλάχιστον, της πόλης που κάποτε ήταν το «Big Apple».
Εννοείται πως τα δύσμοιρα οχήματα που βρίσκονται διάσπαρτα εδώ κι εκεί δεν θα είναι σε θέση να θαυμάσουν το φινάλε του παιχνιδιού...Και τρέχατε, και τρέχατε…
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης λοιπόν, είδα δύο επίπεδα του παιχνιδιού σε Xbox 360 και PC. Στο πρώτο επίπεδο, ο παίκτης καλείτο να ανατινάξει ένα κτήριο ζωσμένο με εκρηκτικά. Βασικά το μόνο που χρειαζόταν να κάνει ήταν να πατήσει ένα κουμπάκι στον πυροκροτητή ο οποίος όμως βρισκόταν σε άλλο κτήριο και αυτό ήταν και το αντικείμενο της αποστολής αφού το σημείο απ’ όπου ξεκινούσε μέχρι αυτό που βρισκόταν ο πολυπόθητος πυροκροτητής απείχαν κάμποσο –και φυσικά ανάμεσά τους βρίσκονταν πολλά και διάφορα όντα που έκαναν τη μετάβαση όχι και τόσο εύκολη. «Το παιχνίδι είναι αυτό που αποκαλούμε “choreographed sandbox” εμπειρία, δηλαδή μία μίξη scripted events σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία, ελευθερίας στις κινήσεις του παίκτη και ακατάπαυστης δράσης», τονίζει ο Yerli και μέσα στα επόμενα λεπτά διαπιστώνω πλήρως αυτό που εννοεί.
Ο Huebler που είναι και εκείνος που παίζει (ο Yerli εξηγεί, εγώ απολαμβάνω), τρέχει από ανάχωμα σε τοίχο κι από τοίχο σε μπαριέρα προκειμένου να καλυφθεί από τα πυρά που δέχεται. Φτάνει σε κάποιο σημείο που ένα ταξί ταλαντεύεται στην άκρη της γέφυρας. Του δίνει μια κι αυτό πέφτει καταπλακώνοντας ένα αρκετά massive alien. «Όλε», φωνάζει σφίγγοντας τη γροθιά του! «Είναι η πρώτη φορά που του ρίχνω το αυτοκίνητο και ο τύπος από κάτω δεν προλαβαίνει να το αποφύγει», εξηγεί εν συνεχεία τονίζοντας ότι η A.I. των αντιπάλων είναι τέτοια που τους επιτρέπει να προσδιορίζουν τη σχετική θέση του παίκτη στον χώρο με βάση τις αντιδράσεις του. «Όπως ξέρετε, το Crysis 2 προσφέρει στον παίκτη τη δυνατότητα να παίξει με ότι στυλ εκείνος θέλει. Αν το επιθυμεί μπορεί να κάνει τον sniper, τον αθόρυβο δολοφόνο ή τον μακελάρη κομάντο. Στην τελευταία περίπτωση όμως θα δίνει στους γύρω του διαρκώς ερεθίσματα για να αντιληφθούν τη θέση του», ξεκαθαρίζει ο Yerli.
Ένα ακόμα στοιχείο που μου άρεσε στο Crysis 2 ήταν οι διάφορες καταστροφές που γίνονταν στο background, ασχέτως της αποστολής που είχατε αναλάβει.Παράλληλα το demo προχωράει. Ο Huebler πέρασε κάτι αναχώματα σφάζοντας κόσμο και γλιστρώντας εδώ κι εκεί (ο παίκτης πλέον έχει στη διάθεσή του και κίνηση slide) μπήκε μέσα στο κτήριο που είναι ο πυροκροτητής. Οι εσωτερικοί χώροι είναι εξίσου λεπτομερείς με τους εξωτερικούς (αλήθεια, δεν περιμένετε αυτό εδώ το κείμενο για να διαβάσετε για το πόσο «ουάου» είναι τα γραφικά του Crysis 2, σωστά;) μόνο που εδώ το μέγεθος των aliens φαίνεται κατά πολύ μεγαλύτερο, κυρίως γιατί φτάνουν μέχρι το ταβάνι. Να μη σας τα πολυλογώ ο πυροκροτητής βρέθηκε, το κουμπί επατήθη και το μπαμ που ακολούθησε ακούστηκε μέχρι τη Βοστώνη. Το απαραίτητο κινηματογραφικό κλισέ όπου ο χαρακτήρας μισολιπόθυμος (ε, δεν πέρασε και λίγα μέχρι να φτάσει εκεί) βλέπει ένα alien να ετοιμάζεται να τον στείλει στα θυμαράκια αλλά την τελευταία στιγμή ένα κομμάτι του κτηρίου που μόλις κατέρρευσε το παρασέρνει γλιτώνοντάς του το τομάρι, δεν θα μπορούσε να λείπει…
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου