Grey Matter για PC, Xbox 360

Το όνομα της Jane Jensen είναι συνώνυμο του «Adventure», τουλάχιστον για τους φανατικούς οπαδούς του είδους. Πως δεν θα μπορούσε άλλωστε, αφού η συγγραφέας έγινε ευρέως γνωστή με την τριλογία παιχνιδιών Gabriel Knight, την οποία μάλιστα ακολούθησαν σχετικά πρόσφατα δυο ομώνυμες νουβέλες.
Διήγηση, ιστορία και χαρακτήρες ήταν τα χαρακτηριστικότερα στοιχεία των παιχνιδιών της και με την κυκλοφορία του Grey Matter μένει να δούμε αν, ακόμα και 12 χρόνια μετά το Gabriel Knight 3, η Jane Jensen «το έχει» ακόμα. Το παιχνίδι ανακοινώθηκε στις αρχές του 2003 με προγραμματισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας το 2004, αλλά τελικώς, αφού άλλαξε τόσο εκδότη όσο και developer, κυκλοφόρησε αρχικά στην Γερμανία τον Νοέμβρη του 2010 και τώρα στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Σενάριο
Κύρια πρωταγωνίστρια του παιχνιδιού είναι η Samantha, μια εικοσάχρονη ταχυδακτυλουργός με «άγρια» εμφάνιση και εφηβικό χαρακτήρα. Η ιστορία της ξεκινά ένα βροχερό βράδυ, όταν καθώς πήγαινε στο Λονδίνο προκειμένου να γίνει μέλος μιας κοινότητας ταχυδακτυλουργών, η μηχανή της παθαίνει βλάβη και αναζητά καταφύγιο στο σπίτι ενός καθηγητή του πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Εκεί, εντυπωσιάζεται από τις ασχολίες του και προσποιούμενη μάλιστα την φοιτήτρια, δέχεται να γίνει βοηθός του. Ο καθηγητής αυτός, ο οποίος είναι και ο δεύτερος πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, είναι ο δόκτορας David Styles, ένας νευροβιολόγος που έχασε την γυναίκα του τρία χρόνια πριν τα γεγονότα του παιχνιδιού σε ένα τραγικό αυτοκινητιστικό δυστύχημα.
Παραμορφωμένος από τα εγκαύματα του ατυχήματος και φορώντας μια μάσκα που παραπέμπει στο Φάντασμα της Όπερας, μοναδικός σκοπός του πια είναι να καταφέρει να επικοινωνήσει με το πνεύμα της γυναίκας του μέσω ψυχικών πειραμάτων. Καθώς ξεκινά η έρευνα του David περίεργα φαινόμενα αρχίζουν να συμβαίνουν στην πόλη. Οι δύο ήρωες ξεκινούν να τα ερευνούν, γεγονός που θα τους φέρει σε άμεση αντιπαράθεση, λόγω των πεποιθήσεων τους.
Gameplay
Το Gray Matter είναι ένα «καθαρό» point-and-click Adventure, όπου ο χειρισμός επιτυγχάνεται ως επί το πλείστον με το ποντίκι σας. Η κίνηση των χαρακτήρων και η αλληλεπίδρασή τους με αντικείμενα ή άλλους χαρακτήρες είναι απλά θέμα ενός κλικ του ποντικιού, κάτι που συμβαίνει και στο inventory, στα ημερολόγια των χαρακτήρων αλλά και τον χάρτη του παιχνιδιού. Ο χειρισμός είναι απλός, έτσι ώστε να παραμείνετε συγκεντρωμένοι στο ίδιο το παιχνίδι.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου