Gets To The Exit με μυστήριο τρόπο...

“Το Gets To The Exit δημιουργήθηκε από την Roll7, με ένα ισχνό budget, σε ένα μικρό, υγρό γραφείο χωμένο στα πιο σκοτεινά βάθη του New Cross στο Λονδίνο”. Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα διαβάσετε όταν θα δείτε τα credits του. Πράγματι, το development έγινε από τέσσερις μόνο ανθρώπους, με Lead Developer τον έλληνα Νίκο Ασφή. Οι συντελεστές μπορεί να μη διέθεταν τους απαραίτητους πόρους ώστε το παιχνίδι να βγει ακριβώς όπως το ήθελαν, αλλά αισθάνονται υπερήφανοι για αυτό που κατάφεραν. Η Λονδρέζικη εταιρεία έχει μέχρι τώρα δραστηριοποιηθεί τόσο στο χώρο της διαφήμισης (φτιάχνοντας καμπάνιες για τον γραπτό τύπο και το internet), όσο και στο κομμάτι των video games. Η Roll7 είναι απ' τις λίγες εταιρείες που δημιουργούν games τα οποία αξιοποιούν την νευροτεχνολογία και ελέγχονται με την δύναμη της…σκέψης. Αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με κολέγια ή νοσοκομεία και παίζονται φορώντας έναν “controller” γεμάτο από βιοαισθητήρες, φτιαγμένο από την εταιρεία Neurosky. Ενδεικτικά αναφέρουμε το Focus Pocus και το Zombie Pop! τα οποία έχουν στόχο εκπαιδευτικό ή θεραπευτικό και το gameplay τους είναι τελείως απλό. Για παράδειγμα, δεν ελέγχετε την κατεύθυνση του χαρακτήρα, αλλά τα…νεύρα σας ή το focus σας, αφού όσο πιο χαλαροί ή συγκεντρωμένοι είστε τόσο μεγαλύτερη ταχύτητα κερδίζετε. Το ντεμπούτο της Roll7 στο iOS, δηλαδή το Gets To The Exit, έχει ένα κοινό χαρακτηριστικό με αυτά τα games. Είναι και πολύ απλό ενώ για συγκεκριμένους “ασθενείς” θα είναι ένας απολύτος θεραπευτικός...εθισμός.
Back to the basics 
Η φυλή των Gets πρέπει να βρει την έξοδο, κάτι που αποτελεί έναν απλό gameplay κανόνα ο οποίος διατρέχει όλο το παιχνίδι. Στους γνώστες, σίγουρα θα θυμίσει τα Lemmings, το 2D puzzle platform που εξέλιξε η DMA Design και κυκλοφόρησε η Psygnosis το 1991. To GTTE είναι ο κοντινότερος απόγονος που θυμόμαστε, αφού και εδώ ο σκοπός σας είναι να καθοδηγήσετε κάποια όντα στην έξοδο του κάθε level. O κεντρικός μηχανισμός της Roll7 θυμίζει πολύ το δημιούργημα της DMA Design, αλλά υπάρχει μία σημαντική διαφορά. Τα όντα είναι τελείως…χαζά και δεν δέχονται καμία εντολή από εσάς! Δεν σταματάνε ποτέ, ενώ αν βρουν τοίχο κάνουν στροφή 180 μοιρών και συνεχίζουν μέχρι να φτάσουν στην έξοδο ή να πάνε στα θυμαράκια. Οι ήρωες ονομάζονται Gets, η φυλή τους είναι προϊστορική, τους αρέσει η περιπέτεια και έχουν βαλθεί να εξερευνήσουν τρία διαφορετικά νησιά (το Happy Forest, το Frosty Mountain και το Rusty Gears) ενώ ο κόσμος περιέχει 55 συνολικά mini puzzles. Πως όμως θα βοηθήσετε τα Gets αφού αυτά αγνοούν τελείως την παρουσία σας; Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να εκμεταλλευτείτε το περιβάλλον μέσα στο οποίο κινούνται (η πιο συγκεκριμένα τρέχουν) τα προϊστορικά αυτά όντα. Το κάθε level απαιτεί να μετακινήσετε πλατφόρμες στο κατάλληλο σημείο ώστε να τα βοηθήσετε να αποφύγουν δυσκολίες όπως λάβα, καρφιά, κενό, εχθρούς καθώς και διάφορες άλλες εκπλήξεις. Οι πλατφόρμες αυτές παίζουν τον ρόλο του ασανσέρ, καθώς σας δίνουν τη δυνατότητα να μεταφέρετε τα Gets στο ύψος που πρέπει ώστε να περάσουν στην επόμενη πλατφόρμα, αλλά μπορούν να παίξουν και τον ρόλο εμποδίου, αν το επιθυμήσετε. Η λύση των puzzles απαιτεί καλό timing καθώς όλα τρέχουν real-time και οι αποφάσεις σας θα λαμβάνονται υπό συνεχή πίεση χρόνου, καθώς όσα Gets αγνοήσετε μάλλον θα πάθουν κάτι κακό.
Share on Google Plus

About Freegr network

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου