Battleblock Theater γιατί είναι καλό.

Ένα παιχνίδι δε χρειάζεται να έχει τέλεια γραφικά για να σας ενθουσιάσει και να σας κάνει να κολλήσετε μαζί του. Ένα έξυπνο σενάριο και όμορφο gameplay μπορεί να φανεί αρκετό. Πάνω στην ιδέα αυτή εμφανίστηκαν και τα indie games, τα οποία δημιουργούνται από ανεξάρτητες ή γενικά μικρές ομάδες χωρίς κάποια οικονομική υποστήριξη από εκδότριες εταιρείες. Το είδος αυτό ξεκίνησε ιδιαίτερα να εμφανίζεται προς το τέλος της πρώτης δεκαετίας του 2000 λόγω των νέων τρόπων διακίνησης μέσω του internet και των εργαλείων ανάπτυξής τους. Μερικά από τα πιο γνωστά, τα οποία διέφυγαν από τις μικρές κατηγορίες και πέτυχαν οικονομικά, είναι τα Braid, World of Goo, Minecraft και Castle Crashers. Το τελευταίο ήρθε από τους δημιουργούς του Battleblock Theater. Το Battleblock Theater είναι ένα platform το οποίο χρειάστηκε αρκετά χρόνια ανάπτυξης μέχρι να κάνει την εμφάνισή του στην ολοκληρωμένη του μορφή. Συγκεκριμένα, η προγραμματιστική εταιρεία The Behemoth, παρουσίασε πρώτη φορά μια playable έκδοσή του, με κωδικό όνομα Game #, στο παγκόσμιο συνέδριο για anime στο Τόκιο το 2009, καθώς και ένα τρέιλερ. Από εκείνη την στιγμή και έπειτα, το όλο project πέρασε στις σκιές, ξανακάνοντας την εμφάνισή του ένα χρόνο αργότερα με το επίσημο πλέον όνομά του, Battleblock Theater. Η υπόθεση είναι σίγουρα πρωτότυπη, ίσως και λίγο βγαλμένη από Hollywood, αλλά με μια δόση από την εταιρεία κινουμένων σχεδίων Pixar. Περιλαμβάνει τεχνολογικά ανεπτυγμένες κακές γάτες, προδοσία φιλίας, σχέδια για εκδίκηση και πολλά άλλα που θα διεγείρουν τις αισθήσεις σας οπτικά και ακουστικά. Δεν έχει σίγουρα σοβαρό ύφος, μίας και η The Behemoth δε μας έχει συνηθίσει σ’ αυτό. Αντιθέτως, είναι γεμάτο χιούμορ και εξωπραγματικές καταστάσεις. Η προγραμματιστική εταιρεία The Behemoth δημιουργήθηκε το 2003 από τους John Baez, τον γραφίστα Dan Paladin και τους προγραμματιστές Tom Fulp (δημιουργό του επιτυχημένου site Newgrounds) Brandon LaCava και Nick Dryburgh. Ξεκίνησαν την πορεία τους δημιουργώντας το Alien Hominid, το οποίο απέσπασε θετικές κριτικές από τον κοινό και το 2011 μεταφέρθηκε για τα smartphone με λειτουργικό iOS. Η μεγαλύτερη όμως δημιουργία τους ως τώρα είναι το Caste Crashers, το οποίο κυκλοφόρησε το 2008 για το Χbox Live Arcade, το 2010 για PS3 και το 2012 για PC και Mac. Μέσα στο διάστημα της αρχικής του κυκλοφορίας και το τέλος του 2011 κατάφερε να γίνει ένα από τα games με τα περισσότερα downloads, με πάνω από 2,6 εκατομμύρια πωλήσεις.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου