Pokemon HeartGold απο την TV στο PC

Λίγο η προβολή του επίσημου anime στην ελληνική τηλεόραση, λίγο η τεράστια προβολή των παιχνιδιών και, βασικά, κάθε τι Pokémon συσχετισμένου (κάρτες, παιχνίδια, ταινίες, gadgets), τα Pokemon δεν καθυστέρησαν να γίνουν φαινόμενο και στη χώρα μας, και μάλιστα ένα που ακόμα και σήμερα, μία δεκαετία μετά, καλά κρατεί.
Για τους περισσότερους Pokémon fans, το ποιοτικό αποκορύφωμα των παιχνιδιών ήρθε με τις εκδόσεις Gold και Silver στο αγαπημένο μας GameBoy Color, με τα παιχνίδια που ακολούθησαν να μην καταφέρνουν να αγγίξουν τη μαγεία των προαναφερθέντων. Η Nintendo, μάστορας στα remakes και τις επανεκδόσεις, δεν θα μπορούσε να αφήσει μία τέτοια ευκαιρία ανεκμετάλλευτη, κι έτσι, περίπου 10 χρόνια μετά, ο κόσμος του Johto ξετυλίγεται για μία ακόμα φορά μπροστά μας, στις HeartGold και SoulSilver εκδόσεις.
You gotta catch 'em all! Again!
Με τι ακριβώς όμως έχουμε να κάνουμε; Με απλές επανεκδόσεις των κλασσικών, πλέον, Gold & Silver, με remakes, ή με πνευματικούς διαδόχους; Η απάντηση εντοπίζεται κάπου ενδιάμεσα. Τεχνικά, πρόκειται για ανασχεδιασμένες εκδόσεις των αρχικών παιχνιδιών, βελτιωμένων φυσικά τεχνολογικά, αλλά και ταυτόχρονα επηρεασμένες από τις μεταγενέστερες προσθήκες στη σειρά, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Κάτι που ποτέ δεν αλλάζει είναι η βασική δομή, πράγμα που ισχύει κι εδώ. Επιλέγουμε μεταξύ του γραφικού αρσενικού ή θηλυκού ερασιτέχνη εκπαιδευτή, που ξεκινά σεμνά και ταπεινά από τη μικρή του πόλη, και καταλήγει δεκάδες ώρες παιχνιδιού αργότερα, άρχοντας των πάντων και εξαίσιος εκπαιδευτής Pokémon.
Καθιερωμένα και γνώριμα στους παλιούς παίκτες γεγονότα, όπως η επαφή μας με την ομάδα Rocket, οι μάχες για εμβλήματα στα πολλαπλά γυμναστήρια, η συνεχής σύγκρουση με τον επιθετικό ανταγωνιστή μας, όλα είναι εδώ, ακριβώς όπως θα αναμέναμε.
Αυτό που δεν περιμέναμε να συναντήσουμε, είναι το “EV” στοιχείο, το οποίο οι άνθρωποι της Game Freak, αποφάσισαν να δανειστούν από τις Pearl και Diamond, κατά τη δική μας άποψη κακώς. Με το παραπάνω στοιχείο παρόν, η δουλειά των επίδοξων εκπαιδευτών γίνεται δυσκολότερη και πιο περίπλοκη, ειδικά γι᾽ αυτούς που επιθυμούν την εκπαίδευση του απόλυτου Pokémon. Πέρα από το στραβοπάτημα αυτό όμως, από το οποίο οι casual παίκτες πιθανότατα να μην ενοχληθούν καν, όλα είναι εδώ: η κατά καιρούς απλότητα στη δομή που έκανε τα συγκεκριμένα παιχνίδια τόσο αγαπητά, το χαρακτηριστικό artwork, και φυσικά όλες οι μικρές, πολλές φορές γεμάτες cliché, πινελιές του παρελθόντος, που λειτουργούν όλως παραδόξως θετικά, αφού ενισχύουν το ήδη ισχυρό αίσθημα της νοσταλγίας.
What about the extras?
Τεχνολογικές βελτιώσεις ή όχι, το παιχνίδι δεν παύει να είναι λίγο-πολύ το ίδιο προϊόν που κυκλοφόρησε εν έτη 2001, κάτι όμως που δεν αντικατοπτρίζεται και στην τιμή του. Αντί λοιπόν για μία κυκλοφορία σε μειωμένη τιμή, η Nintendo αποφάσισε να εφοδιάσει τις HeartGold και SoulSilver, με κάποια νέα χαρακτηριστικά, τα οποία με τη σειρά τους θα δικαιολογούσαν το πλήρες της τιμής.

Πέρα από το ανασχεδιασμένο Johto και τις τρισδιάστατες υφές, το παιχνίδι συνεργάζεται με σχεδόν όλες τις DS εκδόσεις Pokémon παιχνιδιών, ή ακόμα και με αυτές του GameBoy Advance, αν είστε κάτοχοι ενός πρώτης γενιάς DS ή DS Lite. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να μεταφέρετε τα αγαπημένα σας Pokemon, χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Σε περίπτωση απουσίας δεύτερου DS, ένα φιλικό ίσως φανεί χρήσιμο. Μιλώντας για φίλους, να αναφέρουμε πως οι δύο εκδόσεις παρουσιάζουν πλήρη WiFi υποστήριξη, τόσο τοπικά, όσο και και διαδικτυακά, πάντα μέσω των, ολίγον τι εκνευριστικών, Friend Codes. Εκτός από τις παραδοσιακές μάχες, οι παίκτες που θα βρεθούν στην Plaza θα έχουν τη δυνατότητα να παίξουν κι ορισμένα multiplayer mini games, που αν και απλά σε δομή, προσφέρουν ποικιλία.

Τέλος, έχουμε το Pokéwalker, μία μικρή συσκευή, που συνεργάζεται με το παιχνίδι. Αυτό που ουσιαστικά επιτρέπει, είναι τη μεταφορά ενός έως τριών Pokémon από το cartridge στη συσκευή μέσω υπερύθρων. Από εκεί και πέρα, κάθε φορά που ενεργοποιούμε τη συσκευή, η απόσταση που διανύουμε – είτε μιλάμε για μέτρα, είτε για χιλιόμετρα –, μετατρέπεται σε Watts, τα οποία με τη σειρά τους χρησιμοποιούνται για απόκτηση εμπειρίας, ή διαφόρων δώρων. Ενώ λοιπόν η πρόοδος μας στο παιχνίδι είναι αδρανής λόγω υποχρεώσεων ή έλλειψης ελεύθερου χρόνου, ένα από τα αγαπημένα μας Pokemon μπορεί να μας ακολουθεί παντού, ανά πάσα στιγμή.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου