Crazy Machines ΙΙ: με τρέλα και κορδέλα

Κακά τα ψέματα, στην εποχή μας τα παιχνίδια puzzle ή γρίφων, είτε έχουν σταματήσει να κυκλοφορούν, είτε δεν χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής από τους gamers. Δικαιολογημένα βέβαια, αφού τα περισσότερα είτε είναι υπερβολικά απλουστευμένα, είτε το επίπεδο δυσκολίας τους κάνει τον παίκτη να «ξενερώσει» και να τα παρατήσει. Κάπου όμως, ανάμεσα σε δεκάδες Shooters, Adventures και RPG, εμφανίζεται ένα παιχνίδι γρίφων που καταφέρνει να κάνει τη διαφορά.Το 1992, η Dynamics και αργότερα η Sierra Entertainment, κυκλοφόρησαν ένα πρωτότυπο παιχνίδι puzzle, το The Incredible Machine, στο οποίο έπρεπε να συνδυάσετε διάφορα αντικείμενα μεταξύ τους προκειμένου να φτιάξετε μια πολύπλοκη, «εκκεντρική» θα λέγαμε, μηχανή. Το παιχνίδι γνώρισε τεράστια επιτυχία και, το 2005 η FAKT βασιζόμενη σε αυτό, κυκλοφόρησε το πρώτο Crazy Machines. Λίγα χρόνια μετά, και αφού κι αυτό γνώρισε ανάλογη επιτυχία, η ίδια εταιρία μας φέρνει μια αναβαθμισμένη έκδοση του παιχνιδιού.
Gameplay
Το Crazy Machines ΙΙ, όπως και ο προκάτοχός του, είναι εν μέρει βασισμένο τόσο στα σχέδια του Heath Robinson, όσο και στις εφευρέσεις του Rube Goldberg, γνωστού για την κατασκευή πολύπλοκων μηχανών. Σε κάθε πίστα ή αλλιώς “πείραμα” όπως αποκαλείται, σας δίνεται ένας αρκετά απλός στόχος, όπως το να ψήσετε ενα τόστ, να ανάψετε εναν διακόπτη ή να σκάσετε ενα μπαλόνι. Αυτό το επιτυγχάνετε έμμεσα, μέσω μιας σειράς εργαλείων και αντικειμένων που έχετε στη διάθεσή σας, τα οποία και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Μπάλες, διακόπτες, ράμπες, ιμάντες, ελατήρια, λαμπτήρες, ατμομηχανές, ρομποτάκια και λοιπές συσκευές ικανές να μετατρέψουν την ενέργεια σε κίνηση, σας περιμένουν για να τις χρησιμοποιήσετε με τον πιο ανορθόδοξο τρόπο.
Στην αρχή κάθε πειράματος σας δίνεται η περιγραφή του, καθώς και τα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, από τα 200 συνολικά που διαθέτει το παιχνίδι. Αρχικά, στα εκπαιδευτικά επίπεδα σας δίνονται απλά και «εύκολα» εργαλεία και στόχοι, μέχρις ότου να κατανοήσετε το στοιχείο δράσης-αντίδρασης του παιχνιδιού. Όσο προχωράνε τα πειράματα συναντάμε πιο περίπλοκα εργαλεία. Αρκετά απο αυτά πέρα απο την τοποθέτηση τους, χρειάζονται και παραμετροποίηση, ενώ κάποια δουλεύουν μόνο σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία. Για παράδειγμα, μια πηγή φωτός χρειάζεται καθρέφτες για να στείλει το φως εκεί που πρέπει, ενώ οι λαμπτήρες χρειάζονται ηλεκτρισμό, άρα συνδυάζονται με μπαταρίες, συσσωρευτές ή πρίζες. Σε μια ευχάριστη νότα, κάθε επίπεδο του παιχνιδιού είναι σχεδιασμένο με βάση μια διαφορετική χώρα και κάθε πείραμα διαθέτει αντίστοιχους στόχους, μουσική και ιστορία.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου