The Walking Dead: Survival Instinct

Όταν ένα τόσο αναγνωρίσιμο franchise όπως το The Walking Dead αποκτά νέο μέλος τότε οι απανταχού οπαδοί του ορμούν να βιώσουν τη νέα πτυχή του αγαπημένου τους σύμπαντος. Αυτό είναι ο κανόνας και η δύναμη κάθε μεγάλου και επιτυχημένου προϊόντος της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας. Να δημιουργεί υπο-προϊόντα. Για όσους δεν γνωρίζουν, το The Walking Dead είναι το νέο διαμάντι της αμερικάνικης TV των τελευταίων ετών, δημιουργία του χολιγουντιανού σκηνοθέτη Frank Darabont, η οποία με τη σειρά της είναι βασισμένη στην ομώνυμη σειρά κόμικ των Kirkman, Moore και Adlard. Πριν από μερικούς μήνες, είδαμε την πρώτη προσπάθεια του Walking Dead στον κόσμο των video games, το Adventure της Telltale που σύλλεξε σωρεία βραβείων χάρις στο εξαιρετικό του σενάριο, το οποίο ήταν βασισμένο στην ιστορία των κόμικ της σειράς. Για όσους από εσάς όμως δεν έφτασε και θέλετε κι άλλο Walking Dead, η Activision αποφάσισε να δώσει στο κοινό ένα First-Person Survival Horror απ’ τα «χεράκια» της προγραμματιστικής εταιρείας που μας είχε δώσει στο παρελθόν τα BloodRayne και πιο πρόσφατα τα Ghostbusters: The Video Game και Kinect Star Wars, βασισμένο αυτή τη φορά στην τηλεοπτική σειρά.
Όταν ο Daryl συνάντησε τον Merle
Πρωταγωνιστής του παιχνιδιού είναι ο αγαπημένος των fans, το «κακό παιδί» Daryl Dixon. Όπως γνωρίζουμε και απ’ τη σειρά, ο Daryl είναι ένας τσαντισμένος «λάχος που έχει στον κόσμο μόνο τον αδερφό του, τον οποίο δείχνει να εμπιστεύεται τυφλά. Το Survival Instinct αποτελεί prequel για τη σειρά, καθώς εξιστορεί κάποια γεγονότα που έλαβαν χώρα πριν απ’ αυτά της σειράς του καναλιού AMC. Η εισαγωγή του παιχνιδιού είναι κάτι που δε θα έπρεπε να σας χαλάσουμε, καθώς αποτελεί ίσως ένα απ’ τα ελάχιστα ενδιαφέροντα στοιχεία του (περισσότερα γι’ αυτό παρακάτω). Ύστερα από τα πρώτα 5-10 λεπτά που δε θα έχετε αντιληφθεί ακριβώς τι συμβαίνει, θα είστε μέσα στο φορτηγάκι του θείου του Daryl και θα διασχίζετε κωμοπόλεις των ΗΠΑ οι οποίες θα είναι τίγκα στα ζόμπι, καθώς θα ψάχνετε για τον αδερφό του Daryl, το άλλο «εξαιρετικό» παλικάρι, τον Merle. Από εκεί και πέρα δυστυχώς το σενάριο του παιχνιδιού παίρνει την κάτω βόλτα, καθώς στην ουσία είναι ανύπαρκτο. Πέρα απ’ την εισαγωγή και τους «συνδετικούς κρίκους» με χαρακτήρες της σειράς δε θα βρείτε κανένα στοιχειώδες ενδιαφέρον. Θα περίμενε κανείς από ένα prequel με πρωταγωνιστή τον Daryl, κάτι πιο συναρπαστικό, όπως για παράδειγμα, πώς ακριβώς κατέληξε ο Daryl ή ο Merle να έχουν αυτόν τον οξύθυμο χαρακτήρα και έγιναν σκληροτράχηλοι, πως αναπτύχθηκε η μεταξύ τους σχέση και γενικά περισσότερα πράγματα για τους αγαπημένους χαρακτήρες της σειράς. Ο τίτλος αποτυγχάνει οικτρά σ’ αυτό το κομμάτι, καθώς όλες οι πληροφορίες που θα λάβετε είναι ήδη γνωστές απ’ την τηλεοπτική σειρά. Το ενδιαφέρον των σεναριογράφων φάνηκε να χτυπάει πάτο, καθώς «σημαντικά» πράγματα, όπως το πως παίρνει ο Daryl το σήμα κατατεθέν όπλο του τη βαλλίστρα, εξηγούνται τελείως απλά σε στυλ: «του την είχαν κλέψει και βρέθηκε κάτω από ένα πτώμα». Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας θα συναντήσετε κι άλλους χαρακτήρες (εκτός από τα ζόμπι), που θα πρέπει να επιλέξετε αν θα τους βοηθήσετε, αν θα σας ακολουθήσουν, αν θα τους γιατρέψετε, αν θα τους δώσετε όπλα, αν θα τους στείλετε να βρουν εφόδια κτλ. Όσο ενδιαφέρον και να ακούγεται αυτό σαν gameplay, τόσο αντίστοιχα δε θα σας κάνει αίσθηση να τους συμπεριλάβετε στην ιστορία σας, καθώς σπάνια σας δίνεται κάποια πληροφορία για το παρελθόν αυτών των κομπάρσων, κάτι το οποίο σας ωθεί στο να μη δώσετε καν σημασία και να τους έχετε απλά σαν εργαλεία που θα σας βρίσκουν τροφή και σφαίρες. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με το νόημα της σειράς, η οποία βασίζει την επιτυχία της σ’ αυτή την αλληλεπίδραση μεταξύ των χαρακτήρων, κάτι που η Telltale πέτυχε ακριβώς όπως έπρεπε στο δικό της παιχνίδι.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου