The Walking Dead: Survival Instinct

Πώς γίνεται να ξεκινήσει κάποιος να γράφει την άποψη του για το The Walking Dead: Survival Instict όταν έχει παίξει το The Walking Dead της TellTale Games; Οι ενδείξεις ότι έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ κακό παιχνίδι είχαν παρουσιαστεί από το πρώτο trailer. Το γεγονός πως η Activision λειτούργησε ως εκδότρια εταιρία και ότι πρόκειται για ένα First-Person Shooter έβαλε πολλούς σε υποψίες. Αυτές οι υποψίες αποδείχθηκαν πλήρως αληθινές, αφού το The Walking Dead: Survival Instinct αποτελεί έναν από τους χειρότερους τίτλους αυτής της γενιάς. Θα λέγαμε ότι το The Walking Dead: Survival Instinct έχει σχεδόν ανύπαρκτη ιστορία.
Ο τίτλος λειτουργεί ως prequel στην τηλεοπτική σειρά του AMC, αλλά δεν υπάρχει κάποιο ουσιαστικό storytelling, αφού οι παίκτες θα πρέπει να φέρουν εις πέρας ένα σύνολο αποστολών και να αποφεύγουν τις ορδές των zombies ενώ προσπαθούν να φτάσουν στην Atlanta, ψάχνοντας παράλληλα για το χαμένο αδελφό του πρωταγωνιστή. Κάπου εδώ ξεκινάνε τα προβλήματα για το The Walking Dead: Survival Instinct. Καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού δεν είδαμε ένα ολοκληρωμένο cut-scene, εκτός ίσως από τη σκηνή που ο Daryl Dixon συναντά τον αδελφό του. Η έλλειψη cut scenes έκανε την εμπειρία ακόμα πιο επαναλαμβανόμενη από ό,τι είναι και ουσιαστικά μείωνε όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον μας για το σενάριο. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό τρικ για να καλυφθεί η αδύναμη ιστορία, αν το gameplay του τίτλου ήταν έστω ικανοποιητικό.
Το gameplay είναι ένας τομέας στον οποίο ο τίτλος αποτυγχάνει παταγωδώς. Από την πρώτη στιγμή, το παιχνίδι μας συμβουλεύει να είμαστε αθόρυβοι. Εμείς ακολουθήσαμε αυτή τη συμβουλή ως ένα σημείο, αλλά κουραστήκαμε και είπαμε να πειραματιστούμε. Τρέχοντας διάσπαρτα στο επίπεδο, παρατηρήσαμε πως ήταν ιδιαίτερα εύκολο να αποφύγουμε τα zombies και ουσιαστικά να πραγματοποιήσουμε τα objectives μίας αποστολής με ελάχιστη προσπάθεια, απλά τρέχοντας. Ακόμα, η AI μας απογοήτευσε σε μεγάλο βαθμό, αφού όταν είχαμε ανέβει σε ένα αμάξι, τα zombies δεν έκαναν καμία προσπάθεια να ανέβουν ή να προσπαθήσουν να μας φτάσουν. Εξίσου επιβαρυντικός παράγοντας στην ποιότητα του gameplay είναι το melee σύστημα, το οποίο παρουσιάζεται αρκετά προβληματικό. Κάθε φορά που ένα ζόμπι ερχόταν κοντά μας, το παιχνίδι ενεργοποιούσε ένα Quick Time Event, με το οποίο έπρεπε να μαχαιρώσουμε το ζόμπι στο κεφάλι.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου